IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Българинът беше свикнал, че лесно може да премине през технически преглед


Обратно в новината

Коментари Коментари

222
Анонимен
преди 3 месеца
Харесвам 5 Не харесвам 0
Ами катализаторите са от Индия и чина, нормите са от Германия или др.:))
отговор Сигнализирай
221
Анонимен
преди 3 месеца
Харесвам 24 Не харесвам 1
На такива "експерти" спешно трябва да се издаде направление към някое село да поживеят там със средната заплата за региона, и след три години пак да ги питат същото
отговор Сигнализирай
220
Анонимен
преди 3 месеца
Харесвам 25 Не харесвам 1
Пичове!!!!! И в Англия даже може да се мине преглед леко така...... Айде събудете се вече и ги изколете тези там!!!!!!!
отговор Сигнализирай
219
Анонимен
преди 3 месеца
Харесвам 45 Не харесвам 4
Любопитно ми е какво трябва да се случи в България за да излезе народа най-накрая да си каже тежката дума на улиците и пред парламетна и министерски съвет? Връщам се от Гърция, гледам в Гърция масово по селата се карат пикапи Тойота Хайлукс от 70-те, 80те на дизел, Avensis-и Corolla-и от 1990-та итн. Има ли някой луд да заложи срещу това, че ако се пробват да им забранят да ги карат 4ч по-късно всички магистрали ще са затворени и в Атина ще има 500 000 на протест?
отговор Сигнализирай
218
Анонимен
преди 3 месеца
Харесвам 24 Не харесвам 2
"В Германия не можете да минете ГТП, ако не работят подгряващите елементи на задните стъкла", обясни Тодоров.". ....тояга!! само това ще ви оправи!!! и да носите камъни по пътните строежи! и никога да не помирисвате държавна службица!!!
отговор Сигнализирай
217
факт
преди 3 месеца
Харесвам 3 Не харесвам 8
точно така е но истината не е приятна
отговор Сигнализирай
216
Анонимен
преди 3 месеца
Харесвам 13 Не харесвам 1
Всичко е заради електричките на чините, били еко и зелени, макар че батериите им не са никак еко, а и китаец е, все нещо не е наред, вероятно никой вече не ги купува.
отговор Сигнализирай
215
стенд
преди 3 месеца
Харесвам 24 Не харесвам 0
Средно 1000 лв е заплатил всеки пункт за ГТП,за да се "върже"с АИ.Но прегледите от 45 лв. стигнаха 90-1000 лв.Колко коли преглежда пункта годишно?Като труд нищо повече на влагат.Оказа се,че всеки пункт е в повече на печелба след увеличението,годишно,средно с 50 000 лв.,от предходната година.Прдставяте ли си?!За вложени едни 1000лв.,само за година 50 хилки!И ние плащаме безропотно.И този говори дивотии.Да си бях отворил 5-10 пункта за ГТП-и пей сърце.
отговор Сигнализирай
214
Ножчета Жилет
преди 3 месеца
Харесвам 3 Не харесвам 1
Аз си сложих бръснарски ножчета на катализатора. Залепих ги с лепило за метал, само трябва да се зачисти малко. Отнема 15 минути и после си имате евтина и ефективна защита срещу палави пръстчета.
отговор Сигнализирай
213
Олимпий Панов
преди 3 месеца
Харесвам 4 Не харесвам 0
В живота всичко трябва да е лесно!А корпорациите произвеждащи коли трябва да бъдат принудени да ги подържат и ремонтират за своя сметка!
отговор Сигнализирай