IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

За първи път: Частни влакове ще возят пътници у нас


Обратно в новината

Коментари Коментари

72
В.Иванова
преди 9 месеца
Харесвам 0 Не харесвам 0
И защо частни?С какво държавата не може да се справи?Релсите са държавни, машинистите са обучени кадри от времето на социализма !Как преди 1989 имахме всичко!ЖП транспорта беше на високо ниво!Имаше вагон- ресторанти, люлки във всяко купе за бебета!Нямаше Европа! Имаше България!Ние си плащаме на Европа да ни колонизира , до пълното обезличаване на българският народ!
отговор Сигнализирай
71
Руснака
преди 1 година
Харесвам 2 Не харесвам 1
Срам и позор! Ограбването продължава! Какво следва? Водата и въздуха? Въздуха...отдавна е платен! Не на частните превозвачи! Железницата е от национално значение и значение за националната сигурност!*** народ, слаба държава!
отговор Сигнализирай
70
Анонимен
преди 1 година
Харесвам 2 Не харесвам 0
КЪДЕ СА ЧАСТНИТЕ РЕЛСИ ??????? АИДУЦИ
отговор Сигнализирай
69
млади умнокрасавци
преди 1 година
Харесвам 3 Не харесвам 1
Преди 1989, държавата предлагаше сравнително прилична услуга за общия фон в страната и възможностите както на България, така и на населението и. Чайката Бургас-София вземаше разстоянието за 4 1/2 часа, най-много 5 да бяха. Първа класа беше чиста и приятна, а и втора не беше чак толкова лоша. Имаше перденца навсякъде. Отоплението работеше през зимата и не валеше сняг вътре. Климатици нямаше наистина и тоалетните бяха подобни на сегашните. БДЖ беше просто умишлено съсипано, като всичко останало.
отговор Сигнализирай
68
Издънкова
преди 1 година
Харесвам 10 Не харесвам 0
Така е наредило посолството, печелившите линии в наши ръце, а загубите от другите ще ги покрие българският данъкоплатец и после ще го приватизираме срещу 1 лв като Кремиковци
отговор Сигнализирай
67
Гиб Мелсън
преди 1 година
Харесвам 6 Не харесвам 4
Целта е да няма нищо държавно и от всичко да се печели яко. Цените ще станат пет пъти по високи а чистотата във влаковете същата. Няма как да бъде по чисто освен ако няма по един кондуктор във всяко купе. Няма по продажно трио от триото Винету, Киру и Делян Магнитски. И пазарен ток за бита също.
отговор Сигнализирай
66
на 40 50 давам
преди 1 година
Харесвам 9 Не харесвам 3
До Анонимен 53По добре 40 лв билет за нормално пътуване, отколкото 20 за мизерно с 3 часа закъснение, без отопление/охлаждане в смрад и мизерия.
отговор Сигнализирай
65
:
преди 1 година
Харесвам 9 Не харесвам 3
Когато дълго време нещо се унищожава , следва да се появят добронамерени наши хора да оправят нещата.
отговор Сигнализирай
64
Пътуващ
преди 1 година
Харесвам 5 Не харесвам 1
Точно с таза компания няма шанс да пътувам. Там нон стоп са инциденти. Трагедията в Хитлино е точно на тези.
отговор Сигнализирай
63
Шишо
преди 1 година
Харесвам 20 Не харесвам 4
Държава без държавни железници и държавни пощенски услуги няма. Ние ще пробваме да сме първите. Мутрите "развиха" футбола и икономиката, сега е ред на железниците и пощите.
отговор Сигнализирай