IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Четирима изгоряха живи в зверска нощна катастрофа


Обратно в новината

Коментари Коментари

83

преди 16 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
Преди около година пътувайки по магистралата София-Пловдив с малко "Пежо" ми случи следното: Карах в най-дясната лента. От ляво с огромна скорост ме изпревари ТИР, а в същото време от дясно /по аварийната лента/ със също така ва скорост ме изпревари и друг ТИР като свиреха с клаксоните, а всички знаем колко са силни. Просто ТИРаджиите се забавляваха. Искам да отбележа, че се движих с 90 км./час. Просто изживяването беше страшно. Имам и други случаи когато тръгна да изпреварвам ТИР то шофьорът увеличава скороста и започва да се изнася към мен. Изобщо няма по-нагли шофьори от ТИРаджиите,.
отговор Сигнализирай
82

преди 16 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
Хак да им е ! Като си е купил лексус и вече се мисли за безсмъртен, а и за цар на пътя. И за капак шофьора ще да е бил с доста лоша преценка за обстоятелствата на пътя. Да ги беше изпреварвал един по един ... а то ..
отговор Сигнализирай
81

преди 16 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
увеличете минимум 10 пъти данъка, 10 пъти застраховката, в София направете билета 10 ст. на държавна субсидия, също и намаление на влаковите билети на държавна субсидия и трафикът ще се оправи веднага. престанете да слушате ония от Световна банка и МВФ. тях ги е грижа само да печелят от България, а не и за човешкия живот. върнете БКП на власт
отговор Сигнализирай
80
Plamen
преди 16 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
Относно написаното от 66. "Кимоното" не смятате ли, че вечер е значително по - рискове да се карат камионите по двупосочни двулентови пътища? Вярно е, че трафика е по - малък, но започват да излизат други рискове: заспиване (защото организма на човека е свикнал през ноща да спи), заслепяване, евентуално излизане на пътя от някой почерпен господин в селската кръчма (и съответно рискови маневри, за да не удариш човека). Не ме разбирайте погрешно и аз съм драконовските мерки по пътя. От 15 години пътувам из западна Европа и прекарвам доста повече време там отколкото в БГ и съм се научил да карам като тях и тук ме мислят за ненормален. Само да вметна, че се научих по трудния начин след две глоби от по 250 марки (тогава бяха марки) за около 15 км/ч превишение на скоростта и заплаха да копая градинки в центъра на Мюнхен та да ме видят всички. Драконовски мерки, големи глоби (като за някои хора двойни), и при второ нарушение копаене на градинки и отнемане на книжки - това са мерките, защото в европа няма маловажно нарушение всичко се плаща.
отговор Сигнализирай
79
дед
преди 16 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
Това трябва на всеки седнал зад волана.В населените места както и да е но по пътищата стана крайно опасно.Навнесоха се много коли,заедно с тежксотоварните трафика стана много гъст.Карат много новаци на други нервите им не издържат и правят необмислени неща се със заплаха на собснвения или на другите живот.Нема никаква гаранция и добре да караш друг ще те удари.Първом пали свещ за здраве и послем тръгвай.
отговор Сигнализирай
78

преди 16 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
и всички товарни,това са убийци които трябва да бъдат премахнати от пътя.Специално за тях трябва да има много жестоки глоби за нарушенията им.Спират където им падне,ето днес два камиона бяха спрели на изхода на бензиностанция и когато излизаш от нея можеш да бъдеш отнесен защото трябва да се изнесеш метър в лентата за да видиш дали идва някой.Ето това са двама *** на които трябва да им се вземат книжките за година.Също така карат в срещуположната лента,карат като луди и т.н.
отговор Сигнализирай
77
aaaaaaaa
преди 16 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
Vsi4ki vie trqbva da pomislite utre moje da ste vie na mqstoto na tezi jertvi ne dai boje .kato e vidql otsreshta tir zashto e tragnal da izprevarva raz4ital e na leksusa nezavisimo s kvo se dviji drugia moje i s trabant trqbva da se saobrazqvame i toi e u4astnik v dvijenieto Ve4e da te e strah da patuvash ili shte se zapali vlak ili nqkoi govnio sas S klasa shte te djalne 4elno zashtoto toi e spokoen 4e ima aerbeci Prosto trqbva da si sedim v kashti Vsqka godina si otivat mnogo xora i to mladi po strashno e ot voina utre kakvo li ni o4akva zatova e vreme da pomislim.DA STE JIVI I ZDRAVI
отговор Сигнализирай
76
няма
преди 16 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
няма как да кажем кой е виновен без да сме компетентни какво се е случило. наистина има нехранимайковци шофьори които мислят че са безсмъртни. друг е въпроса дали и тировете спазват дистанция един от друг така че да може да ги задмине човек. а дали в участъка е било разрешено изпреварването....в крайна сметка мисля че всички трябва да сме по-толерантни, търпеливи и разумни на пътя.
отговор Сигнализирай
75
Реалист
преди 16 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
Като ги знам как карат ТИРовете, няма начин и те да не са били виновни или цялата вина за катастрофата да е тяхна. Почти всеки път като се разминавам с ТИР, той ме изблъсква от моето платно някъде най-накрая и кога ли просто няма да има къде да отида. Карат ми и в насрещното, т.е. и в моята лента и понеже са голями и тежки, хич не им пука, че може да последва челен удар, както явно е станало и в този случай.
отговор Сигнализирай
74
monti
преди 16 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
"Има подкупи - има корупция, няма подкупи - няма корупция... Или греша?" - Не грешиш, обаче има и нещо друго- колко често и как санкционират подкупващите и подкупваните? Щото аз за хванат и санкциониран полицай не съм чул, а тия пък, дето са ги хванали да подкупват полицаите, също нямам спомен да се отнесли сериозно наказание. Затова всеки без да се страхува предлага.
отговор Сигнализирай
Новини