IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Българинът беше свикнал, че лесно може да премине през технически преглед


Обратно в новината

Коментари Коментари

362
Анонимен
преди 3 месеца
Харесвам 1 Не харесвам 1
С белите държави взаимно си правим номера. Произведените от тях автомобили даже чисто нови не могат да минат ГТП у нас. Горивата на нашия пазар нямат никакъв шанс да преминат тестовете за минимално изискуемо качество при тях!
отговор Сигнализирай
361
Анонимен
преди 3 месеца
Харесвам 2 Не харесвам 1
При връщане от Германия нарочно наливах бензин точно колкото да пресека територията на съответната страна. Така можех да тествам горивото във всяка държава. С гориво от Германия, Чехия, Унгария и Сърбия разходът беше 5,1 л/100км, у нас - 6,3 л/100км.Без коментар!
отговор Сигнализирай
360
влад цепеш
преди 3 месеца
Харесвам 1 Не харесвам 1
жалки рекетьорчета
отговор Сигнализирай
359
МПС то ми е велико..
преди 3 месеца
Харесвам 2 Не харесвам 2
До ХехеХвалим си кошниците стана работата.Те всички зареждат на едро от едно място бензиностанциите, нашия 2013 си със старите стандартои двигател не са ти актуални филтрите. Има фирми дето се изнасят чисто нови коли не им покриват новите изисквания. Сузуки Джмни вече спира да се продава в БГ.
отговор Сигнализирай
358
Амии
преди 3 месеца
Харесвам 2 Не харесвам 17
До нормален- спрете да карате 100 годишни дараци, които сте ги купили задръстени. Ако зареждате на доказани бензиностанции проблеми няма да имате.Ама кат се краде нафта от тракторите..после рев и сополи
отговор Сигнализирай
357
Амиии
преди 3 месеца
Харесвам 5 Не харесвам 2
До това е ГАВРАНа джипа и малолитражката се различава количеството емисии, но не е в пъти.Виж данните на производителя. Най много емисии имат хората с най-много километри. Примерно аз имам 5-7000км годишно. Един колега прави по 50-60000, ясно е кой цапа повече.Най-много цапат камиони, бусове и т.н. Повечето са по на 1000години без никакъв ремонт движеща се пушеща ръждясала щайга на колела.
отговор Сигнализирай
356
Пирони, газ и маз...
преди 3 месеца
Харесвам 3 Не харесвам 1
До Смешен Гвоздей --То гфърмежа на гърнето се наглася след прегледа. Даже има специални *** и мазила с барут за огън от аспуха. Скъпите джади са с дистанционно заглушаване даже. Няма нищо общо с ГТП. Контрол на пътя за гърнета и ментеливи халогени няма.
отговор Сигнализирай
355
Хехе
преди 3 месеца
Харесвам 2 Не харесвам 4
До Цветен и тежак металНищо им няма на автмобилите(дизел) моята я карам от 2013 никакви проблеми с филтри и каквото щеш. Просто избягвам неизвестните бензиностанции, както и лукойл. С другите не съм имал проблем.
отговор Сигнализирай
354
Цветен и тежак метал
преди 3 месеца
Харесвам 13 Не харесвам 2
Гаражите са по 70 хиляди евро в София, а вън ти режат катализатора за 60 секунди . Горивата са с ниско качество ,а реален контрол няма . Ти каквато и кола след 2020 да крашаш за 6 мееца всичко по филтрите се скапва. Електрички ако си вземем всички нощната тарифа ще скочи с 500% ако въобще нощем има ток ако се закачат 3 милиона коли наведнъж. Със слънчевите панели ще покрият земята , после ще накупят огромни батерии с десетки хиляди за складиране всичко това нанася повече вреда за природата.
отговор Сигнализирай
353
това е ГАВРА
преди 3 месеца
Харесвам 11 Не харесвам 2
Това е абсурдно , и на всеки нормален човек е ясно, че след като джипа има двигател с 3 ПЪТИ по-голям обем, то и вредните му газове измерени в ГРАМОВЕ на 1 км ще са 3 ПЪТИ повече спрямо тези на малолиражката . И няма как тези 2 коли да са в една и съща категория. Но уви в БГ тва се прави. Целта е да се накажат хората които не могат да си позволят да имат нови коли , а тези които наистина замърсяват пъти повече , защото карат коли с големи двигатели, те да са незасегнати
отговор Сигнализирай