IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Автобусът убиец с куп неизправности


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

74

преди 15 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
До номер 1,синът ми ( на 22 години) е член на Атака, това не ми харесваше и досега все си мълчах, но сега ще му счупя краката и ще го изгоня от вкъщи ако продължава се шлея около Сидеровите ***. Повръща ми се от твоя Сидеров и хората около него.
отговор Сигнализирай
73
инж.
преди 15 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Напълно съгласен с 56.Браво,че си посочил виновните!
отговор Сигнализирай
72

преди 15 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
А тези от " ДАЙ " си мълчат и нищо не коментират .Да му мислят тези от "КАТ".А кой проверява тов. автомобили и градския транпорт.Или само спират таксиметровите шофьори и кой колко даде . му и държава.
отговор Сигнализирай
71

преди 15 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Траурът като комфортШефовете раздават пачки за "Бог да прости", а пешките обират пешкира четвъртък, 28 май 2009 Мартин КАРБОВСКИТраур му е майката. Траур и загриженост до следващия път. Десет хиляди лева за загинал в катастрофата и по пет хиляди лева за ранен. И траур. Работата е свършена. Утре пак по колите на предизборна обиколка.България е страната с обявени най-много дни на национален траур в последните години. И с нито един наказан "отговорен фактор". Наказани са шафнери, шофьори и други жертви на системата. Дават се глоби за загубени детски животи Някой опира пешкира от единия му край.Стар автобус и технически преглед в Елхово. Това звучи като диагноза. Някой дава 20 лева, за да мине по-бързо на канала.По документи всичко е наред. Но после следват тесен път и непроверени спирачки. Хората не умират, защото машините са стари. Хората умират от българската организация. И като че ли все на празник. Защото, както ни е животът, така са ни организирани и празниците.Организацията на живота наоколо е като загубена битка. Пътят, храната, въздухът, хората - организацията на живота е така направена, че е по-добре да си стоим вкъщи. Направена е като филм на ужасите - на няколко от жертвите минали под мелачката на автобуса в Ямбол не могат още да определят пола. Ще кажат имената им по телевизията. Черней, народе.И пак същите нелепости, същите думи. "Нещастия се случвали навсякъде". Като у нас ли? "Взимаме необходимите мерки". Като в нормална държава ли? "Разследваме причините за инцидента". Както разследвахте с години и другите инциденти ли? "Обявяваме национален траур". Като миналия път ли?!Никой не казва кой е шефът на техническата база, направила техническия преглед. Кой им е дал разрешение. Кой е шефът на даващия разрешението. Кой кой е в този държавен гювеч, който седи и яде от ръката на обичайно умиращите данъкоплатциНякой е платил заплатата на човека, на държавния служител, който е отговорен за стария автобус и скапаните спирачки. Този, който е платил заплатата, днес е в моргата.Тих гняв, гневец някакъв се надига от време на време в гърлата на хората и минава като настинка. Организацията на живота е държавата. Направете държавата да работи - траурът няма да ни застига толкова често. Но това е поредният комфортен траур. Траур, изразяващ лекото неудобство на българската държава, която е длъжник на гражданите си дори когато става дума за един обикновен технически преглед. Обикновен празник. Обикновени стари хора. В необикновен автобус, падащ по необикновено тесен път в нормално нанадолнище.След всеки траур вестниците пишат един и същи материал. Дайте ни главата на виновния. Дават ни шафнери и шофьори. Хвърлят ги на кучетата. Няколко години затвор. Убийство по непредпазливост. Утре пак. Черната серия е пред очите ни, епизод 10. Или епизод 11-и?Толкова търпелива нация е награда за всеки престъпник. За всеки политик. У нас живеят най-нещастните хора и най-щас
отговор Сигнализирай
70
Червената помия
преди 15 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Уважавам мнението ти, приятел, но не си прав...По някаква случайност имам контакти в тоя бранш точно с малките фирми.Мога да ти кажа, че има хора, заложили апартаментите и имотите си, за да вземат кредит и да купят нови автобуси.Сега, след като голямия монополист е спечелил търга, така стоят няколко чисто нови автобуса, и не щат да работят.Схемата е проста-голям монополист влиза в комбина с кмета, печели търга, и с 20 автобуса например печели 40-50 линии.Само няколко от тези 20 автобуса са нови, на 4-5 години, останалите са на по 15-20.Новите ги пращат да покриват линии до София или Мюнхен, старите из страната.За недостигащите 20 линии се наемат като подизпълнители същите тези хора, чийто фирми не спечелиха конкурса.Дотацийте например от общините за превоз на ученици ги прибира голямата фирма....Малкия е поставен на колене от всякъде, от данъчни, от ХЕИ, от Трудова медицина, от ДАЙ....Целта е малкия да е беден, гладен и послушен.Да не мислиш, че някой в голямите фирми обслужва по-добре автобусите?Лъжеш се....Те гледат да икономисат даже и парцалите с които монтьорите си трият ръцете и кашата за миене на ръце, ти за поддръжка говориш
отговор Сигнализирай
69

