IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

За първи път: Частни влакове ще возят пътници у нас


Обратно в новината

Коментари Коментари

42
VladTepes
преди 1 година
Харесвам 1 Не харесвам 3
До АнонименДва часа от София до Бургас означава по-скъп билет от самолетния - нужни са скъпа инфраструктура и скъп подвижен състав, изразходва се много енергия. По-смислено е времепътуване 4-5 часа на цени малко над автобусните.
отговор Сигнализирай
41
Странно
преди 1 година
Харесвам 4 Не харесвам 4
До Анонимен "до Варна има целогодишни полети. До Бургас полетите спират септември. Къде ще има повече пътници? отговорът е ясен :)" Не е съвсем ясен. Железопътният транспорт има и социално измерение. С намаленията за пенсионери, ученици и студенти. Аз такива не знам да пътуват със самолет. Може би ти познаваш такива?
отговор Сигнализирай
40
Анонимен
преди 1 година
Харесвам 2 Не харесвам 1
До Странно, до Варна има целогодишни полети. До Бургас полетите спират септември. Къде ще има повече пътници? отговорът е ясен :)
отговор Сигнализирай
39
Анонимен
преди 1 година
Харесвам 9 Не харесвам 1
В Испания влакът се движи с 300 км/ч. Значи може! Силно се надявам да постигнат 2 часа между София и Бургас. Тогава спирам да пътувам с автомобила си. Дори на самолет няма да се кача, при тези почти постоянни закъснения на Бългерия еър.
отговор Сигнализирай
38
Странно
преди 1 година
Харесвам 4 Не харесвам 6
От София до Бургас има магистрала, по, която се стига бързо до морето. Няма нужда от влак. По-удачнобеше да пуснат до Варна, Хемус има да се бави с години. Щеха и да имат повече пътници.
отговор Сигнализирай
37
нафърфорий
преди 1 година
Харесвам 5 Не харесвам 5
Ей, м///амицата и разкатахте на таз държавъ, все едно, че ви е чужда!!!!
отговор Сигнализирай
36
Анонимен
преди 1 година
Харесвам 6 Не харесвам 5
"БДЖ явно не е в състояние да предостави услуга по-висок клас за по-платежоспособните пътници и да ги привлече. Не виждам какъв е проблемът това да направи частен превозвач, БДЖ да изпълнява субсидирана социална услуга за по-бедните. " - Чроблемут е, че ще се унишожо БДЖ и железниците ше станат 100% частни под контрола на един човек.
отговор Сигнализирай
35
Анонимен
преди 1 година
Харесвам 2 Не харесвам 2
До 36 - Ще возят нанполвин цена две годони, докато някой предложи, *** БДЖ вепе е ненужно, ше го закрият и тогава, ше си озбият загубите бързо-бъезо ..
отговор Сигнализирай
34
Анонимен
преди 1 година
Харесвам 1 Не харесвам 6
Тия частници ще закрият линийте още първият месец. Без държавна сусидия(каквато помучава БДЖ) ще возят много скъпо и едва ли някой ще се качи на техните влакове.
отговор Сигнализирай
33
Анонимен
преди 1 година
Харесвам 10 Не харесвам 6
Това е по английския модел,а там важи максимата "скъпо и тъпо"
отговор Сигнализирай