IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Без договор Господинов яхнал автобуса убиец към Бакаджика


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

51
Пепо
преди 15 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Вси4ки са виновни-от министъра,4е не е създал организация,през пунктовете за техни1ески прегледи,където се минава с 20 лева на ръка масово,през собственика на фирмата,където ще се намерят сигурно хиляди нарушения,до шофьора,който е карал без договор и преглед.Когато се накажат вси4ки,дойдат нови,сбъркат и се накажат и те и така се повтори няколко пъти-вси4ко ще си дойде на мястото.Но за това трябва самосъзнание на хората и после-добри управници,което ме навежда на мисълта,4е това никога няма да се слу4и в България!
отговор Сигнализирай
50
highpower
преди 15 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Вината е на организатора.Десетки пъти съм ходил на товя място с автобус като младеж и той никога не се е качвал до върха, а винаги обръща на манастира.Питалсъм - "Защо ?"."За да не стане някоя беля"- беше отговора на шофъора.И това е ставало по време, когато този автобус не е бил измислен, камо ли произведен.Организаторите и полицията да са мислили как се пуска автобус из баири, където има тълпа от стотици.Нито психото,или договора на шофЪора, нито дикументалната изрядност нафирмата щяха да пизрядност на фирмата щяха да прдотвратят този ужас.
отговор Сигнализирай
49

преди 15 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Щом си механик не смяташ ли, че е възможно една такава машина дори и изправна да получи спирачен фадинг от прегряване на спирачките-вследсвие спускането по наклона?
отговор Сигнализирай
48
Ataman1
преди 15 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Аз съм бивш механик КТП на ДАП.Контрола и прегледите трябва да бъдат ежедневни.Защо измениха транспортния закон.Тая държава никога няма да се оправи, докато има такива некадърници в НС.Аз учих2 г.и 6 м. след средното си образование за да получа книжка за шофьор и машинен техник, а сега ги правят шофьори за 2 седмици и си купуват образованието на книга.Трябва да се върнем крачка назад и да завъртим колелото по-силно, за да изхвърлим калта от дъното която сме насъбрали.Помислете добре като отидете да гласувате за народните ни избраници на парламентарните избори. Това е в резултат на нашата небрежност и безверие в бъдещето.
отговор Сигнализирай
47
mastika
преди 15 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
deba kapitalizma, tova e ***, v ajna e pi4albata, kakto kazva tupata majna H.S,. ot Barsa. se u gaz. Nema vinov darjava nie sme vinovni.4ih go dirjat sergiite tam
отговор Сигнализирай
46

преди 15 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Мда, ако имаше договор щяха да му сработят спирачките...и един мармот увиваше шоколада в станиол....
отговор Сигнализирай
45
gavrosh.blog.bg
преди 15 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
но са платили само 200 за да си вземат 100 за тях...ако Чавдар нам си какъв не беше сдал багажа, всички щяха да са на далавера! Така живеем от 9 септември насам! ако мине номерар но този път НЕ МИНА!
отговор Сигнализирай
44

преди 15 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
на протокола и на психотеста, рейса е минал технически преглед ... всички знаем как.Е това е проблема.
отговор Сигнализирай
43
gavrosh.blog.bg
преди 15 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
според мен, возилото не е минало преглед , а са платени едни пари за стикера, деденцето е карал без договор за да получи 20 вместо 16 лева за услугата и се е качил на бракма без да знае. Така всички по веригата е трябвало да са ОК. Шефа на фирмата,собственик на автобусе, е прибрал едни 200 лева от дома за старци за да ги извози до хижата и така е смятал, че ще спечели около 100 лева от 1 курс. От дома за старци се имали бюджет от 300 лева
отговор Сигнализирай
42

преди 15 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Какъвто транспортния министър .Такъв и целия кабинет.*** и безотговорен,освен от кражби и далавери друго нищо не ги интересува
отговор Сигнализирай
Новини