До АнонименДва часа от София до Бургас означава по-скъп билет от самолетния - нужни са скъпа инфраструктура и скъп подвижен състав, изразходва се много енергия. По-смислено е времепътуване 4-5 часа на цени малко над автобусните.
отговорСигнализирай
41
Странно преди 1 година
44
До Анонимен "до Варна има целогодишни полети. До Бургас полетите спират септември. Къде ще има повече пътници? отговорът е ясен :)" Не е съвсем ясен. Железопътният транспорт има и социално измерение. С намаленията за пенсионери, ученици и студенти. Аз такива не знам да пътуват със самолет. Може би ти познаваш такива?
отговорСигнализирай
40
Анонимен преди 1 година
21
До Странно, до Варна има целогодишни полети. До Бургас полетите спират септември. Къде ще има повече пътници? отговорът е ясен :)
отговорСигнализирай
39
Анонимен преди 1 година
91
В Испания влакът се движи с 300 км/ч. Значи може! Силно се надявам да постигнат 2 часа между София и Бургас. Тогава спирам да пътувам с автомобила си. Дори на самолет няма да се кача, при тези почти постоянни закъснения на Бългерия еър.
отговорСигнализирай
38
Странно преди 1 година
46
От София до Бургас има магистрала, по, която се стига бързо до морето. Няма нужда от влак. По-удачнобеше да пуснат до Варна, Хемус има да се бави с години. Щеха и да имат повече пътници.
отговорСигнализирай
37
нафърфорий преди 1 година
55
Ей, м///амицата и разкатахте на таз държавъ, все едно, че ви е чужда!!!!
отговорСигнализирай
36
Анонимен преди 1 година
65
"БДЖ явно не е в състояние да предостави услуга по-висок клас за по-платежоспособните пътници и да ги привлече. Не виждам какъв е проблемът това да направи частен превозвач, БДЖ да изпълнява субсидирана социална услуга за по-бедните. " - Чроблемут е, че ще се унишожо БДЖ и железниците ше станат 100% частни под контрола на един човек.
отговорСигнализирай
35
Анонимен преди 1 година
22
До 36 - Ще возят нанполвин цена две годони, докато някой предложи, *** БДЖ вепе е ненужно, ше го закрият и тогава, ше си озбият загубите бързо-бъезо ..
отговорСигнализирай
34
Анонимен преди 1 година
16
Тия частници ще закрият линийте още първият месец. Без държавна сусидия(каквато помучава БДЖ) ще возят много скъпо и едва ли някой ще се качи на техните влакове.
отговорСигнализирай
33
Анонимен преди 1 година
106
Това е по английския модел,а там важи максимата "скъпо и тъпо"
отговорСигнализирай
преди 1 година
преди 1 година
преди 1 година
преди 1 година
преди 1 година
преди 1 година
преди 1 година
преди 1 година
преди 1 година
преди 1 година