IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Е-бариери препъват гратисчиите из трамвая по "България"


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

34
Анонимен
преди 8 години
Харесвам 30 Не харесвам 4
Тъй де... За редовия гражданин по-скъп билет и бариери, за Фъндъкова и компания служебни автомобили, пак платени от гражданите. Що не се вози Фъндъкова с градски транспорт, а?!?!?!
отговор Сигнализирай
33
Анонимен
преди 8 години
Харесвам 20 Не харесвам 1
Ако се возиш гратис си най-големият престъпник, как не те е срам, но ако ограбиш парите на стотици общини и предприятия от банка, просто си депутат и ти дават още и още пари. Най-абсурдната държава в целия свят, дори сърбите са по-напред от нас, а румънците вече ще са химера в нашите очи! Отново тръгнали от ситните нещица, които най-лесно ще минат през ситото, абе оправете си свинете и свинщините първо!
отговор Сигнализирай
32
vlady
преди 8 години
Харесвам 6 Не харесвам 0
ТМ 5 поне от Княжево до Руски Паметник и 7 от НДК до Борово се нуждаят от пълно обособяване за да станат пълноценни скоростни трамваи.
отговор Сигнализирай
31
vlady
преди 8 години
Харесвам 4 Не харесвам 0
До АнонименТМ5 в момента се движи на минимално възможния интервал 4-5 минути в пик, по-малък е технически невъзможен, тъй като трасето не е изцяло обособено. Движат се най-дългите мотриси в София и няма как да се движат по-дълги или състави тъй като радиусите на обръщателните колела Княжево и Съдебна Палата не позволяват.
отговор Сигнализирай
30
Анонимен
преди 8 години
Харесвам 8 Не харесвам 0
Ами дайте нищо да не правим, щото не си струва!Според мен това ще е варианта за метро на "България". Особенно ако направят възможност с едно и също билетче да се пътува с трамвай и метрото.слизаш от трамвая на гешов или на НДК и влизаш в метрото. Определено ще е по-евтино отколкото изграждане на метро по тези булеварди.
отговор Сигнализирай
29
Анонимен
преди 8 години
Харесвам 3 Не харесвам 2
Цената трябва да е ниска в часовете, когато се возят по-малко хора. Цената трябва да е висока в часовете, когато се возят повече хора.
отговор Сигнализирай
28
Анонимен
преди 8 години
Харесвам 7 Не харесвам 21
Другари , много бързо забравихте градския транспорт в София при Тодор Живков . Трамваи , тролеи , автобуси , всичко грохнало и старо . Икарусите , Чавдарите пушиха като комини и течеше вода по време на дъжд върху главите на хората . Разписание никакво , кой кога дойде . Сега всичко модерно и красиво , особено метрото . Никога повече БКП-БСП .
отговор Сигнализирай
27
Хм
преди 8 години
Харесвам 13 Не харесвам 1
като наслагат такива в автобус 79 в маалата да дойдат да ми се похвалят... чудиме се за какво да похарчим пари...
отговор Сигнализирай
26
Анонимен
преди 8 години
Харесвам 7 Не харесвам 1
Предимството да не живееш в София, че можеш да не използваш градския транспорт.
отговор Сигнализирай
25
Анонимен
преди 8 години
Харесвам 14 Не харесвам 1
Ник, тези които пътуват в маршрутка не са тези които пътуват с градски транспорт. Маршрутките струват по-скъпо, но возят по-бързо, а и ако с градския транспорт имаш поне едно прекачване, маршрутката си излиза на сметка.Цената на градския транспорт трябва да е такава, че да излиза на сметка спрямо другите видове.Кола на газ харчи по 10 ст. на километър. А на бензин по 17. Тоест за растояние под 5 километра е по-евтино с кола (ако има паркинг). Вдигането на цените на билетите не помага.
отговор Сигнализирай
Новини