IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Клиентът винаги има право, но знаем ли си правата в ресторант?


Обратно в новината

Коментари Коментари

3
Бяхме тийнейджъри,
преди 3 месеца
Харесвам 26 Не харесвам 1
Току що навършили 18 г. и за първи път отидохме на море не с родители, а младежка компания. В Приморско. Помня, че по никакъв начин не успявахме да убедим келнер да ни донесе бутилка водка, за да си я отворим ние. Винаги ни носеха отворена бутилка и се чувстваше, че градусът на алкохола е доста по-нисък. Но нали бяхме хлапета, все още нямахме самочувствието да се разправяме с такива нахалници, а те явно са добри психолози с отработени методи кои категории клиенти как да бъда прецаквани.
отговор Сигнализирай
2
Анонимен
преди 3 месеца
Харесвам 4 Не харесвам 7
Kak "клиентът винаги имал право", вие чувате ли си? Аман от сервилна нация. А каот си търси човек помощници и прислуга, обратното .. а ся д ... Ако е корпорацийка, шеф с костюмче ... нняяяяма проблем.
отговор Сигнализирай
1
Анонимен
преди 3 месеца
Харесвам 38 Не харесвам 0
А бг носачите имитиращи дейността "сервитьор" винаги имат големи очаквания за бакшиш. Само, че бг носача не е разбрал, че бакшишът не е "персонална финансова награда" а е "комплимент" за цялостно изживяване в заведението от момента на настаняване на госта до момента на тръгването му.
отговор Сигнализирай
Новини