IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Събират автобусните линии до летището в една


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

56
soregashi
преди 14 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
И по 74 няма да е лошо да има някой друг автобус, особено сутрин през уикенда. Това да чакаш 30 минути за рейс е нечовешко
отговор Сигнализирай
55
Анонимен
преди 14 години
Харесвам 3 Не харесвам 1
Като закрият общинската линия на 284 и оставят на частната фирма Карат да вози до летището, по неговия маршрут от Софийски университет до терминал 1 на летището ще се пътува 40 минути, а до Терминал 2 - 50 минути. Досега 284 отиваше до летището за 25 минути. Това означава, че за да стигнеш бързо до летището трябва да ползваш винаги такси. Това като че ли е опит да се облагодетелства частната фирма Карат. София не заслужава да бъде еверопейска столица!
отговор Сигнализирай
54
kosh
преди 14 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
до Анонимен 55Струват, абсолютно. Но като сме из тия градове, даваме парите с ясното съзнание, че всичко е наред. А тук хората гледат да минат гратис, при все че билета е 50 евроцента, дори когато транспортът им е директен и с нова "кола". Може би няма смисъл да спорите на тема цена, защото целият стандарт тук е изчанчен - супер ниски доходи, по-високи разходи за нещата от "потребителската кошница". Трудно е за сравнение - стандарт различен, мащаб също, начин на мислене, качество на труд...
отговор Сигнализирай
53
Анонимен
преди 14 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
така е, без всякъкво съмнение, тук ставаше въпрос, обаче, че тези удобни и много уредени връзки с летището струват повече от обикновеното билетче за градски транспорт, нали?
отговор Сигнализирай
52
sizzle
преди 14 години
Харесвам 1 Не харесвам 1
а билетчето в берлин за повече от 6 спирки с автобуса или 3 станции с метрото струва 2,10 евро
отговор Сигнализирай
51
kosh
преди 14 години
Харесвам 2 Не харесвам 0
Дам, попътувахме из Европа и видяхме, че хората живеят, за да им е удобно, уредено и в повечето случаи красиво... Всички големи европейски столици са с много практична "комуникация", слизаш от самолета и още на терминала се качваш на влак, метро или рейс, които ти спират точно, където ти трябва да отидеш, при положение, че са доста по-големи от "расте, но не старее..."Дано доживеем родното метро да стигне до обраслите ливади на аерогарата, че аман от гледката на оня джипси квартал наблизо...
отговор Сигнализирай
50
sizzle
преди 14 години
Харесвам 2 Не харесвам 1
добре де, виенското е на 15 километра, софийското е на 10 километра. биг дийл. а знаеш ли колко струва едно такси от швехат до центъра, че и на виенското летище има една единствена фирма таксита, която работи с летището? защо говорите глупости наизуст не мога да разбера
отговор Сигнализирай
49
Анонимен
преди 14 години
Харесвам 2 Не харесвам 0
виж какво, ***, пак ти пиша бавно, защото явно не можеш да четеш.с wienerlinien изобщо не можеш да стигнеш до швехат. до швехат има само s-bahn, който е част от железниците и струва 3,60 евро в едната посока или 1,80 евро доплащане, ако имаш карта за градския транспорт. летище тегел в берлин, което ще затвори до година-две е все още в границите на централната зона, а шонефелд е в зона С, тоест и там се доплаща за автобус или S-Bаhn. в швеция не съм бил, но живея във виена от години
отговор Сигнализирай
48
+
преди 14 години
Харесвам 1 Не харесвам 2
Плюс че разбира се - Виенското летище е доста по- далече от Виена отколкото Софийското - от София. Ходѝ да видиш малко свят!
отговор Сигнализирай
47
сиззле-кратун
преди 14 години
Харесвам 1 Не харесвам 1
Пак показваш че си кратуна. Нито в Берлин, нито във Виена "обществения" транспорт до аерогарите НЕ е извън градския транспорт. Зонирането важи и за градската част. В тези градове до аерогарите се стига с метро или S-Bahn, а отделно има и автобуси. Тук сливат експресна към бавна линия, която се влачи цял час из Дружба. Ходи си в Швеция и млъквай!
отговор Сигнализирай
Новини