IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Причина за сблъсъка: Вторият трамвай не спазил дистанция*


Обратно в новината

Коментари Коментари

34
Анонимен
преди 9 години
Харесвам 4 Не харесвам 10
До Баба ДораКолкото и да плюеш по кметицата, ама си я избрахме отново и то без балотаж. Взе пак има и хора които я оценяват.
отговор Сигнализирай
33
До 33 Чичо Станко
преди 9 години
Харесвам 4 Не харесвам 4
Трамваите по Витоша ги спряха през юли 2010-та. Това за теб "бол време" ли е?! Май си още ученик ...
отговор Сигнализирай
32
Дедо Факт
преди 9 години
Харесвам 10 Не харесвам 1
Станко, моето момче, къде се пъхаш сред батковците? Много добре знам от кога няма трамваи по Витоша - аз там живея вече доста десетилетия.
отговор Сигнализирай
31
Факт
преди 9 години
Харесвам 11 Не харесвам 3
По-рано половината трамваи минаваха по булевард Витоша, но откакто Фандъкова го затвори за трамваите, по булевард Христо Ботев минават два пъти повече трамваи, отколкото булеварда може да поеме. Ватманите се опитват да се залепят за предишния трамвай, за да минат и двата на зелено, а често минават и на червено. При такава ситуация е нормално да има поне по една такава катастрофа месечно и за нея не са виновни спирачките, невниманието на ватмана и всичко останало, което сега КАТ ще напише.
отговор Сигнализирай
30
Киро кофражиста
преди 9 години
Харесвам 21 Не харесвам 14
До Ту'латаАко не беше Жан Виденов през 1997-*** да фалира 8 банки и да окраде 5 милиарда, можеше всички трамваи вече да са европейски
отговор Сигнализирай
29
Анонимен
преди 9 години
Харесвам 15 Не харесвам 0
Есента за трамвайте е като зимата за автомобилите. Падналите листа са такава пързалка, че спиране няма.
отговор Сигнализирай
28
Чичо Станко
преди 9 години
Харесвам 5 Не харесвам 5
До ФактТрамваи по Витоша няма от бол време, моето момче
отговор Сигнализирай
27
До Всезнаещите
преди 9 години
Харесвам 12 Не харесвам 1
Абе хора за какви руски трамваи ми говорите, това си е чиста проба БГ Разработка. Като започнеме от каросерията, минеме през управлението и стигнеме до спирачките, които са и огормния проблем. Неможе в 21 век, на този натоварен булевард да се движат трамваи с ръчка, където на ватмана да премине от режим на движение в режим на спиране му трябва 1 сек. да завърти ръчката, и отделно още толкова да започне да спира. Просто проблема е че БГ производството е чешка концепция от втората световна война.
отговор Сигнализирай
26
Анонимен
преди 9 години
Харесвам 8 Не харесвам 3
Тъпо е да се сравняват трамваи модел "Втората световна война" с трамваи от съвременен модел. Естествено, че старото ще е по-зле. Примерно сравнете новата Лада Веста, със старият дървен (дървена каросерия) италиански Фиат, чрез който всеки италианец стана собственик на автомобил. Естествено, че Фиата сега изглежда много зле.
отговор Сигнализирай
25
Ту'лата
преди 9 години
Харесвам 17 Не харесвам 9
До Киро кофражистаКире, объркал си се, момче. От 26 години София се управлява от "умните и красивите". Защо за 26 години не сменихте трамваите, които наследихте от соца? Защото крадете прекалено много, Кире.
отговор Сигнализирай