IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Пак! Влак пламна край Пловдив


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

82
Пламен Тодоров / ВИД
преди 16 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
ТАЗИ ТВОРБА Я НАПИСАХ ПРЕДИ ТРАГЕДИЯТА С ВЛАКА КАРДАН-СОФИЯ .....актуална е След обстойни дилеми-новото пътуване е факт,с много нечовешки условия сключваш неравностоен контракт.На гишето нищо ново-омразна,навъсена касиерка,сякаш ти си виновен за смъртта на неродената й щерка.Гледаш влака и се питаш "Това детска изложба ли е или влакова композиция?",прилича на протест от политическата опозиция.Ето плахо пристъпваш,качваш се по стъпалата,неизбежно е да пропуснеш полъха,миризмата.По дръжките на вратите,прозорци и пепелници,могат да се извлекат екстракти,непознати на висшите алхимици.С нощното парно е 2 пъти по-пъклено от инкубатор,сутрин рано го спират-климата за здравето ни е основен конспиратор.В коридора "*** връз ***","глава връз глава",но просто нямаш избор-длъжен си да търпиш всичко това.Адския задух убийствен направо те подлудява,тук не чувства,а други сили хората управляват.Откраднати огледала,надраскани стени,по седалките стъпки,дори и Опра Уимфри от тази гледка биха я побили тръпки.В едно купе се събират различни съдби,затворени,хладни хора,5-членна група не влизат при самотен старец-тук не е мястото на отбора.Искат да са заедно,но само след миг остават прави,млади и по-възрастни според тях е като стадо овци сред крави.Но нали точно старите хора ни поучават за живота,аре млади човече-игнорирай ги,да те видя кой ще ти е пилота.Осветлението е в по-голяма степен вредно за очите,мъжете оскверняват тоалетните,а питате ли ги жените-горките.Искаш прозореца да отвори-все на някой ще му е хладно,и тук важи правилото "на другия да му е гадно".Както в много други случаи-малцинствата са с приоритет,сложили касетка,играят карти и се возят без билет.Кондуктор минава за билетна проверка,точно когато си заспал,да пристигнеш невредим преди да тръгнеш си се прекръстил и обещал.От ужасното тракане,клатене и постоянните вибрации,можеш да получиш по-силни от родилните контракции.Влакчето на ужасите е бледа имитация,по-недостоен вариант,пък после се чудим защо е негативно настроен всеки нов емигрант.В гарата бездомници,пумияри,дебнещи крадци,така ли се отблагодаряваме за труда на нашите предци ?Най-интересно е когато настане време от влака да се слиза,бутат се като хаотични електрони при процеса електролиза.Безработни мързеливци продават вестници и списания,точно от подобно безхаберие битуваме в тези народни изпитания.Със запасените места-оу,там просто е една война велика,със стадо маймуни те са си лика-прилика.Ето наистина май трябва сериозно да се позамислим,и държавата от подобни подигравки с народа да изчистим.Пътя няма да е лек,гладък нито пък безпроблемен,но всеки трябва да изчисти от съзнанието си злините,от които е обсебен. Автор - Пламен Тодоров 18.09.2007 г.
отговор Сигнализирай
81

преди 16 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
mars_L, ай стига СЕ защитава бе. И ти като Главата, амаха. Знаем ги много добре у БДЖ-то - все с една фамилия сте там - тати началник, ай и мен ме праи началник. БЕЗСРАМНИК такъв! Корумпирани сте и вие там, ама по-малко се чува, само отблизо като ви познава човек, знае.
отговор Сигнализирай
80

преди 16 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
този път е имало свидетели от каде е тръгнало огънчето,затова не казаха нищо за пушачите!Добре че е било през деня!
отговор Сигнализирай
79
yyyyy
преди 16 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
kak ne se opravdaha otnovo s nqkoi nezagasen fas!!!!!!!!
отговор Сигнализирай
78
Ахмед Доган
преди 16 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Докато вие си говорите, ние ставаме по-богати ...Плюйте се едни други тука и се скатавайте.За нищо друго не ставате
отговор Сигнализирай
77

преди 16 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Kogato relsite sa zavareni edna v druga se 4uva se edno e po voda taka e kogato e s boltove syedinenie se 4uva pretrakvane na opredelen interval! taka e pliusovite i minusite: pri po golqma jega primerno po dobroto syedinenie e s boltovete ima po golqm interval za razsherenie dokato pri zavarki ... ne e tolkova sigurno. Ina4e za pojara neznam vagonite naistina sa stari mashinite vsi4ko e mnogo staro i moje da se o4akva vsi4ko no e vyzmojno i da e ot drugo... ima si organi koito shte go izqsnqt
отговор Сигнализирай
76
mars_L
преди 16 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
може да питаш и някой по-запознат от теб, ако на мен не вярваш, а може и просто да погледнеш някой път релсите. сигурно не си чувал и че релсите се заваряват една за друга последователно. сега ще кажеш: "не съм виждал някой да заварява релсите" но и това може да провериш - понякога не се чува обичайното тракане когато влака се движи а просто е гладко, като по вода.
отговор Сигнализирай
75
martony
преди 16 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Приятел перфектно си го обяснил, че релсите се раздалечават през лятото, а през зимата стрелките замръзват. :) Не го казвай на друг това, че да не ти се смеят. :)
отговор Сигнализирай
74
mars_L
преди 16 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
smith, през лятото релсите се раздалечават от жегите и има опасност влака да дерайлира ако пътува с много висока скорост. през зимата пък стрелките замръзват, което не позволява също висока скорост. една от причините за ниската скорост може да е глобалното затопляне, по-възрастните от нас, едва ли помнят такива жеги и потопи преди десетилетия.
отговор Сигнализирай
73
smith
преди 16 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Чувал съм, че релсите по пътя София-Бургас са проектирани за скорости до 160км/ч, но просто нямаме такива локомотиви и вагони май! Друг е въпросът сега дали се поддържат като за 160км/ч.Как иначе едно време са изминавали разстоянието за 4 часа?
отговор Сигнализирай
Новини