IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Колите с включени фарове - денонощно и целогодишно


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

137
Щилян
преди 15 години
Харесвам 0 Не харесвам 2
първо на първо почти никъде в Англия не сам видял някои да кара през деня с фарове това се отнася не само за там но и другите европейски страни като Германия, Франция, Белгия и през другите през които преминах докато се прибера от Англия за България. Според мен както казват повечето по надолу това си е пълна глупост измислена от нашите любимци в Народното събрание. А даже да си с включени фарове карай ми с 200 пък после говорете че светлините ще ли да ни спасят!!!!
отговор Сигнализирай
136
знаещ
преди 15 години
Харесвам 1 Не харесвам 2
Ти луда ли си , ***??? За каква злоба става дума, когато фактите говорят??????????????????? СПРЕТЕ ФАРОВЕТЕ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
отговор Сигнализирай
135
Лукреция
преди 15 години
Харесвам 0 Не харесвам 3
Всички изцепки тук против карането на фарове и опазването на колоездачите са писани от малограмотни и озлобени срешу себе си хора.Щом спестяването на някоя крушка е по-важно от живота ...
отговор Сигнализирай
134
Вече Никой
преди 15 години
Харесвам 0 Не харесвам 3
Повишен разход заради фаровете... Хайде да сметнем. Средно двигателите са с мощност от порядъка на 60-80 киловата. Има и по-слаби, има и по-мощни. Няма да задълбаваме. Но мислите ли, че 100 вата ще натоварят чак толкова работата, че да се усети в резервоара? ... А ако човек си монтира "дневни светлини", каквито всъщност не са забранени - може да сложи и 35-ватови лампи, ще икономиса стотинка-две, и всички ще са доволни. Пък и така ще си пази "хеноните" (правописа запазен) да не изгорят. Всъщност колко ли често горят ксенонови лампи!? По-скоро е вероятно човек да си смени колата преди ксенона (ако е свестен ксенон де). Както и да е, няма да задълбаваме... Ок, та казахме, че лампите ще изхарчат 100 вата от толкова ценната мощност. Добре, но това е като да хвърлиш кибритена клечка във вулкан... На разхода в много по-голяма степен влияе неграмотното каране. Безмисленото "пилене" на гуми до следващия светофар, при което двигателя харчи гориво, за да създаде механична енергия, а после спирачките я превръщат в топлинна... Вместо да мислите за ценните капки гориво, което ще отиде към фаровете - можеше да се замислите за литрите, които прахосвате докато се натискате за първо място на следващия светофар.Дали е по-добре със запалени фарове или не - по-добре е. Не само в извънградски условия. В градски също. На фона на сгради, коли и пешеходци - светнати фарове означават само едно - движеща се кола. Човешкия мозък има способност да обработи в едно и също време само до 7 събития. В натоварено движение - елиминирането на ненужни елементи от пейзажа може да се окаже много, много важно.Не на последно място обаче остава възможността да се елиминира ТЪЛКУВАНЕТО - кога трябва да са пуснати светлините. Ок, за зимния сезон се разбрахме вече - кара се на фарове. А през останалото време пак всеки си тълкува както му е угодно. Бай Драган с москвича кара в дъжда, но не харчи ценно гориво за фарове. Нали той си вижда всички коли, значи и те трябва да го видят... При свечеряване почти половината водачи на пътя си пускат фаровете чак когато усетят субективно, че е опасно без фарове, и не отчитат факта, че точно момента на свечеряване е най-опасен.Като приемат този закон - няма да има тълкуване, и няма да се дава възможност на Бай Драган да цепи през просото, дразнейки всички наоколо, застрашавайки пешеходци и коли за по 100 000 лева.
отговор Сигнализирай
133
професионал от 32год
преди 15 години
Харесвам 0 Не харесвам 3
Поредната тъпотия. Не вземат решение за изграждане на нови инфраструктури и завършване на автомагистрала "Тракия",ами се занимават с куци закони. Ей имам чуството ,че най-големите простаци са събрани в този парламент.Ограничения ,които не водят до нищо. "кипи безмислен труд"
отговор Сигнализирай
132
знаещ
преди 15 години
Харесвам 1 Не харесвам 2
2002 959 жертви2003 960 жертви2004 943 жертви2005 957 жертви* поправката действа от 1 ноември 20062006 1043 жертви2007 1006 жертви2008 1059 жертвиДОКОГА ЩЕ ТРОВИТЕ ЖИВОТА НА ОБИКНОВЕНИТЕ ГРАЖДАНИ, БЕ, МАЙМУНИ ПРОСТИ???????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????? ??????????????????????????????????????КЪДЕ ВИ Е НАМАЛЯВАНЕТО НА СМЪРТНОСТТА, БЕ, ДИВИ ***???????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????? ???????????
отговор Сигнализирай
131
знаещ
преди 15 години
Харесвам 0 Не харесвам 2
каерай си на фарове, НО САМО ТИ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
отговор Сигнализирай
130
Цветан
преди 15 години
Харесвам 0 Не харесвам 3
Да ви кажа ли защо преди години имаше по-малко инциденти по пътищата?!?Защото ниско прилитащите *** професия "син" бяха или в казармата, или скатани някъде да не бият на очи заради казармата, а в казармата колкото и да е тогавашните *** (вкл. и аз) ставаха и ставахме мааалко по-отговорни.
отговор Сигнализирай
129

преди 15 години
Харесвам 0 Не харесвам 3
най-после съпка в правилната посока. Всеки който е карал повечко знае и си кара на фарове нон-стоп. По-безопасно е и се вижда повече при изпреварване.
отговор Сигнализирай
128
знаещ
преди 15 години
Харесвам 1 Не харесвам 2
2002 959 жертви2003 960 жертви2004 943 жертви2005 957 жертви* поправката действа от 1 ноември 20062006 1043 жертви2007 1006 жертви2008 1059 жертвиДОКОГА ЩЕ ТРОВИТЕ ЖИВОТА НА ОБИКНОВЕНИТЕ ГРАЖДАНИ, БЕ, МАЙМУНИ ПРОСТИ???????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????? ??????????????????????????????????????
отговор Сигнализирай
Новини