IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Клиентът винаги има право, но знаем ли си правата в ресторант?


Обратно в новината

Коментари Коментари

13
Справедлив
преди 3 месеца
Харесвам 2 Не харесвам 0
Най- добрия ресторант е " У дома ". Особено ако си си произвел продуктите за ястието и напитките. Няма имитиращи продукти- няма проблеми, няма бакшиш, няма ядове .
отговор Сигнализирай
12
Анонимен
преди 3 месеца
Харесвам 4 Не харесвам 3
На ресторант ходя само в Италия и Гърция.
отговор Сигнализирай
11
Анонимен
преди 3 месеца
Харесвам 7 Не харесвам 0
Нямам пари за ресторант
отговор Сигнализирай
10
Мисля си
преди 3 месеца
Харесвам 5 Не харесвам 0
Всичко е много относително. Ако тръгваме от презумпцията, че ще ни мамят или ще се гаври някой с нас и ние ще си плащаме за това е логично тези промени и демонстрации. При толкова много заведения и избор дори и най-малкото ни неудовлетворение е знак да не стъпваме в този обект. Обслужването се култивира с конкуренция, не с административни санкции и норми. Поръчаш, не ти харесва и не стъпяш повече там. Другото е мазохизъм
отговор Сигнализирай
9
Анонимен
преди 3 месеца
Харесвам 10 Не харесвам 8
"Имал съм клиенти, които плащат 100 хиляди и единственият им коментар е "фактурата е преведена". Имал съм други, дето плащат 100 лв, и не спират да мрънкат за допълнителни екстри, все едно са платили 100 бона" - Това, докато доеше кравите ли го измисли?
отговор Сигнализирай
8
Анонимен
преди 3 месеца
Харесвам 1 Не харесвам 5
"Ако поръчате бутилка напитка, тя трябва да се отвори пред вас" O не, не. За безлкохолно, особео ако го миксират, искам да ми го докарат на масата готово, а не сако сме 6 човека, пръво да чкамае поотделно на вски да налее, а после да мми се пречка през 10 минути. Вино - ДА! Ок! Ама това е само ако ни го представят.
отговор Сигнализирай
7
Ром"с
преди 3 месеца
Харесвам 12 Не харесвам 1
В Япония като бях ,бакшиш не се оставя и дори е обидно ако оставиш,те им се плаща и те си вършат добре работата,не като САЩ трябва да оставиш бакшиш ,та дори и да не и хареса храната и обслужаването ,ама те са нация създадена от плебеса и каква култура имат те -никаква,всички са заточени на пИчалба и нищо друго не *** интересува(80%)
отговор Сигнализирай
6
ТАКСА СПОКОЙСТВИЕ
преди 3 месеца
Харесвам 0 Не харесвам 3
Не ни засяга !
отговор Сигнализирай
5
Анонимен
преди 3 месеца
Харесвам 3 Не харесвам 22
Клиента има право ако си плаща, и доколкото си е платил. Над тези граници няма никакви права. Имал съм клиенти, които плащат 100 хиляди и единственият им коментар е "фактурата е преведена". Имал съм други, дето плащат 100 лв, и не спират да мрънкат за допълнителни екстри, все едно са платили 100 бона. Първите са от чужбина, вторите от българия.
отговор Сигнализирай
4
Анонимен
преди 3 месеца
Харесвам 8 Не харесвам 2
До Анонимен 1Ще е по-лесно заведенията да дават таблет на клиентите, където да има поле където да напишат каква сума като бакшиш ще оставят или дали не желаят да оставят бакшиш. Така е в Сащ.С даването на бакшиши се стимумира ниското заплащане от страна на фирмите в този сектор.
отговор Сигнализирай
Новини