IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Отиде си Вилхелм Краус, дългогодишен зам.-кмет на София


Обратно в новината

Коментари Коментари

67
68
преди 4 години
Харесвам 4 Не харесвам 10
В описанието ти не видях кражба. Освен укритие на данъци, което си е кражба, но така ти описваш 99% от бизнеса в България на 90-те години. Че и до ден днешен. И не само бизнеса. Да се осигуряваш на минимална заплата и да вземаш на ръка останалото не е ли кражба? Дали има един от възмущаващите се тук, който да не е правил едното или другото.А да се аргументира, че не са развивали транспорта умишлено е тъпо. Виж само бюджета на София от онова време.
отговор Сигнализирай
66
Горан
преди 4 години
Харесвам 20 Не харесвам 3
Помня как маршрутките им летяха стремглаво с доста над допустимата скорост, но никой не ги спираше. Караха в бус ленти, гад спирачка, вътре беше като в ковчег. Страх и ужас. Е верно, спестяваха 4-5 минути от рейса, ама се слизаше от тях с побелели коси и после веднага палиш свещ.
отговор Сигнализирай
65
Дълбоко от трапа
преди 4 години
Харесвам 19 Не харесвам 4
Яде, яде, не се наяде! И накрая смъртта го изяде. Дypaк!
отговор Сигнализирай
64
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 4 Не харесвам 11
До мдаРеалността: Краус знаеше, че градския транспорт не може да покрива ОЩЕ линии, видя ниша и направи фирма, която да я заеме. Билетчета не издаваха шофьорите, които плащаха твърда тарифа за наем на маршрутките, а гражданите им съдействаха, като не си ги търсеха. Въпреки това, това беше една невероятно ефективна услога на много достъпна цена. Десетки милиони са я използвали през годините и всички спечелиха от това, че ги имаше.
отговор Сигнализирай
63
мда
преди 4 години
Харесвам 29 Не харесвам 2
До 66Ми да ти обясня. Краус беше транспортен министър и заедно с общински съветници измислиха маршрутките и създадоха свои фирми които взеха линиите. Без честни конкурси. Краус уреди малкия си син като фирма на негово име също взе апетитни линии. Проблемът не е в самите маршрутки,а в начина по който се случиха нещата. За тях беше добре градския транспорт да е зле,за да им върви бизнеса. Отделно и укриваха печалби от превозване на повече пътници от разрешеното и недаване на билетчета.
отговор Сигнализирай
62
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 3 Не харесвам 9
До До 63/66Обикновено такива "обвинения" идват от хора, които никга не са могли да правят нещо като хората, но много обичат да си въобразяват, че ако и на тях "дадат"(много любима дума на комунистите) и те са щели да станат голяма работа. Иначе не могат да свържат двата края в реалния живот ....:))))
отговор Сигнализирай
61
До 63
преди 4 години
Харесвам 6 Не харесвам 16
Не искам да ставам адвокат на прехода, но каква кражба виждаш в маршрутките? Това беше частен бизнес станал необходим поради некадърността на социалистическото управление, което не можа до края на тошовизма да осигури читав транспорт в София. Нито е взел на безценица държавен имот, нито е усвоил някакви пари. В какво се състои кражбата?
отговор Сигнализирай
60
Българин
преди 4 години
Харесвам 6 Не харесвам 7
До анонимен 64"Туловището " му беше по-малко от туловището на Стефан Данаилов!
отговор Сигнализирай
59
анонимен
преди 4 години
Харесвам 11 Не харесвам 7
Това туловище,се чудя как е изкарало и до тази възраст.-:)
отговор Сигнализирай
58
мда
преди 4 години
Харесвам 20 Не харесвам 5
Дано гори в Ада Вилхем маршрутката. Поредния крадец. Пусна първите маршрутки и уреди синчето си с този бизнес. Дано по-бързо да го последват и другарите му които управляваха.
отговор Сигнализирай
Новини