IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Родни фирми щели да фалират заради пакета "Мобилност"


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

33
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
По повод на виждането на семействата, моряците, които са на 6-месечни рейдове нямат ли нужда да си виждат семействата или те са по-ниска категория хора?Аман от популизъм.
отговор Сигнализирай
32
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
И до 31Шофьорите са наясно, че работата им предполага спане в кабина. Тежка е, но и не работят за 800-900 лева.И в интерес на истината, кабините са много добре оборудвани.Никой шеф няма интерес да не си прибира шофьорите когато поискат, защото знае, че при толкова много фирми, шофьорът винаги може да напусне. И няма да остане без работа.А камионите все още не могат да се управляват дистанционно.
отговор Сигнализирай
31
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
До 31Не са разписани правилно тези мерки и това не е начина да се постигне ефект.А и явно не си ги чел :)
отговор Сигнализирай
30
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
До 31Кое е семейството на камиона, за да се налага да се прибира на всеки 4 седмици?
отговор Сигнализирай
29
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 1 Не харесвам 1
Този пакет иска само справедливи условия на труд и осигуровки, като на шофьора, който се осигурява в същата държава. Да спят на легло, да се приберат при семействата си, да имат по-добри условия. Кое е лошото, че работодателя трябва да отдели повече пари от печалбата си. От нашите български фирми, се чува само, че ще стане по-лоши. Обяснете ми, какво е толкова лошото.
отговор Сигнализирай
28
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
Българските превозвачи трябва да се обединят около идеята за реална калкулация на себестойност на извършваната услуга предвид законодателството на ЕС и да се конкурират не само на база цени и нови камиони, а и на качество на предлаганите услуги, оптимизация и прочие. Не може в 21-ви век все още да има фирми, които си описват фактурите в тетрадки, например.
отговор Сигнализирай
27
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 0 Не харесвам 2
Категорично подкрепям мнението, че Мерките в пакет Мобилност нямат нищо общо със социален замисъл в полза на шофьора.Те касаят дъмпинга на източноевропейските фирми по отношение на цените.Ефектът им е същият като при 45-часовата пауза извън кабината на камиона, т.е. никакъв, защото при така разписанието правило, палатка до камиона изпълнява разписаната разпоредба, а дали е по-добър вариант?
отговор Сигнализирай
26
pf
преди 4 години
Харесвам 5 Не харесвам 1
За 1 месец да се върнат веднъж тук едва ли е проблем. Все ще намерят един курс за България и обратно за месеца. Тъй че едва ли е чак толкова зле.
отговор Сигнализирай
25
Алчност
преди 4 години
Харесвам 11 Не харесвам 1
Родните "бизнесмени" със своята алчност,безскрупулност,неспазване на законите и морала направиха така,че западняците да вземат мерки. Ако в България дойдат да вършат превози фирми от Афганистан...как бихме се почувствали?
отговор Сигнализирай
24
Нищо фатално!
преди 4 години
Харесвам 18 Не харесвам 4
Щели да фалират превозвачите?????? Е какво е ненормалното и какво е фаталното. Щом в търговския закон е предвиден фалит, значи всичко е законосъобразно. В България бяха изкуствено принудени да фалират около 4000 полезни за страната фабрики и заводи и никой не се трогна, а сега за някакви си превозвачи, ползата от които е съмнителна, правят трагедия. Нито фалита на превозвачите, нито на хотелиерите и ресторантьорите ще събори България, защото след тях други ще дойдат!
отговор Сигнализирай
Новини