IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Идея: Влаковете от София до Варна и Бургас да станат частни


Обратно в новината

Коментари Коментари

108
vale_karo
преди 1 седмица
Харесвам 19 Не харесвам 3
В Англия одържавяват ,защото частното било лошо,тук разпродават държавното защото частното било по-хубаво.Така е.Само че за определени хора ,не за мнозинството.Видяхме какво се случи с автомобилният транспорт.Ще става все по-лошо.И още нещо.Само да съм чул от някой частник ,че държавата трябва да се намеси!
отговор Сигнализирай
107
Анонимен
преди 1 седмица
Харесвам 25 Не харесвам 3
Чудесно, БДЖ е планирала покупката, ще ги плати и отдаде на частна фирма, която ще забрави да плаща. Ще я осъдят след години, ще се окаже фалирала, а едни хора ще са си разделили едни пари. И вече ще сме без никакви влакове. По-добре от сега да закрият железниците, не че искам на Вуте да му е зле, а не да плащаме за масрафа без да остане нищо насреща.
отговор Сигнализирай
106
Анонимен
преди 1 седмица
Харесвам 2 Не харесвам 26
До Пенсионер, ами то цялата държава все вас ви гледа. Нека ви оставят 2 влака. Време е да спрем да гледачме все бедните. Блаковете не са само за вас. Трябва да има и за другите, които са образовани, имат добра професия, и печелят добре. нали се сещаш, че няма как да имаме развита държава, ако всичко се прави за бедните?
отговор Сигнализирай
105
И
преди 1 седмица
Харесвам 18 Не харесвам 3
Какво ще се подобри? Нищо ама веднага малко да се вдигнели цените 20-30%. Че те сега са вдигнати 5 пъти.
отговор Сигнализирай
104
До А бе аз да питам
преди 1 седмица
Харесвам 2 Не харесвам 8
/До 97/ Векове наред те са били част от Австроунгарската империя, а ние - от една друга. Фридрих Велики е имал планове да присъедини и Балканския полуостров към неговите владения, но не ни било писано. Ако се беше случило това, и ние щяхме да сме днес част от нормалния свят, дето Меркелица се опита да го торпилира.
отговор Сигнализирай
103
@@@@@@@@@@
преди 1 седмица
Харесвам 18 Не харесвам 3
Нормално е да са с различни цени!Билет от София към Бургас петък късен следобед ще е с различна цена от билет София Бургас в сряда по обяд! Не ни правете на глупави! И държавата с помощта на европейските пари тъкмо да сколаса и да направи това печелившо, като ремонтира тез линии и хоп, частните акули веднага се навъртяха.
отговор Сигнализирай
102
Анонимен
преди 1 седмица
Харесвам 23 Не харесвам 3
Значи има хлябвтова БДЖ щом искат да го приватизират. А държавата е на загуба. Смях през сълзи:))
отговор Сигнализирай
101
Анонимен
преди 1 седмица
Харесвам 10 Не харесвам 11
Надеждата ми е в Путин!Зловещо е да се живее вече на родна земя.
отговор Сигнализирай
100
Софиянец
преди 1 седмица
Харесвам 20 Не харесвам 4
Много е удобно - да се вземат САМО най-добрите и натоварени линии. Години се мачка това БДЖ да изпадне в подобна ситуация и да се продава на части. Който се съгласи да продаде само тези 2 дестинации - със сигурност ще е получил пари под масата. Не може да се взимат само печеливши локации. С тях трябва, примерно, да се продадат и поне още няколко други, не чак толкова добри локации. А и въпроса със сградите в центъра на градовете? Стотици декари, които могат да станат частни. Аз не съм съгласен!
отговор Сигнализирай
99
Анонимен
преди 1 седмица
Харесвам 13 Не харесвам 3
Грабежът на бг народ продължава с пълна сила! СКОРО И ЦЪРКВИТЕ ЩЕ НАПРАВЯТ ЧАСТНИ!
отговор Сигнализирай