IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Българинът беше свикнал, че лесно може да премине през технически преглед


Обратно в новината

Коментари Коментари

302
до 301
преди 3 месеца
Харесвам 4 Не харесвам 19
Какво безумие бе, с години знаете, че тровите хората, за да си карате трошките, а сега плащай, защото не мислиш с главата си!
отговор Сигнализирай
301
Питам ЕКСПЕРТА !
преди 3 месеца
Харесвам 12 Не харесвам 3
Правилно ли е моята кола евро 5 да не отговаря със съвсем малко на стандарта защото все пак е на 250 000 км а до нея кола сбез никакво евро и сравнена със моята много повече со2 да минава защото тя е много по-голям замърсител ама няма зададен евростандарт? Разбирам моята да има повече со2 от неговата и да я спрът но тя иима по-малко со2 ! Това не е правилно спирате коли със по малко со2 от други със повече со2 ! Мисля ,че съм ясен -- не искам да слушам глупавите ви експертни мнения !
отговор Сигнализирай
300
КОНСТАНТИНОВ
преди 3 месеца
Харесвам 20 Не харесвам 0
ТЕ ВИ Е.С. ЗАГУБЕНИ ДОБИЧЕТА.РЕШЕНИЯТА СЕ ВЗЕМАТ ОТ САЩ И БРЮКСЕЛ,НИЕ САМО СЛУШКАМЕ И ИЗПЪЛНЯВАМЕ.НАПРАВИХА НИ КОЛОНИАЛНА СТРАНА КОМАНДВАНА ОТ ЧУЖБИНА.ЯЖТЕ БАНАНИ И БЪДЕТЕ ЩАСТЛИВИ В БЕЗУМИЕТО СИ.
отговор Сигнализирай
299
Анонимен
преди 3 месеца
Харесвам 15 Не харесвам 1
В САЩ още продължаватж делата срещо държавата която е озволла вноса и продажба на атомобили с манипулирани данни за замърсяването.Сега в България ще започнат дела срещу държавата, че е позволила вноса и продажбата на коли втора употеба без катализатор и със замърсяване извън нормите, защото Държавата и в момента не контролира това и позволява вноса и продажбата на коли извън стандарта за занърсяване
отговор Сигнализирай
298
Анонимен
преди 3 месеца
Харесвам 40 Не харесвам 0
А кой ще подгони бензинджиите да не разреждат горивото, че основно заради него газовете са извън норми
отговор Сигнализирай
297
Критичен
преди 3 месеца
Харесвам 2 Не харесвам 12
Ами така е, повече прегледи трябвт след като много коли не могат да се различат от кофите за ***
отговор Сигнализирай
296
Безумие
преди 3 месеца
Харесвам 31 Не харесвам 2
Дават ни 30 дневен срок да си отстраним повредите. Аууу, то голяма благинка... За 30 дена само не можеш да намериш монтьор, който да те приеме... Та ако си решил да отстраняваш "повредата", ще ти трябват 2500-3000лв за основен ремонт на обикновен бензинов мотор, + пари за нов катализатор и нов ЕГР, та ако те оправят 5000-6000лв си добре... Голямо решение на проблема- Браво!!!
отговор Сигнализирай
295
Човек от село
преди 3 месеца
Харесвам 6 Не харесвам 13
В Ирландия прегледите са компютъризирани и се правят само от големи центрове. Хората разчитат на прегледите да им кажат не само какво не е наред, а и какво трябва да оправят преди да се счупи. В България всички сме разбирчи и прегледите са само скъпо неудобство. Оправяме проблемите след като се случат.
отговор Сигнализирай
294
Сата НАТО
преди 3 месеца
Харесвам 17 Не харесвам 3
Като цяло сглобката на жълтопаветните иддийоти с мръсната пяна на Нацията - ГЕРБ, доведе до диктатура, чрез подмяната на Конституцията. Няма логика НС да работи след падане на редовното правителство. Тези депутати са нелегитимни, а на всичко отгоре са освободени и от отговорност, чрез неангажирането им в излъчване на Изпълнителна власт. Това е просто Мафия с главен изпълнител Зеления чорап.
отговор Сигнализирай
293
Ддд
преди 3 месеца
Харесвам 20 Не харесвам 0
Абе от известно време, само такива "експерти" ни пробутват в медиите, един инструктор, другия адвокат, този от фонд за пострадали при произшествия.За тези какви авто експерти са?Искам един от тях, да коментира, как минават дизелови автомобили без значение от годините и колко са изтърбушени, а бензинови и дори нова година имат проблем!
отговор Сигнализирай