IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Заради мръсен въздух: Кой сега е №1? Хиподрума, Павлово, Надежда...


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

89
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
До До K3LТи си пълен *** и явно въобще си нямаш идея този данък за какво е и как се формира. Мога да ти кажа, че за чисто нов автомобил - хибрид, имах данък от 1300 лв годишно! Това само в България може да се случи, за чисто нов автомобил при това хибрид. Къде видяхте, за по-нови ППС-та да е по-нисък данъка? Всъщност в България е точно обратното, просто защото знаят, че от по-заможните хора могат да вземат повече пари. А идеята на този данък е да се ограничат старите и вредни автомобили!
отговор Сигнализирай
88
Анонимен
преди 8 години
Харесвам 4 Не харесвам 0
До 9876ТЕЦовете в София са на газ не им трябва сероочистка
отговор Сигнализирай
87
9876
преди 8 години
Харесвам 2 Не харесвам 2
Хора, София е целогодишно ***. Целогодишно е в смог. Да, и отоплението на твърдо гориво допринася... Но ТЕЦ-овете дали не мърсят... Те са без сероочистки!!!! Мръсните производства на западните компании, които са изнесени тук също... Ако забранят отоплението на твърдо гориво много хора няма да има с какво да се топлят! Не забравяйте - производството на ток също е мръсно... Много мръсно производство!
отговор Сигнализирай
86
пешо
преди 8 години
Харесвам 0 Не харесвам 1
Ако се сложи в ред в топлофикация,ред в градския транспорт и трафика по улиците хората ще използват по малко горива от всякакъв вид и ще намалее замърсяването
отговор Сигнализирай
85
До K3L
преди 8 години
Харесвам 7 Не харесвам 0
Има и трети различен данък заложен при предишните два данъка - данък мощност с два диапазона - до 100 к.с. и над 100 к.с. целта му е да ограничи закупуването на коли по-мощни от 100 к.с., което към днешна дата е безумие.
отговор Сигнализирай
84
До K3L
преди 8 години
Харесвам 2 Не харесвам 0
Еднократния данък при сделката е друг данък. Има го примерно и при покупка на жилище, но после пак ежегодно си плащаш според стойността на жилището, но за това не протестираш? Защо така? По твоята логика трябва притежателите на нови скъпи жилища да плащат по-малък ежегоден данък от притежателите на стари евтини жилища.
отговор Сигнализирай
83
До 76 K3L
преди 8 години
Харесвам 3 Не харесвам 2
За колата по Евро 5 или 6, намалението е 60% (за Евро 3 и 4 е 50%). А сега си сметни сам кой колко плаща и виж, че се получава горе-долу една и съща сума при трите случая. Реално би трябвало собственика на по-скъпа кола да плаща повече, както е по Конституция. А твоето искане да се плаща за екологичност на колата, означава друг данък. Сега в един данък са вместили по странен начин два данъка.
отговор Сигнализирай
82
До K3L
преди 8 години
Харесвам 1 Не харесвам 1
Дали е обратното?Примерно три коли в една и съща община с мощност от да кажем 90 к.с. Едната е на 20-30 години, другата на 10-14 години, а третата е до 5 години. Първата е без катализатор, втората е с катализатор, третата е по Евро 5 или 6. Според закона има едни коефициенти според възрастта на колата: 1 (над 14 години), 1,5 (над 5 до 14 години) и 2,8 (до 5 години вкл.). За тази без катализатор няма намаление на данъка. За тази с катализатор, намалението е от 20% до 40% по решение на общината
отговор Сигнализирай
81
K3L
преди 8 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Благодаря! Съгласен съм с Вас - малко се отклонихме от основната тема, но това все пак я засяга. Н мога да се съглася обаче за целта на данъка, тъй като при покупка на автомобил се плаща еднократен данък в общината, чиято идея е това което Вие казвате - по-скъпа кола, по-висок данък. Но ежегодния, във всички или поне повечето държави в Европа (по моя информация), е по-нисък за по-новите автомобили именно защото отделят по-малко вредни емисии. Само при нас е обратното...
отговор Сигнализирай
80
До K3L
преди 8 години
Харесвам 10 Не харесвам 0
Та така с данък МПС, но не виждам защо го коментираме?! МПС-тата имат незначителен дял в общото замърсяване през зимата с фини прахови частици. Почти цялото замърсяване идва от използването на твърдо гориво и разни други субстанции за отопление, в тецовете и в някои други промишлени производства. За колите сега се раздухва, защото вероятно ни подготвят поредния данък и настройват обществото против "големия" замърсител - колите, а реално такова нещо няма.
отговор Сигнализирай
Новини