IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

По софийските улици тръгва първият електробус от 19 май


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

38
анонимен
преди 10 години
Харесвам 0 Не харесвам 9
Статия на БОКО? ха-ха-ха.Нали първо трябва да се научи да пише ,бе....
отговор Сигнализирай
37
анонимен
преди 10 години
Харесвам 10 Не харесвам 1
Тестването в Шанхай доказали , че това е най доброто решение.Щото като спре, вдигат му тролея и върви като тролейбус.
отговор Сигнализирай
36
Анонимен
преди 10 години
Харесвам 2 Не харесвам 2
А ти не си прав , това със задръстването идва от вселенската " компетентност " на сегашните управляващи които са решили да докажат че и те могат да строят пътища -- Е ДА АМА НЕ !Ако чакаме да минат автобусите на стеснението ще си седим с часове в колите и ще псуваме .Има си начини ама трябва акъл а някои го нямат изобщо .
отговор Сигнализирай
35
ИМПЕРИАЛИСТ
преди 10 години
Харесвам 5 Не харесвам 1
До Anja"Бусът се движи без батерии и може да изминава до 20 км" "Пълният маршрут, по който ще се движи новият електробус, е 23 км."По инерция. Тролеите и сега изключват напрежението от време на време.
отговор Сигнализирай
34
Анонимен
преди 10 години
Харесвам 11 Не харесвам 4
Колкото и да плюете, кутевци, софиянци не са толкова зле, че да си изберат червен кмет. Не харчете парите на Моника тук, по-добре пишете под някоя статия за Боко.
отговор Сигнализирай
33
sa6
преди 10 години
Харесвам 16 Не харесвам 0
Браво, когато четох за това преди година, помислих че е епизод от Стар Трек, а вчера мина край мен :)
отговор Сигнализирай
32
Анонимен
преди 10 години
Харесвам 7 Не харесвам 2
До 29Да, но все пак разходът е значинелно по-малък в сравнение с бензиновите автобуси. Ефективността ще се разбере най-добре когато го пуснат в експлоатация на софийските задръствания. Между другото някъде бях чел, че могат да се инсталират индукционни зарядни станции под асфалта на всяка спирка, които да зареждат автобуса докато пътниците се качват и слизат.
отговор Сигнализирай
31
Румбо
преди 10 години
Харесвам 16 Не харесвам 2
До Анонимендо 18 Ако Мая Манолова беше кмет,наистина щеше да има екологични автобуси,само че на вятър,т.е. на празни приказки.Във всеки автобус по няколко червени бабички и тягата е осигурена.
отговор Сигнализирай
30
Анонимен
преди 10 години
Харесвам 2 Не харесвам 0
В София трябва да има повече бус ленти, като някои отсечки на трамвайните линии също могат да станат и бус ленти, като се ползват и от трамваите. Спирките също могат да станат общи. В Европа има доста подобни примери.
отговор Сигнализирай
29
Анонимен
преди 10 години
Харесвам 5 Не харесвам 1
24, това не е същият автобус! В линка който си дал става дума за автобус с литиево йонни батерии, докато този е с ултракондензатор. Това е съвсем различна технология.Няма опасност автобуса да остане без ток, просто трябва да се тества в най-задръстените часове и да се сложат така зарядни, станции, че да няма проблем. Ултракондензатора би могъл да се зарежда дори на нормални спирки при нужда, но е по елегантно да се зарежда само на крайните спирки.
отговор Сигнализирай
Новини