Тази наредба по която се извършват техническите прегледи на колите е ГАВРА и ОГРОМНА ИЗМАМА спрямо българските собственици на коли , защото според европейските еконорми Въглеродният Двуокис се измерва в ГРАМОВЕ на 1 километър , а не в проценти. Според сегашните мошеннически норми при ГТПреглед , ако една кола е с двигател 1000 куб см е да кажем в Категория 3 , то тя изпуска същото количества СО2 колкото и един голям джип с двигател 3000 куб см който също е в Категория 3. Това е абсурдно , и на
отговорСигнализирай
351
Golf 4 1.4 16V преди 3 месеца
23
На 25 лета и 380к километра от еко3 се изкачи на еко 4 ! Ааааааааа как е. Ай де със здрава който потдържа и джигула да кара ще мине. Стига ревахте.
отговорСигнализирай
350
Анонимен преди 3 месеца
102
според "експерта" празнодунев дизела е най еко ,може да мине и без катализатор а колан газ трябва да и мерят бензина,няма такава подигравка с народа и после всеки като накупи дизеляк защото кой луд вече ще си купи бензин, екологията ще е номер 1
отговорСигнализирай
349
Анонимен преди 3 месеца
72
Нали ги видяхте по ТВ, Дунев с фланелка Ферари зареждайте качествено гориво демек рекламира Шел, но иначе горкия не е наясно, че се мери бензинка на 2000 оборота не на празния ход на автоматика 600-700 оборота!
отговорСигнализирай
348
Смешен Гвоздей -- преди 3 месеца
15
--- този кола по улиците кара ли ? Мани че пуши и карат като луди ами и гърмят като гаубици и чак огън хвърлят по -цяла нощ гледам младежите как се кефят -- като гръмне три четири пъти и бабките във блока се изпускат ....
отговорСигнализирай
347
ПАРИ ЗА НИЩО преди 3 месеца
162
Трябва да се гледат други по-важни неща при прегледа, като се започне от спирачки, окачване, светлини, че с тези китайски фарове заслепяват. Защото се оказва,че тези неща може не просто да не са изправни, но и да са опасни, и автомобила да мине преглед, ако влиза в норми за изгорели газове. Кога ще се гледат важните неща???
отговорСигнализирай
346
Анонимен преди 3 месеца
82
До ГегатаТези с китайските халогени, на ГТП един чук във фара, да си коригират светлините, т. е. до отстраняване на проблема.
отговорСигнализирай
345
нормален преди 3 месеца
191
Забрани, изисквания, пари...А каква е алтернативата? Ваучер за покупка на нов автомобил, безлихвен лизинг, стимул за покупка на електромобил? Няма такава държава...
отговорСигнализирай
344
нн преди 3 месеца
24
Техническите прегледи са частен бизнес на определени хора. Наемниците им нямат яки *** да връщат колите. Ето защо всичко минава, а да не говорим и за манипулиране на уредите. Това е проблема.
отговорСигнализирай
343
нормален преди 3 месеца
142
С качеството на нашите горива катализаторите ще са за смяна всяка година.В Европа хората не ремонтират окачване, пътищата са перфектни. А тук през 2 години тампони, носачи, амортесьори...
отговорСигнализирай
преди 3 месеца
преди 3 месеца
преди 3 месеца
преди 3 месеца
преди 3 месеца
преди 3 месеца
преди 3 месеца
преди 3 месеца
преди 3 месеца
преди 3 месеца