IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Събират автобусните линии до летището в една


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

46
Петката
преди 14 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
Със сигурност има какво да научим от тях и едното от тях е да ползваме градски транспорт съизмерим с трудовото възнаграждение.
отговор Сигнализирай
45
sizzle
преди 14 години
Харесвам 2 Не харесвам 2
швеция - население малко над 9 милиона, номинален вътрешен продукт 440 милиарда долара.българия - население около 7 милиона, номинален вътрешен продукт 90 милиарда долара.трябва явно шведите да научат българите как се пие кафе, защото го правят около 500% по-ефективно
отговор Сигнализирай
44
Петката
преди 14 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
Поправка - не се казва "за едно левче да не очаквате чудеса", "а за 1/240 МРЗ да не очаквате чудеса".
отговор Сигнализирай
43
sizzle
преди 14 години
Харесвам 3 Не харесвам 2
***, не се обръщай така към хора, които не познаваш. виенското летище не е по-далече от центъра, нито пък тегел в берлин. и дискусията не е в това къде колко какво струва, ами че общественият транспорт до летището обикновено е извън системата за градски транспорт, тоест струва по-скъпо от обикновен билет за градския транспорт (без тегел в берлин, но шонефелд е в зона С и там също се доплаща), изводът е че с пръдня боя не става и за едно левче да не очаквате чудеса. *** с ***
отговор Сигнализирай
42
Неанонимен
преди 14 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
до 29: идва от думата Учение. ;)
отговор Сигнализирай
41
Абе глупак
преди 14 години
Харесвам 4 Не харесвам 2
Абе кратуно проста, не знаеш ли на какво разстояние е Лондонското летище до Лондон, Мюнхенското - до Мюнхен - и на колко Софийското от центъра на София? Какви цени стравняваш, като километрите са на порядък различни!
отговор Сигнализирай
40
Петката
преди 14 години
Харесвам 2 Не харесвам 1
Почти застъпи част от идеята. По долу ми цитираха шведите и затова подех тази тема, те също не се славят с висока ефективност - опитай се да събудиш таксиджия в Стокхолм. И ако все пак приемем, че минимална заплата се взима за пиене на кафе, в България запиене на кафе дават 120 евро, а в Швеция 1300 евро. Някак си един швед може да си позволи 1300 техни билетчета месечно, а един нашенец 240. Я сега кажи, 1 лев за билет справедливо ли е?
отговор Сигнализирай
39
sizzle
преди 14 години
Харесвам 2 Не харесвам 0
ами ето ти бизнес възможност. не трябват повече от три автобуса, за да се направи този проект. има финансиране от ЕС, някой да се хване и да го направи.
отговор Сигнализирай
38
ZA26
преди 14 години
Харесвам 3 Не харесвам 0
Евала, изкефи ме, точен си, виждал съм и Малпенса и TXL и другите. Сложих ти плюс.Проблема е че в София няма, а трябва да има директна линия "Летище-хотел Плиска(само слизане), гара Подуене (само слизане), Ц.Гара" на цена от 2-3.50 лева и НЕОГРАНИЧЕН БАГАЖ. Само в БГ се плаща на брой куфар
отговор Сигнализирай
37
sizzle
преди 14 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
еквивалентна длъжност не е равно на еквивалентна ефективност при работа. в българия се вземат едни от най-високите (след гърция) заплати за пиене на кафе и невършене на нищо по цял ден.
отговор Сигнализирай
Новини