IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

БДЖ пpeмaxва xapтиeнитe билeти, системата ще е интегрирана с ЕС


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

10
Анонимен
преди 11 месеца
Харесвам 21 Не харесвам 5
Мн интересно как двуетажния влак ще мине през старите тунели дето са за едноетажен. Но това може да го установят чак след като платят
отговор Сигнализирай
9
Анонимен
преди 11 месеца
Харесвам 26 Не харесвам 2
Най-голям процент от ползвателите на БДЖ са пенсионери.. Всичките тръпнат в очакване на електронните билети...
отговор Сигнализирай
8
Анонимен
преди 11 месеца
Харесвам 30 Не харесвам 1
Тъпотия за пореден път - как ще махат хартиените билети? До там ли опряха.Инфраструктурата по-зле от Африка. Влаковете също мега зле.Тия опряха до билетите. София - Варна се взима за 8 часа за 440км. В нормална страна такова разстояние се взима за 3 часа с влак. Някой *** вместо да оправи влаковете решил да отчита дейност с билетите.
отговор Сигнализирай
7
Анонимен
преди 11 месеца
Харесвам 19 Не харесвам 2
На 6 май пътувах от Г. Оряховица до София и преди Плевен влакът така се клатушкаше и тракаше, че още малко и щеше да излезе от релси. Новата немска мотриса Сименс така прегря, че накрая преди Мездра отказа и 2 часа висяхме да чакаме да ни изтеглят. Какви 160 км в час ви се привиждат, бе хора? А тия 2-етажни полски влакове къде ще се движат, като навсякъде по основните трасета има тунели? Някой пак ще гушне комисионната. Сега ремонт на тунелите ли ще правият? Или ще чакаме тунела под Шипка?
отговор Сигнализирай
6
Анонимен
преди 11 месеца
Харесвам 14 Не харесвам 1
То Русия и Украйна война водят но имат добри влакове ,пътувах с влак от Украйна до Чехия ,много добър влак ,няма чукане няма лопане чува се като се движи едно леко съска не,и върви с 200 км в час ,и ЕС и сащ дават помощи за Украйна много милиарди ,и ПП им даде 100 милина преди ротацията ,а нямане влакове ,от 50 г.само ремонти правят на едни и същи места ,и нищо ,казват че увеличили билети ми то хептен няма да има пътници)
отговор Сигнализирай
5
мак
преди 11 месеца
Харесвам 24 Не харесвам 0
Инфраструктурата е ска-пана, но затова пък ще имаме интеграция с ес на всички фронтове. Смешна работа.
отговор Сигнализирай
4
Анонимен
преди 11 месеца
Харесвам 19 Не харесвам 1
Представям как ще работи тази система, като знам как работят другите ни системи, най-много някой теч на данни като от НАП да има
отговор Сигнализирай
3
Анонимен
преди 11 месеца
Харесвам 27 Не харесвам 2
Хартията винаги трябва да е налична за ползване в случай че се случи нещо със системата и всеки пътник трябва да избира дали да ползва хартиен билет или не. Оправданието че се ползвали тонове хартия е несъстоятелно. Изкарват че вместо хартия било по-добре да се ползва повече ток, електроника и пластмаса.
отговор Сигнализирай
2
VladTepes
преди 11 месеца
Харесвам 7 Не харесвам 6
Вече има участъци, които позволяват 160 km/h евентуално дори 200, но подвижния състав и сигнализацията не позволяват. Също Мездра-Горна Оряховица може без особени проблеми да стане 160-200 km/h.
отговор Сигнализирай
1
Анонимен
преди 11 месеца
Харесвам 21 Не харесвам 2
С електрическите билети, влаковете ще полетят с 300000км/с? И като излязат от София в планинските участъци и загубят мобилната връзка, системата ше казва че нямам билет и ше ме глобява.
отговор Сигнализирай
Новини