IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Балтия за младите шофьори. 26 контролни точки и никакво нощно шофиране


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

147
Реалист
преди 16 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Очевидно е, че с един шофьорски курс, шофьор не се става - трябва си практика. Пълна безмислица е да се иска увеличаване на часовете за кормуване, освен ако някой не иска да пълни гушите на школите за шофьори. Дали ще бъдат 10-20 или 100 часа в повече, то си е все тая - докато не се качи на собствената кола и не навърти доста километри и часове зад волана, новия шофьор все още не е нормален шофьор.Парви впечатление особено опасната посока, в която КАТ съсредоточава действията си - не в спазването на закона, а в увеличаването на наказанията, което определено води до все по-голяма корупция в КАТ, а котупцията в КАТ и без това си е прекалено огромна. Наистина трябва да сме мазохисти, ако подкрепяме безумните катаджийски идеи.
отговор Сигнализирай
146
Sofia
преди 16 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Повече часове за практика и теория за младите шофьори,по-строги изпити.Стига забрани,иначе балтията е за всички с тази ПРОСТАШКА полицейска корупция
отговор Сигнализирай
145
Пфф..
преди 16 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Против съм това за младите шофьори. Един шофьор може да има книжка 10 години и да е управлявал такъв само на курса, а такъв с година стаж може да не е слизал от автомобила през цялата тая година. Не е правилно да се делят така шофьорите. За всичко останало мога да се съглася, но не и за стажа от 2 години. И да приемат тези предложения, няма да се постигне нищо, е почти нищо - полицаите ще имат още едно основание да изкарат някой лев! Единственото решение е - не 20, не 40 а 400 часа кормуване на курсовете, защото единствено практиката му е майката. Неискам да налагам мнението си, но за себе си съм прав.
отговор Сигнализирай
144

преди 16 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
С нищо КАТ не показва, че законите се спазват. По някакъв начин трябва хората да имат доверие в тях. Не може в близост до сградата на КАТ на световетофара, който от три платна заради метрото става едно и да няма катаджии, които да късат книжките на нахалните тарикати. Всъщност там този който е по всички правила губи защото го притискат нарушителите. Нямам вяра, това е.
отговор Сигнализирай
143
гражданина
преди 16 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Коментариите се изродиха в съвсем друга посока. За статията - уж на пръв поглед така трябва, но всъщност не трябва. НЕ ТРЯБВА ДA СЕ ДАВАТ ПОВЕЧЕ ПРАВА НА КАТ!!!КАТ се превърна не само в излишна, а във вредна структура в държавата ни. Исканията за по-големи правомощия на КАТ или за ограничаването на правата ни като шофьори е проява на МАЗОХИЗЪМ. Днес по-младите, утре КАТ ще ни еб-не всички. В съвсем други неща се коренят причините защо в България се кара по начина, по който се кара и който не ни харесва особено. Предложението за младите е работа на парче, която абсолютно нищо не променя, освен, че наказанията им ще станат по-високи.
отговор Сигнализирай
142

преди 16 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Само да спомена , че на изпита в САЩ си отидох с мойта кола и качих изпитващия , който ми каза къде да карам и след като ми даде наказателна точка , щото съм бил карал бавно (колата ми прекъсваше при малко по-високи обороти :)) , преди това без да чета изобщо правилника им за движение седнах на един комп , там дето дават книжките и от първото ми решаване на нещо като нашите листовки направих една грешка повече от разрешените , след 2-3 дни се явик пак и го взех и ето ме с книжка и от щатите ..А в БГ имах най -добрия инструктор . .Но аз от много малък карам коли и големи мотори и мога да се похваля , че съм строшил 3 коли до сега и 3 мотора и продължавам .. :) Проблема е в пътищата и в баровците с мощните коли .. Бойко да им забрани да карат нощно време.. :)
отговор Сигнализирай
141
Логоса
преди 16 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Едва ли ще Ви е необходим опреснителен курс. Ако желаете пишете ми на emesbg***abv.bg ще Ви напиша един инструктаж -от 28 години съм шофьор ,а от 24 години нямам катастрофа.
отговор Сигнализирай
140
monti
преди 16 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
отдавна курсовете са пълна порнография. Аз винаги съм казвал,че инструкторите трябва да учат и да възпитават, а не само къде са ***, кормилото и ск. лост. тука сме изписали стотици мнения и с,е големиоте разбирачи, ама на улицата не виждате ли колко са нагли и младите, а и не до там младите. Нали на хубав път при скорост 100- 110 км/ч (въпреки че и аз съм в нарушение) ме изпреварват като спрял. За маневрите без мигачи да не говорим, или изпреварванията без видимост. Колко челни удара станаха напоследък- и това заради състоянието на пътищата ли? а стига сте ревали че пътищата са лоши, напротив- ние нямаме култура за хубави. На хубавите пътища стават повече катастрофи и с по-тежки последици
отговор Сигнализирай
139
monti
преди 16 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
ти *** ли си или ... да :) той човека 120 си е написал: "когато тоя камион голям колкото училище му изпъшкаха спирачките ". Голям колкото училище, а не училище. тъпите хора, ама със самочувствие
отговор Сигнализирай
138
Jeda
преди 16 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Според мен, за да караш добре, трябва да следиш ситуацията на пътя. За да я следиш добре, трябва да имаш опит. За да имаш опит, трябва да караш. Нека има часове на полигон, защото е много стряскащо да не знаеш къде е *** на спирачката и да те пуснат в движението в големия град от първия миг, в който се качиш в учебната.
отговор Сигнализирай
Новини