IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Модерен трафик за софиянци, но след 2016 г.


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

16
Анонимен
преди 9 години
Харесвам 9 Не харесвам 1
"основната идея на този проект е даване на предимство"Всяка идея в тази област, която в основата си има даване на предимство, е порочна и винаги води до доста по-лошо състояние. 25 години се нагледахме на такива идеи и сега вместо с автобуса на градският транспорт от Младост до Орлов мост да стигна за 15 минути, стигам за час, а понякога и за над два часа. Веднага да вметна, че с метрото не ми е по-бързо, а и ми е по-неудобно.
отговор Сигнализирай
15
Кон
преди 9 години
Харесвам 5 Не харесвам 5
Не вярвам да стане планираното. Тези хора искат да управляват като при социализма, но да крадат като при феодализма.България, с мизерията и безработацата си, е годна за използване на човешки труд в най-големи размери. Но така не може да се краде. Ето например - да изкарат катаджиите да регулират движението, да следят за работата на светофарите, да премахват неправилно спрелите. Все дейности полезни, но от тях не може да се вземе рушвет - неизгодни за управляващи и изпълнители.
отговор Сигнализирай
14
Анонимен
преди 9 години
Харесвам 9 Не харесвам 1
"Преките ползи са намаляване на времето за пътуване с до 30 процента, с 25 на сто по-малко вредни емисии от транспорта."Така де, това са поредните 30% намаление на времето, което ни обещава Фандъкова. Ако не бъркам, това е вече за седми път, все с по 20 или 30%. Отдавна трябваше вече да сме на нула, т.е. нула време да пътуваме. Тази ни взима пак за шарани.
отговор Сигнализирай
13
Анонимен
преди 9 години
Харесвам 11 Не харесвам 2
След всяка "гениална" идея на Фандъкова и ортаците й в общината, задръстванията стават все по-големи. Защо ли е така?
отговор Сигнализирай
12
Анонимен
преди 9 години
Харесвам 9 Не харесвам 1
" По думите на кмета Фандъкова основната идея на този проект е даване на предимство на колите на градския транспорт, както и на автомобилите със специален режим на движение - линейки, пожарни и т.н. "Тези "идеи" са ясни, но винаги водят до още по-големи тапи, за да се пропуснат линейките и останалите. Градският транспорт е сложен в този кюп от кумова срама, но това за него не се отнася. Той ще си пуши, ако е автобус и ще си чака в задръстванията, както всички останали.
отговор Сигнализирай
11
mda
преди 9 години
Харесвам 5 Не харесвам 3
Не че нещо ама Човека на снимката зад г-жа Фандъкова не е този който се споменава в статията.. проверете кой е (умишлено няма да ви кажа :) Иначе идеята е добра и ми се искаше да стане още по бързо но дори и так а е добре дошла...
отговор Сигнализирай
10
А дотогава..
преди 9 години
Харесвам 7 Не харесвам 2
А дотогава, не може ли още няколко стотин километра велоалеи очертани с бяла боя на 5 см от десния тротоар? До тогава не можели да повторим за първи път тази петилетка хилядите изтъркани пешеходни пътеки с малко бяла боя (ако е казал Господ -може фосфоресцираща :) )? До тогава може ли на старите светофари да сложим по един малък ефтин брояч-много помагат ..? До тогава можем ли при сигнал за нощни гонки да идва до 5 мин кола на КАТ? До тогава може ли да почне КАТ да приема снимки за спрели коли?
отговор Сигнализирай
9
Анонимен
преди 9 години
Харесвам 13 Не харесвам 1
Има прости решения, които не изискват много средства и биха отпушили улиците в София, но от тях няма интерес в управляващите, точно защото няма как да откраднат милиарди, ако ги реализират, а и тези решения ще им затворят много кранчета, от които сега им пълним джобовете.
отговор Сигнализирай
8
от Сидни Ав$тралия
преди 9 години
Харесвам 4 Не харесвам 4
Добрееее тогава, поздрави и на модерните софянци през 2016 от Сидни Ав$тралийскоживота е прекрасен живейте го и вие
отговор Сигнализирай
7
Анонимен
преди 9 години
Харесвам 10 Не харесвам 3
Много късно се сетиха, че движението в град като София трябва да се регулира. За съжаление още не са се сетили и че трябва да се планира как ще го бъде с десетилетия напред. След 1989-та година се допусна безразборно застрояване в цяла София, което доведе до сегашният хаос в движението и паркирането. С продължаващите години наред налагания на все по-строги ограничения, съвсем очевидно ще става само по-лошо. Няма как по тесен път да дадеш предимство на градският транспорт, а пътя е тесен заради
отговор Сигнализирай
Новини