преди 15 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
а защо тези констатации се правят чак сега - контролния орган на съд!!!!!!
отговор Сигнализирай
68
jiko
преди 15 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
na avtopilot li e g-n ministar? Sto ne moje da nalaga efektiven kontrol? Sto se dopuskat neizpravni prevozni sredstva ot vsiakakav vid da se dvijat po patishtata iz cialata strana? Sto niama kontrol nad prevozvachi, hranitelna promishlennost, prestapnost i korupcia? Sto ne si varshite rabotata za koiato sa vi izbrali?
отговор Сигнализирай
67
mitko
преди 15 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Точно с подкуп и/или връзки взимат разрешителните и линиите, но не ги взимат големите, а точно малките.А малките ни возят на европейски цени, срещу никакво качество.Трябва да се насърчава предприемачеството и малкия и среден бизнес, но в България има една много грешна представа, че трябва да те насърчават като не спазваш абсолютно никакви закони, не плащаш данъци, не спазваш никакви норми и закони.И ти да печелиш от това?Щото искаш да си предприемач, всички трябва да си затварят очите?Не, не става така.И проблема на 20-годишните автобуси не е в годините.Поддръжката, такава каквато трябва да бъде, струва в пъти повече от поддръжката на нови автобуси.Предвид факта, че фирмите не са колекционери, веднага става ясно до каква степен се поддържат тези автобуси.А те имат нужда.Защото няма да пръсне пари за възстановяването на тая реликва.Автобусните превози са отговорна и изискваща сериозни инвестиции дейност, затова ако не разполагате с достатъчно средства и възможности, моля пренасочете си дейността и мечтите към нещо, което не е толкова скъпо и отговорно.Примерно можете да продавате семки на Българска армия.Аз отдавна рева за тези автобуси.Градския транспорт в Благоевград е точно с такива автобуси.Даже този изглежда много модерен и поддръжан сравнение с тези в Благоевград.Мигачите са им оригиналните и айде познайте колко се виждат.А след тях като се движа, спирам климатик и затварям стъкла.Димна завеса.Къде са ни еко нормите?Защо трябва да дишам този въздух?Защото някой е решил да се прави на предприемач, ама са му се оказали криви сметките?Не.И ГТП - в селата.Ама моля ви се.Фирмата е от Ямбол, но за по-лесно ще иде до съседното село да направи ГТП.Защо изобщо трябва да има ГТП в селата?Като там дори и да се иска да се прави контрол, ще е много по-труден, да не кажа невъзможен.Защо трябва да се дава ГТП на 100-*** фирми?Нека има монопол, ако трябва и да се търси отговорност на 1.
отговор Сигнализирай
66
:)
преди 15 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Някой учуден ?
отговор Сигнализирай
65
free
преди 15 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
to4no taka. 4oveka si e karal mirno, tiho i nezakonno za da dokara do pensiq. ami tiq deto sa go pusnali avtobusa v tova sastoqnie - ne vijdam vaob6te da im e pukalo, 4e vozqt xora. ami dori ot finansova gledna to4ka ne e opravdano, ne govorq za 4ove6ko otno6enie, za6toto takova nqma v biznesa. i sega kakvo pravim - 6ofiora na sad, posle zatvor, a nqkoy si broi pa4kite...
отговор Сигнализирай
Новини