IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Е-бариери препъват гратисчиите из трамвая по "България"


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

44
do 45
преди 8 години
Харесвам 14 Не харесвам 6
С маршрутка пътувах до работа за 15 минути (ако има място да се кача). С ГТ не ми стигаха час и половина, от което около 40 минути за самото пътуване, останалото чакане. От както си купих кола отивам пак за 15 минути, но си оставям още 15 минути, ако не си намеря къде да паркирам.
отговор Сигнализирай
43
Анонимен
преди 8 години
Харесвам 3 Не харесвам 1
До vlady от друг анонименА като се сетя, че едно време и Интернет в превозните средства нямаше как да има...Да не говорим за задръстванията, дето през 80-те бяха между Стадиона и Орлов мост, и на България преди Драган Цанков, и се изчерпваха максимум до 3 светофара. Като ще сравняваш сега и преди, що не изкоментираш и малките ПАЗ-627 или Skoda 607 RTO от 60-те, колко са били дървени, как са друсали или прегрявали по баирите. Да, движеха се из страната като градски и извънградски транспорт.
отговор Сигнализирай
42
Има решение
преди 8 години
Харесвам 14 Не харесвам 2
Вместо да има хиляди трътки за контрольори: сложете на първо време по един "пазач" (временно назначен) до всеки шофьор и врътка като при метрото на всеки автобус. ..и да се качват само от първите две врати, а да се слиза от следващите. Тоест врътките не могат да се завъртят наобратно а само в посока на движение. Да видите как за две седмици ще отучите всички да се возят безплатно..! До всяка врътка за влизане - датчик за карта! ..След 6 месеца освободете тези "пазачи" до шофьора и всичко е ОК!
отговор Сигнализирай
41
Анонимен
преди 8 години
Харесвам 8 Не харесвам 6
Аман от безсмислени иновации за да се открадне някой лев. Икон. анализ показва че тези 1.7мил. лв инвестиция ще се избият след 12 532години.
отговор Сигнализирай
40
Анонимен
преди 8 години
Харесвам 4 Не харесвам 7
Червения *** , който реве за Тодор Живков -овчар и неграмотен , да хваща автомата и да прави революция вместо да сети пред компа и да пише тъпни .
отговор Сигнализирай
39
Анонимен
преди 8 години
Харесвам 24 Не харесвам 4
НЕМА ДА РЕВЕТЕ А ШЕ ВИЕТЕ КАТО ВУЦИ! ЗАЩОТО НЕ ВИ ХАРЕСВАШЕ ПРИ ТАТО 6 СТ. БИЛЕТЧЕ ЗА ГРАДСКИЯТ. НЕ ВИ ХАРЕСВАШЕ 1.5 СТ. ТОК. НЕМА ДА ИЗБРОЯВАМ ПОВЕЧЕ ЦЕНИ ЗАЩОТО НЕ ЗАСЛУЖАВАТЕ ДОРИ ДА ГИ ПРОЧЕТЕТЕ. Е СЕГА ВИ ХАРЕСВА ЕВАНЕТО НАЛИ? НЕМАШЕ ДА МЕ Е ЯД ЗА ВСИЧКО ТОВА КОЕТО СЕ СЛУЧВА ПРЕЗ ТЕЗИ 26 ГОДИНИ АКО НИ УПРАВЛЯВАХА МЛАДИ И УМНИ ХОРА. НО ВМЕСТО МЛАДИ И УМНИ НИ УПРАВЛРЯВАТ ПРОСТИ СЕЯНЧЕТА КОИТО КАТО ДОЙДОХА В СОФИЯ ПРЕСКАЧАХА ТРАМВАЙНИТЕ РЕЛСИ ЗА ДА НЕ ГИ ХВАНЕ ТОКА! АЙ ЧЕСТИТА ВИ СЕЯНИЯ!
отговор Сигнализирай
38
ЦГМ са крадци и
преди 8 години
Харесвам 20 Не харесвам 2
мошеници! От девет дерета вода вадят, само и само да оправдаят вдигането на цените на билетите!!! Кого си мислят, че ще спрат да пътува гратис с тези бариери!? Дори бабите могат да ги преодолеят без проблем! И то ги слагат на места, където пътуват що-годе нормални хора! те ще продължат да си пътуват без билети.Тях и дебеловратити юнаци никой не смее да ги закача. Заяждат се с беззащитни и слаби.
отговор Сигнализирай
37
Анонимен
преди 8 години
Харесвам 1 Не харесвам 1
До АнонименЗдравей,задръстванията са едни за всички и бързината е за сметка на увеличения риск. Нали не мислиш, че е случайност повечето шофьори на маршрутки да са спрягани за "екстремисти" и "малко луди" и др.значително по "цветни" определения. След обновяването на парка на градски с леко сърце ще кажа, че и комфорта ще е в пъти по-добър. Освен това неспазването на каквито и да е правила е ...дразнещо. Бърза сметка Младост4-Овча Купел за 22 раб.дни Маршрутка - 66 лв, Карта за месец 60 лв
отговор Сигнализирай
36
Ник
преди 8 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
До 1ОК но 102, ако не се лъжа би могъл да е от полза за конкретния маршрут
отговор Сигнализирай
35
vlady
преди 8 години
Харесвам 8 Не харесвам 6
До АнонименЧавдарите бяха пълни недоразумения особено 11Г5 и 11М3 с носеща рама и ресорно окачване. Единственият Чавдар, който с уговорки може да се приеме за автобус е 11М4 по лиценз на Сетра. Трамваите бяха с примитивен контролер от памтивека съответно рязко тръгване и спиране с присецвания и висок разход на енергия с крайно ненадеждна пряко действаща въздушна спирачка, която може да откаже във всеки един момент и МРС само с декоративни функции. Икарусите бучаха и смърдяха на нафта.
отговор Сигнализирай
Новини