IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Липсата на пари в БДЖ е основен проблем


Обратно в новината

Коментари Коментари

39
Гост
преди 5 месеца
Харесвам 1 Не харесвам 1
В БДЖ само се краде .100 милиона на година .Шефове , любовници на ,,тлъст ,, щат Командировки и разврат .Това е истината .
отговор Сигнализирай
38
Гост
преди 5 месеца
Харесвам 1 Не харесвам 0
Максимата за назначаване на председатели на УС е- с чужди коне, трудно се оре. Как ще назначат хора със знания и опит, познаващи спецификата на дейността, съветващи се със специалистите от всички дирекции? Такива хора има, но не искат да изпълняват партийни и олигархични заповеди. Назначават се само удобни, които минават през тру...пове , за да се изпълняват желанията на милионерите и милиардерите, безопасност, комфорт, Добро строителство, условия, заплащане труд, резервни части и материали -Не
отговор Сигнализирай
37
Гарабед
преди 5 месеца
Харесвам 0 Не харесвам 2
Заплатите били ниски...А колко се работи за тия заплати.Работя срещу една жп гара наблюдавам понякога КАК по цял ден не се работи.Само се следва сянката.
отговор Сигнализирай
36
Олимпий Панов
преди 5 месеца
Харесвам 1 Не харесвам 0
Няма какво да се краде!
отговор Сигнализирай
35
Някой
преди 5 месеца
Харесвам 0 Не харесвам 1
Но патрулки да има! Ленивците да спът на по удобно....извратена държава!!!
отговор Сигнализирай
34
Шегобиец
преди 5 месеца
Харесвам 5 Не харесвам 0
Еееми случва се човек да открадне. И така 35 години...
отговор Сигнализирай
33
Пътувал
преди 5 месеца
Харесвам 3 Не харесвам 0
Тези милиарди пари за инвестиции са в НКЖИ - те поддържат линии и гари, а не в БДЖ - транспортната компания. За управление и използване на новите влакове, които трябва да бъдат закупени по Плана за възстановяване БДЖ трябва да кандидатства по публичен конкурс.
отговор Сигнализирай
32
Пътувал по света
преди 5 месеца
Харесвам 5 Не харесвам 1
По света цената на железницата е по-висока от автобуса ,освен ако не си купиш билета дни напред.После, забранено е да се дублират жп и автобусни трасета , забранено е автобус да тръгва по едно и също време с влака. Обичайно с автобус отнема поне час-два повече до същата дестинация. А ако уцелите частен влак цените са по 2 на автобуса.
отговор Сигнализирай
31
ДАСКАЛ ГЕНЧО
преди 5 месеца
Харесвам 9 Не харесвам 0
Какво БДЖ - то от отдавна е мъртво. железопътните заводи са частни и работят за чужбина като изкупуват българските стари вагони и ги рециклират. локомотивните депа някой умник ,политически назначен ги редуцира. Друг умник премахна капиталните и подемни ремонти и ги даде на частници дето скубят БДЖ. Ръководителите на БДЖ политически некадърници с измислено икономическо образование. Инженерите по железопътен транспорт отстранени. КАКВО ИСКАТЕ. МЪРТВЕЦ ТРУДНО СЕ СЪЖИВЯВА. ЖАЛКО НО ФАКТ. НЯМА СПАСЕ
отговор Сигнализирай
30
Анонимен
преди 5 месеца
Харесвам 7 Не харесвам 0
Имайте в предвид че след Пловдив на запад всичко живо от малките градчета и селата работи в София и пътува всеки ден с БДЖ. Билетите в БДЖ със съответните намаления са 2-3 пъти по-евтини от билетите с автобус. Това което може да се подобри е пропускателната система във влаковете. Да не може изобщо да се влезе във влака без билет, защото да се реши проблема с гратисчиите!
отговор Сигнализирай
Новини