IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Автоинструктор: Ако вкарат тренажори, излизаме на протести


Обратно в новината

Коментари Коментари

22
Щирлиц
преди 5 години
Харесвам 6 Не харесвам 0
До 1Ползата от тренажора беше очевидна-без да си в автомобил,можеше спокойно да отработиш всички действия зад волана.Преподавателят пък разглеждаше графиката,която се отпечатваше,и веднага ти казваше кое не е правилно.Та на мен поне ми беше от полза,и зад волана на учебния ЗИЛ ми беше лесно.
отговор Сигнализирай
21
Minuva42
преди 5 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
До НоргеНе е справедливо сравнението.В Норвегия слабите шофьори живеят кратко :)
отговор Сигнализирай
20
1
преди 5 години
Харесвам 6 Не харесвам 0
Първият тренажор за кормуване в България, производство на ГДР, беше инсталиран в специална зала в Техникум "Вилхем Пик" /сега "Форд" ;) /в София през 1980 година! Кандидатите за кат."С" минавахме през него в продължение на ЧЕТИРИ седмици, по един час дневно!БЕЗПЛАТНО И ЗАДЪЛЖИТЕЛНО!
отговор Сигнализирай
19
WRC
преди 5 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Тренажорът за бг трябва да бъде grand theft aut,o.
отговор Сигнализирай
18
Гуфу
преди 5 години
Харесвам 9 Не харесвам 1
До KromПилоти и космонавти и те ли на "плей стейшън" се учат или според теп си имат по една ракета да си обикалят в открития космос. Това е тренажор симулиращ реални симулации на пътя. Ако малко повече се разровите ще видите, че в някои транспортни компании, зад океана, преди да те наемат имаш изпит точно на тренажор където ти задават ситуации и трябва да реагираш. Но нашите бизнесмени са така, когато трябва да се инвестира, сакън, умираме фалираме и дитирамби до небето.
отговор Сигнализирай
17
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 8 Не харесвам 3
Машинно гласуване не може, тренажор за кормуване и нагушване на герберасти може.
отговор Сигнализирай
16
Норге
преди 5 години
Харесвам 7 Не харесвам 2
До ШофьоркаБяха! Имам книжка от 1995 година и зная как беше.Тогава часовете за кормуване също бяха 40,което е крайно недостатъчно за подготовката на един шофьор. Що се отнася до продължителността на курса, ами беше около 3 месеца с теорията. Тоест, ако запишеш курсовете пролетта просто няма начин да имаш кормуване във всякакви условия, освен ако не те скъсат поне 5 пъти. Относно уменията на дамите шофьори, те са нещо като на комара оная работа. Всички знаят, че я има, ама никой не я е виждал!
отговор Сигнализирай
15
Шофьорка
преди 5 години
Харесвам 10 Не харесвам 2
До Норге. Ами то и тук бяха 5 месеца. Аз започнах курса през януари и го завърших през май. Карах при всякаква обстановка, и лед, и сняг и дъжд, и нощно, и извънградско, и по наклони. Имахме и тренажор, и полигон. Затова сега имам претенции, че карам много добре и много по-добре от много мъже, особено от тези, които са взели книжки през последните години.
отговор Сигнализирай
14
Бау
преди 5 години
Харесвам 9 Не харесвам 1
Тези тренажори ще бъдат наблюдавани от инструктори. Ужаса да не си загубят професията е голям... Даването на примери от 1990 е велико...
отговор Сигнализирай
13
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 7 Не харесвам 1
След като си взех изпита, моя инструктор ме пита ти защо не беше съгласен за допълнителни часове, пари за нова кола имаш за часове нямаш ли?
отговор Сигнализирай