IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Пак! Влак пламна край Пловдив


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

92
Брб срб
преди 16 години
Харесвам 0 Не харесвам 1
Открийте разликите с публикуваното в този сайт като новина ....Коренно различно нали ?
отговор Сигнализирай
91
Брб срб
преди 16 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
Eдна от пътничките във влака Ангелина Дачева каза, че във влака е имало само един пожарогасител.Пътувах в първия вагон на пътническия влак Пловдив София. Някъде от третия вагон се получи дим и замириса на бакелит. Казаха, че някакво елтабло се е запалило и придвижиха всички пътници при нас в първия вагон. Отвориха вратите само от едната страна, откъм линията, защото тя е двойна. Учудих се защо не от обратната, където можеше да се слезе, без да опасно за нас ако мине друг влак. Казаха ни никой да не слиза, защото нямало опасност", разказа тя. "Започна да идва дима към нас и ние затова слязохме. Аз като казах, че влака гори някои се смееха дори. Не знам после как са слизали. Ние доста се отдалечихме, за да отидем до този разклон и аз се обадих на сина ми да не минава по надлеза, защото влакът спря точно под него, когато започна да гори. Отидохме да го чакаме да ни прибере и когато стигнахме разклона, той е на 200-300 метра, тогава лумна и първият вагон, в който ни бяха събрали всичките. Интересно, че пушеше откъм третия, пък първият лумна не мога да дам обяснение", разказа пред Дарик Дачева. Тя уточни, че полицаите и пожарната са дошли половин час след началото на пожара.Изгорели напълно са първи и втори вагон на композицията, силно пострадал е и локомотивът.
отговор Сигнализирай
90
Брб срб
преди 16 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Само на 500 м от Пловдив като факла пламна вчера пътническият влак Пловдив- София с 260 пътници вътре. Това стана в 17.45. По данни на очевидци пред репортер на Пловдивска телевизия "Тракия", която първа показа бедствието, огънят е лумнал от шкаф с електрическо оборудване във втори вагон. Веднага след получаването на сигнала за пожар влакът е бил спрян. Отначало кондукторите са съветвали пътниците да останат по местата си, но те са напуснали композицията и така този път инцидентът, повтарящ трагедията с влака София- Кардам преди пет месеца, се размина без жертви. Днес експертно- техническа комисия ще огледа изгорелите вагони и ще търси причините за пожара. На този етап твърдо се знае, че вагоните са от 1972 година и че отново не е имало достатъчно пожарогасители. Буди недоумение и поведението на персонала на влака, който се е опитал да създаде спокойствие при очевидния риск.
отговор Сигнализирай
89
mars_L
преди 16 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
сетих се и за още една далавера, която ти не знаеш - железничарите си имат и акумулатори, като са на работа, ако не от нафта, крадат от ток - пусне два кабела от мрежата към акумулатора и като се прибере "нафтовия климатик" става на "акумулаторен климатик"Също така като им се счупи стъкло - свалят някое от влака и си го носят вкъщо, тапицерията като е за смяна - също. Събират пожарогасителите и ги продават на черно после, пари се въртят, ей...
отговор Сигнализирай
88
mars_L
преди 16 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Добре че си ти - да ме светнеш за такива клюки. Или ти реши че щом в градския транспорт се краде, значи и в БДЖ се краде? Айде кажи според теб как кондуктор/ка или касиер/ка , началник влак или полицай може да се облагодетелства с нафта от БДЖ, още повече че голяма част от линиите са електрифицирани. Дори този, който е бил до София е бил с мотриса. В момента понеже оправят контактната мрежа е пуснат дизел.Сигурно ти си първия който се е сетил че в БДЖ може да се краде? Нито държавата, нито директорите нито който и да е друг се е сетил че може да се краде нафта нали? И понеже не са се сетили не са направени и мерки - слиза машиниста, изкарва дамаджаните, даже варелите и точи нафта на корем нали - то е държавна работа, както по социалистическо време.Като си толкова хитър стани и ти железничар де, то нали така се става, пък и има аванта там, парите са много, работа - никаква... тебе чакат.Приказваш си така колкото да се забавляваш, изобщо не си подготвен. И други хора казаха това, което и аз
отговор Сигнализирай
87

преди 16 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
mars_L,а как ще обясниш факта, че всички татковци и синчета, работещи в БДЖ, зимно време се отопляват с "нафтовия климатик"?
отговор Сигнализирай
86

преди 16 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Za nomer 74.... mejdu otdelnite relsi ne se pravi zavarka, razdale4enie sa malko, za6toto prez lqtoto se polu4avat deformacii(na udaljenie), predizvikani ot visokata temperatura!:)
отговор Сигнализирай
85
edin жепеец
преди 16 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
остави овцете да си пасат спокоино ; нали знаеш кучето си лае кервана си варви,ако някои хора си бяха напражили труда да прочетат вси4ки коментари нямаше да се изказват толкожа неподготжени
отговор Сигнализирай
84
mars_L
преди 16 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
между другото ти знаеш ли какво е "Началник влак" ?знаеш ли че има и "началник гара"знаеш ли в какво му се състои работата? - когато спре влага на гара или спирка той "пуска" влака, когато всички пътници са се качили, освен ако гарата или спирката не е устроена с началник гара. началник гара - отговаря за закъснението на влака, макар че голяма част от закъснението или наваксването му се дължи на машиниста. ако някой ти е седнал на мястото - отиваш и търсиш началник влака...с други думи да си началник влак значи да отговаряш за влака. ако е откраднато нещо от влака, ако е счупено, да речем прозорец или някой реши да се хвърли под влака - началник влака дава обяснения, отговаря за багажите - когато има колети и други, минава и проверява билети както кондукторите, когато влака е в движение и примерно не е спрял на гара, за да има друга работа.Сега сигурно си разбрал че Началник влак не е равно на Началник или Директор на някоя фирма. Искрено се надявам да си го проумял, но няма да си го признаеш.
отговор Сигнализирай
83
mars_L
преди 16 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
То май главата си ти, щото аз нищо такова не съм казал - нито работя при него, нито чакам той да ме уреди. Освен тва на него никой не му е помогнал, отишъл е като обикновен работник, не ме карай да ти обяснявам какво е работил преди това. Вземи малко се запознай как се става железничар - че трябва да си завършил едно времешното ПЖИ или да изкараш курсове за железничар, а тези курсове са скъпи. Освен това баща ми не работи в железниците от вчера, а от 22 години така че не ми се прави на светец. Ако беше поне малко образован щеше да разбереш че след като железницата е държавна, да почнеш там с връзки не става толкова лесно както в частна фирма. Правиш се на много знаещ ама нищо не знаеш, в интерес на истината аз не познавам някой от неговите колеги, на които и децата да работят там. Не ги знаеш тея работи, но преди 5-6 години заплатите им закъсняваха с по 2-3 месеца. Ти би ли работил такава работа, пък и колко ли взимаха тогава... Сигурно ще направиш мечешка услуга на децата си и те да работят тая работа... Вземи се скрий и като не знаеш поне не пиши глупости, аман от такива... по твойта логига и твойте мама и тати ще те уредят на тяхната длъжност. Ей дано да са евродепутати, под пари ще останен... Анонимия...
отговор Сигнализирай
Новини