IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Като тръгне новото метро – 50 хил. коли по-малко в София


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

28
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 29 Не харесвам 5
кой луд ще се качи на метрото с всички тези смърдящи и потни български селяни!--Ами вместо да пишеш дивотии, иде се изкъпи, та утре да не смърдиш на потен селянин в метрото!
отговор Сигнализирай
27
555
преди 13 години
Харесвам 16 Не харесвам 4
Тъпите пропагандатори на БКП - не ви ли писна да пускате един и същи постове. Научих ги наизуст. Идете при червените босове - Доган, СейГей Пърдишев, агент Гоце - да ви упдейтват простотиите! Ужасно сте досадни.
отговор Сигнализирай
26
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 4 Не харесвам 19
те нека оправят тесните улички като при Орлов мост, където киснеш по половин час в задръстване, пък после да говорят... кой луд ще се качи на метрото с всички тези смърдящи и потни български селяни! Ме, мерси!
отговор Сигнализирай
25
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 9 Не харесвам 8
Ако още не сте проумели, че за какво иде реч, погледенте данните от полседното преброяване, честито.Иначе се забелязва и друга тенденция, все повече хора- директно напускат страната. Аз септември ще направя същото, не искам да се местя в град(столица) заради която половината страна се обезлюди. На следващото преброяване ще се два милиона столичани, и нищо друго, тогава дано сте доволни.В заслепението си да превърнете столицата в град мечта, разорихте всичко, няма да е лошо да си махнете очилат
отговор Сигнализирай
24
da 21
преди 13 години
Харесвам 3 Не харесвам 16
*** не ***....... човек, ако слуша мутрата от банкя може да остане с впечатлението, че вече цялата страна е опасана от магистрали, а София от булеварди, направо вече няма къде да се строи :) да да :) ама има над 170 хил безработни строителни работници и над 300 фалирали строителни фирми само за последната година :( това защото много се строи............ мдаааааа
отговор Сигнализирай
23
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 13 Не харесвам 14
Нека да поставим нещата на кантар, кое е по-важно, комфортно пътуване за софиянци, или работа препитание за за 75% от населението. Ако тези пари бяха инвестирани правилно от държавата в провницията, трафика ще олекне, хората ще се върнат да живеят там където искат, не където само могат да си намерят работа. Кое е по-важно, комфортното пътуване или да имаш работа ?Нека всеки да си отговори сам за себе си, в страната има областни градове с реална безработица над 25 %.
отговор Сигнализирай
22
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 14 Не харесвам 2
И кво ще стане с горките бакшиши ако пуснат и третото метро?
отговор Сигнализирай
21
до 17
преди 13 години
Харесвам 19 Не харесвам 7
истината е съвсем друга, и в София и провинцията много приказки, много срезани ленти, ама почти никакъв резултат за последните 2-3 години, некакви мижави 18 км. до Перник, малка част от Марица и малка част от околовръстното и ломско шосе :) мда------------Айде сега бягай на *** 20 при Кутев да си вземеш хонорарчето!
отговор Сигнализирай
20
Пич
преди 13 години
Харесвам 14 Не харесвам 8
Ако 2/3 от столичани зарежат колите си, това няма да промени кой знае колко ситуацията. Все пак говорим за около 200-300 хиляди софиянци останали в София, от които едва ли има много любители на колите. Проблемите идват главно от масата селяни, за които смисъла на живота е да се возят в 15 годишната тунингована бричка и да са много куул, щото са в София. Ей тези ако ги нямаше, София щеше да е едно друго място за живеене.
отговор Сигнализирай
19
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 13 Не харесвам 5
Geros, не си прав! Няма град в България, който да има по голям проблем с трафика от колкото София. Да не говорим, че 25% от населението на България живее в София и околностите и още около 25% от населението на България редовно посещава София.От оправянето на трафика на София ще се възползват поне 50% от населението плюс българската икономика ще има голяма печалба от спестяването на седене по задръствания най-най скъпо платените служители в държавата!
отговор Сигнализирай
Новини