IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Автобусът убиец с куп неизправности


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

84
Spiro
преди 15 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Mnogo komentarii iz4etoh vidqh mnogo i razli4ni mneniq,no edin vajen vapros kato 4e li ubqgva na vsi4ki" KOI si napravi evtin PR i izprati tezi hora na bezplatna ekskurziq,koi pla6ta ekskurziqta sas s4upeniq avtobus"tova e mnogo vajno da se znae.Izvinqvaite za latinicata.
отговор Сигнализирай
83
Червената помия
преди 15 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Прав си и ти.Вероятно си минавал през Германия.Виждал ли си лицето на Български шофьор, когото е спряла немската трафик полиция?У нас нещата ще се оправят тогава, когато и в България лицето на шофьора е такова, като го спре КАТ.Кучето скача според тоягата.Там го качват на "Търсачката" , и компютъра за 15 секунди прави диагностика на автобомила и мърдане няма .Пътищата са само два-ако си изправен-връщаш се на пътя, ако не-отиваш в сервиза.Искат и тахошайбите за 20 дена назад, за да видят дали си почивал.У нас полицайте не знаятда разчетат тахошайба, с изключение на тези, в голямите градове и магистрална полиция.Но там има и нещо друго.Държавата НЕ ПРЕЧИ да се развиват малките фирми.Изискванията са ясни и непроменени във времето.Преди много години напуснах държавна работа,защото не бях съгласен да ставам почти съучастник в престъпленията на началниците си.Отворих малка частна фирма, работя по специалността си и не се оплаквам от липса на работа.С времето нещата потръгнаха и се разрастнахме малко.Но няма да забравя съвета на един професор от Пловдив, който ми даде той в началото:"У нас, станеш ли частник и съществуваш ли още като фирма след 6 месеца, това е равносилно да станеш пред данъчното с табела АЗ СЪМ ПРЕСТЪПНИК.Държавата е взела всички мерки ти да фалираш още на 4-тия месец, ако спазиш всички изисквания и нормативни документи!"Протекционизъм на родното производство и икономика?Равен старт за всички?Пазара регулатор?Пълни химери в България....Всеки сам се спасява ,като моряци от потъващ кораб.Държава няма.Не , има, но мисли само за шайката подлеци и престъпници, които са на власт и за обръчите, които ги захранват.Останалите са оставени да се оправят кой как може и както му диктува съвестта , и никой не може да ги вини за състоянието в което са.Държавата навсякъде работи против малкия и средния бизнес.Единственно се толерира търговията .Това е положението и това е само началото.Зад лъскавата фасада на държава -членка на ЕС, нещата са жестоки...
отговор Сигнализирай
82
MartinD
преди 15 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Прекланяйки се пред жертвите, да не забравяме, че денят за тях бе много тежък... ако наистина го е казал е ***, заклевам се! Да - денят за тях е бил много тежък - за радост няма да имат тежки дни никога повече...
отговор Сигнализирай
81
ISA
преди 15 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
И какво ги топли хората сега че сте открили сума ти и нарушения, като тях вече ги НЯМА??????? Защо винаги трябва да измрат хора, за да се сети някой да си дигне *** и да свърши някаква работа??? Чий очи мажите в момента? Мисля че на всички вече им е ясно...
отговор Сигнализирай
80
mitko
преди 15 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Изцяло съгласен.Не казвам, че Държавата не е виновна.Напротив.Не е виновен този, дето яде хляба, а този дето му го дава.Аз ако реша да направя такава линия, бизнесплана ми няма да включва 100 лв под масата на ГТП, риск с живота и здравето на клиентите ми и куп други щуротии.Възпитанието ми е такова, за съжаление в БГ....това не е голям плюс.А иначе по малко са започнали...медиите са забравили камиона по Предела, на него също му отказаха спирачките....смаза няколко коли - имаше човешки жертви.....скоро беше.Забравили са Симитли....катастрофа на автобус изпреварвал без никаква видимост и в нарушение - имаше човешки жертви.Имаше мисля и на Тракия катастрофа с автобус наскоро....та така....
отговор Сигнализирай
79
Червената помия
преди 15 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Да прав си.Но нещо друго силно ме смущава мен в системата на транспорта.Всеки бивш щофьор, работил поне 2-3 години в системата на голяма държавна или частна фирма, усвоил "тънкостите" на занаята, като крадене на гориво, откачване на скоростоограничителя, манипулация на тахографа , рушвет при игра на търг или регистрация на автобус или при проверка,се мисли вече за велик, и отваря собствена частна фирма.Често пъти хора с основно или незавършено средно образование са собственици на такива фирми.Състоянието на фирмите им, състоянието на автопарка и отношението им към шофьори и пътници е на нивото на манталитета им.Никъде няма образователен ценз за собственик на такава фирма.Свидетелството за правоуправление на МПС се счита за достатъчно....От икономия не назначават и квалифицирани специалисти.Смятат, че като са управлявали автобус, могат да бъдат и механици, и електротехници, и шофьори, и автотенекеджий, и бояджий и диспечери и кондуктори.....Познавам даже единсобственик на такава фирма, в която баща му караше автобус след прекаран инфаркт или инсулт, за да не се плаща на външен човек.Снабдяването с резервни части понякога става чрез крадене от голямите фирми, чрез влагане части втора употреба, чрез възстановяване на старите с първобитни методи.Важно е да се покрие линията, защото ако не я покрият 3 пъти, им се взима от общината.Не са рядкост цяла нощ ремонти, за да излезе сутрин на линия.Най-голямия куриоз ,за който са ми разказвали обаче, е че в една община печели търг за линия фирма, на която автобуса е нов, но са продали двигателя, за да покрият дългове.Автобуса се води като резервен, влиза комисията, оглежда го отвътре, салона е ок.Дава разрешително.Следва възражение от загубилите, пак гледат автобуса и виждат че няма двигател, а капака на климатика горе на тавана е само камуфлаж, под него няма нищо.Фирмата е на една бизнес дама обаче, и печели търга....Още нещо -всеки има право да си вади хляба с почтенна работа.Но държавата е мащеха точно за тези , малките фирми.Ти, ако сега трябва да отвориш автобусна линия Благоевград-София например, и да тръгваш от автогарата на частниците в Благоевград, как би постъпил, от къде би намерил средства,какъв автобус би купил и как би го поддържал, щом си малка фирма?Просто държавата не дава на малките никакви облегчения. Като добавим и занижения контрол, пълното безхаберие и често неграмотност на контролните органи, назначени по шуробаджанашки принцип, мога да кажа че това , в Бакаджика е само началото!Още не са почнали да гърмят газовите бутилки на такситата, още не са почнали да какастрофират тежкотоварните камиони на строителните фирми, още не са почнали да се преобръщат тирове и автовози, управлявани от 19 годишни джигити....Дано да съм лош пророк!
отговор Сигнализирай
78
mitko
преди 15 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
http:// .avanzabus.com/web/acerca-de/empresas-del-grupo/au tores.html?lang=enExpress Service Created to meet the most demanding expectations for comfort. Equipped with the latest advances in security systems, with Euro IV and V low gas emission engines and built with a high percentage of recyclable materials, with a chassis of 13 Mts, its 33 wider, leather seats with footrests, distributed in rows of one and two seats, which have maximum space between them, along with its interior equipment; individual climate control and audio, DVD, WC, press guarantee maximum comfort for the most demanding user. Евро 4 и 5.Нашите кои са? Евро -1?Как тези могат да работят с нови, комфортни и екологични автобуси на същите цени?Разгледайте и цените им и ги сравнете с тези в БГ.Пътувал съм с тази фирма.Имаш си радио на седалката, дават ти слушалки, които след това можеш да задържиш и куп....естествени неща за ЕС, луксозни и немислими за нас.Малко след това се върнах в БГ и пътувах от Приморско до София.1 билет, ужким 1 линия.Първо ни накачиха в микробус.Някъде близо до Бургас, на междуградски път, спряха и ни прехвърлиха на автобус.Като част от билетите се оказаха дублирани и хората останаха на пътя да чакат друг автобус.Качиха ни на автобус - на видима възраст 10-15 год.Без работещ климатик.С видимо и много неприятно захабени седалки, ужасно шумен.Шофьора пушеше нонстоп и ни пускаше чалга.Спря на Нова Загора и след това не спря никъде.Тоалетна и подобни няма смисъл да споменавам, че не работеха, не мисля че има автобус в БГ, на когото да работи.Дали техните изисквания там са по-ниски?Май това няма значение, защото така или иначе....нивото им е много по-високо.Дали работят на загуба?Съмнявам се.Така че, вместо малките фирми да се оплакват от изисквания и закони и да им служи като оправдание, че нямат пари и ще фалират и затова не спазват законите, пренасочете дейността си там където финансовите ви средства ще са достатъчни.
отговор Сигнализирай
77
Айнщайн
преди 15 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Това е чл.9,ал.(3) от Закона за движение по пътищата: (Предишна ал.2 - ДВ, бр. 51 от 2007 г.) Поставянето на предмети или извършването надейност в обхвата на пътя, несвързани с предназначението му, може да става само следразрешение от собственика или администрацията, управляваща пътя.Т.е.ако тези сергии ги нямаше там ,намаше и хора,респективно жертви,да има!
отговор Сигнализирай
76

