IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Идея: Влаковете от София до Варна и Бургас да станат частни


Обратно в новината

Коментари Коментари

128
Асен
преди 1 седмица
Харесвам 2 Не харесвам 0
Абе пълна национализация на всичко и тва е! Никакви частници. Частниците са най-мръсното нещо на тоя свят.
отговор Сигнализирай
127
Примерно
преди 1 седмица
Харесвам 0 Не харесвам 0
Пътят Мадрид - Барселона е 3 часа с товаренето/разтовярвянето на пътници, за една смяна всяка композиция изминава 3 пъти трасето, време което стига само за един курс София - Варна. В България как да превозят същия брой пътници и съответно цените ще трябва да се повишават много. - За справка Бритиш жепето
отговор Сигнализирай
126
Анонимен
преди 1 седмица
Харесвам 4 Не харесвам 0
ЗНАЕТЕ ЛИ ЧЕ САМО ТРАВЕРСИТЕ СТРУВАТ НАД СТО МИЛИАРДА.
отговор Сигнализирай
125
Анонимен
преди 1 седмица
Харесвам 9 Не харесвам 0
Това е една от малкото останали крепости на народа за разграбване,проклятие да сте
отговор Сигнализирай
124
Някой
преди 1 седмица
Харесвам 1 Не харесвам 2
Интерес от пътниците ще има когато влаковете се движат с 250-300 км/ч.
отговор Сигнализирай
123
Реалист
преди 1 седмица
Харесвам 8 Не харесвам 1
Дайте аз ще я поема начело, пак ще е държавна, гарантирам, че ще е на печалба, като изгонят всички крадци по веригата и като следя всичко изкъсо. Чакам БДЖ да се свържат с мен! Китай е пример, че държавното може да е на печалба, просто всяка крадлива калинка й се реже главата, толкова е просто!
отговор Сигнализирай
122
Факт
преди 1 седмица
Харесвам 4 Не харесвам 2
Испания е империя, наречена кралство, а България е една поосрана колония.
отговор Сигнализирай
121
Гадняр
преди 1 седмица
Харесвам 15 Не харесвам 2
Какво точно е държавна фирма в България? Назначават й шеф некадърник, който подписва неизгодни договори с подизпълнители близки до определена партия. Управлява (тоест краде) като за последно, увеличава си заплатата по няколко пъти на година, урежда и родата на хранилка. Това е много по-изгодно за мафията. При приватизация трябва да се инвестират пари, да се управлява добре, за да не е на загуба и пр. От държавното по-сигурно крадене няма. Още от социализъма е така.
отговор Сигнализирай
120
БДЖ
преди 1 седмица
Харесвам 15 Не харесвам 1
От създаването си през всички режими е била държавна. Това е поредната недомислица. Пример 1 месец след продажбата на БТК, постъпленията към НАП, респективно към бюджета намаляват на половината. Това чака и БДЖ ако я преватизират. За 35 години, частникът у нас нито веднъж не доказа, че е честен към държавата, но тя все му е виновна. А от чуждите фирма губи бюджета, защото те не внасят у нас, а у тях, т.е 35 години изнасяме бюджет на вън и храним чужденци
отговор Сигнализирай
119
43657
преди 1 седмица
Харесвам 17 Не харесвам 1
БДЖ, не е на загуба, много го краде те, това го знаем всички, и сега частно, ако е найстина губещи кой "бизнес мен" ще го вземе.... Аре, кротко стига сте лъгали ставате нагли
отговор Сигнализирай