Сметни си сам по твоите интервали, че на всеки зелен светофар по Ботев, на Сливница трябва да преминава повече от един трамвай, а там където се засичат и с други трамваи, става страшно.
отговорСигнализирай
До До кофражистаКво светкаш бе ? Това не е никаква татра а български соц таралясник София 100!
отговорСигнализирай
21
КуРти преди 9 години
176
Не защитавам Фандъкова и аз не мога да я понасям, но вижте разликата между дъртия соц казан и толкова оплютите нови полски трамваи, единия се е разпилял по формата на ръжда, а на другия му няма нищо, само козметични поражения. Къде са сега всички критици на новите "скапани" трамваи? Аз знам изпокрили са се като мишки, каквито са всъщност.
отговорСигнализирай
20
vlady преди 9 години
91
До До кофражистаСтарият трамвай е псевдомодернизиран БГ таралясник няма нищо чешко в него. Татрите в София са само четириосни вагони.
отговорСигнализирай
19
Спортен коментатор преди 9 години
115
Такъв ще е резултата като се срещнат Болния Сидеров и Кубрат Пулев
отговорСигнализирай
18
vlady преди 9 години
32
До АнонименИма голям брой стари, но прилични трамваи - T6A2(SF), T4D-M/C, T6B5, които още са напълно годни за експлоатация.
отговорСигнализирай
17
vlady преди 9 години
104
До ФактПричината за катастрофата са калпавите спирачки на БГ таралясниците особено псевдомодернизираните 9xx. Ботев не е чак толкова претоварен - само ТМ7 е на 5-6 минути пик, 1 и 6 са с пикови интервали 10-12 минути, 3 е съвсем нарядко, 8 и 10 минават по съвсем малък участък от булеварда.
отговорСигнализирай
преди 9 години
преди 9 години
преди 9 години
преди 9 години
преди 9 години
преди 9 години
преди 9 години
преди 9 години
преди 9 години
преди 9 години