IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Липсата на пари в БДЖ е основен проблем


Обратно в новината

Коментари Коментари

19
Анонимен
преди 5 месеца
Харесвам 8 Не харесвам 1
Не липсата на пари, а липсата на мениджмънт.
отговор Сигнализирай
18
Набор 49
преди 5 месеца
Харесвам 12 Не харесвам 1
69-та бях на 20, войник в ЖП войски и служех на гара София като кондуктор. Началник на гарата беше Бойкин, благ и интелигентен човек, който лично провеждаше инструктажите преди смените. Влаковете бяха в същото окаяно състояние, локомотивите ЕЛ Шкода от Чехословакия и австрийски дизели. Имаше и едни унгарски мотриси за къси маршрути ГАНЦ. Вагоните пълна скръб, мръсни, лошо осветени, зимата студени. Имаше един проблясък със Синия дунав, експр., но за кратко. Така 50 г. никакво развитие. Пари,акъл?
отговор Сигнализирай
17
Черепа
преди 5 месеца
Харесвам 9 Не харесвам 0
А не е ли обратното:Проблем в БДЖ е причина за липсата на пари.
отговор Сигнализирай
16
Боко с дупето широко
преди 5 месеца
Харесвам 10 Не харесвам 2
Помните ли как Боко назначи авера си по футбол за шеф на БДЖ - Владимир Владимиров. Същият започна да спонсорира "локомотив - БДЖ" с парите на дружеството и да го източва. "локомотив - БДЖ" често играеха с бистришите тигри и когато Боко играеше винаги паднаха. Владимиров още кара бентли, чекмеджето е пълно, но в БДЖ пари вече няма.
отговор Сигнализирай
15
Анонимен
преди 5 месеца
Харесвам 11 Не харесвам 1
Наскоро министъра призна че ароматизатори те от новите вагони 2ра употреба дето дойдоха от Германия били откраднати още във вагонното депо. Тонове нафта се точат от локомотивите. Прескъпи ремонти и какво ли не. Спрете да крадете и пари ще има. Ако не да дават на концесия БДЖ на японци или китайци и нешата ще влязат в релсите мн бързо. Хем ше имаме хубави релси, хем влакове, хем няма да крадете.
отговор Сигнализирай
14
Елементарно Уотсън
преди 5 месеца
Харесвам 8 Не харесвам 3
Трябва да се приватизира тази бездънна каца - БДЖ. Монополист е но винаги е на загуба. Така е защото държавата е хранилка за една сюрия хрантутници дето нищо не правят там. Ако БДЖ се приватизира - часния собственик ще съкрати половината персонал и пак ще я има същата услуга за хората.
отговор Сигнализирай
13
Сашо
преди 5 месеца
Харесвам 8 Не харесвам 2
Да спрат вътрешните кражби в БДЖ и ще почнат да остават пари за всичко.Докато едни дребни тарикати-краци по депата съсипват всичко и си вършат работата през пръстите така ще е.Айде да кажат колко нафта изкрадоха, пак после били им ниски заплатите...И ръководство е соц хрантутници, за които освен да тече кранчето от кораба майка друго незнаят...и да повтарят няма пари...некадърници.Освен ръководството сменете и тия от средното ниво, дето 25 години само лапат без резултати
отговор Сигнализирай
12
Анонимен
преди 5 месеца
Харесвам 3 Не харесвам 0
ба и при мен е така
отговор Сигнализирай
11
Анонимен
преди 5 месеца
Харесвам 7 Не харесвам 2
Проблемът е в управлението. Метрото в София как се развива - със субсидии, а БДЖ не може да привлече нищо. За съжаление трябва да стане частно, за да се управлява като хората. Тея приказки, че това е социален транспорт и субсидиран са ясни, ама като няма влак, все ти е тая, че е евтино и има намаления за пенсионери.
отговор Сигнализирай
10
Алекс
преди 5 месеца
Харесвам 8 Не харесвам 1
За да има пари, трябва да се работи.Вместо това БДЖ съкращава влакове и се движат по-бавно отпреди 1989 год.
отговор Сигнализирай
Новини