IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

По софийските улици тръгва първият електробус от 19 май


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

18
Анонимен
преди 10 години
Харесвам 16 Не харесвам 1
До 12Задръстванията не би трябвало да са проблем за електромобилите, тъй като двигателят стои изключен когато няма движение.
отговор Сигнализирай
17
Анонимен
преди 10 години
Харесвам 5 Не харесвам 12
16
Анонимен
преди 10 години
Харесвам 5 Не харесвам 21
Мая Манолова ако беше Кмет на София досега 100 такива буса щеше да има , сетила се тя за Изборите
отговор Сигнализирай
15
Анонимен
преди 10 години
Харесвам 33 Не харесвам 1
20 километра са напълно достатъчни, защото и най-дългите линии в София са по къси в една посока! Да не говорим, че електромоторите са реално неразваляеми и изискват много по малка поддръжка от двигателите с вътрешно горене!
отговор Сигнализирай
14
Анонимен
преди 10 години
Харесвам 6 Не харесвам 31
една птичка Пролет не прави , айде време е да си ходи тази Фидaнка ли беше Фъндък ли беше
отговор Сигнализирай
13
Ангелин
преди 10 години
Харесвам 34 Не харесвам 0
Това е наистина една добра новина. Защото е екологичен, защото не е шумен и защото не се нуждае от контактна мрежа и може при непридвидими ситуации да промени маршрута си. Дано да не останем само с един... това е бъдещето, все пак.
отговор Сигнализирай
12
Momo
преди 10 години
Харесвам 12 Не харесвам 0
Май се има предвид, че пълният маршрут(в двете посоки) е 23км. Т.е. на всеки край на маршрута ще има крайни спирки, където ще се зарежда.Ако не е така... не знам как иначе би станало.
отговор Сигнализирай
11
Анонимен
преди 10 години
Харесвам 14 Не харесвам 1
До AnjaПри спиране и при надолнище - автобуса зарежда батериите, така че може да се движи и малко повече. Притеснително е в задръстванията как ще се справи. "Ултра-кондензаторите" се наричат кондензаторна батерия...
отговор Сигнализирай
10
Анонимен
преди 10 години
Харесвам 6 Не харесвам 6
Никаква пред Изборна агитация , нема нужда
отговор Сигнализирай
9
Анонимен
преди 10 години
Харесвам 22 Не харесвам 0
Хубаво, че има и българско в производството! Не знам как се държат улракондензаторите при екстремни температури, но звучи много обещаващо. Има модерни електромотори, които са в колелата на автобусите, и това прави възможност автобусите да са с екстремно ниски подове и удобни за качване и слизане.
отговор Сигнализирай
Новини