преди 15 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Е, гусин Миков изби рибата с ръчната спирачка и нейната ефективност. Този канцеларски плъх непрекъснато ръси бисери. Изчакайте техническата експертиза, направете анализи и заключения, но от специалисти и тогава плямпайте. Това е все едно да ми каже, че ще лови кит с кукичка за мренки. Как се удържат тонове по този склон най-малко поне с 6-10% наклон с ръчна спирачка. Този и за *** за зеле не става.
отговор Сигнализирай
75
mitko
преди 15 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Навсякъде е така, не само у нас.Предимството на по-силния.За тези, които са купили нови автобуси, ок.Но има и много фирми, които работят с по 2-3 автобуса, като общата им стойност сигурно е по-малка от тази на 1 нова маршрутка.А за това, че се пести и при новите автобуси, ми така е да, те авиокомпаниите пестят тук там, какво остава за автобусите.Но агрегатите за смяна при един 20 годишен автобус сравнени с тези при 1-2-3 годишен...са в пъти повече.Дали ги сменят? Естествено, че не ги сменят.Като се счупи, се кърпи.Ако не може вече да се закърпи тогава вече се мисли за нова част и ако не се намери, което с оглед на възрастта на машината е твърде вероятно, се заимства част от нещо друго, модифицира се....пък каквото сабя покаже после.А това дали се пести от кърпи, слага се евтино масло...пукнатите фарове се заменят с нови турски такива и т.н...при новите автобуси...това вече не ме интересува, защото не влияе пряко на сигурността ми.Вече ще се возя с видеокамера, токущо реших.Ще заснема автобусите в Благоевград.С цялата им красота и величие.Ще го изпратя на Господари на ефира, да видим дали им стиска да разследват случая.Щото се уморихме да гледаме дърводелци и хазяи там.
отговор Сигнализирай
Новини