IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Заради мръсен въздух: Кой сега е №1? Хиподрума, Павлово, Надежда...


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

79
До K3L
преди 8 години
Харесвам 2 Не харесвам 1
И често за новата кола при едни и същи конски сили, данъка е по-малък от този на кола, която е на да кажем между 5 и 14 годишна възраст, а ако сравняваш различни общини, може да е по-малък и от данъка на кола, която е на 20-30 години. Разбира се може да се получи и обратното най-вече при различни общини.
отговор Сигнализирай
78
До K3L
преди 8 години
Харесвам 2 Не харесвам 1
Основното предназначение на данък МПС е да е данък за собственост и като всеки такъв данък би трябвало колкото по-скъпа е колата, толкова по-висок да е данъка. Да, ама не. Вместо според стойността на колата, данъка за леките коли се определя според мощност на колата, три диапазона за остаряване и според преценката на общината, която може да варира в доста широки граници. По някое време вкараха данъчни облекчения за наличието на катализатор, а сега и според Евро стандарта и може новата кола да е
отговор Сигнализирай
77
K3L
преди 8 години
Харесвам 2 Не харесвам 0
До До 76 K3LЯвно сте по-компетентен. Може да съм в грешка... Бихте ли обяснили, кое не е така по отношение на данъците за автомобилите. Нима данъкът за по-нов автомобил не е по-висок (при еднакви конски сили)?
отговор Сигнализирай
76
До 75 OMG ...
преди 8 години
Харесвам 1 Не харесвам 5
То и ти замърсяваш като ходиш пеша през центъра и след теб е прахоляк и трябва на теб да ти се сложи такса от 15 лева на ден, а ако не помогне 20 лева на ден. Ако си пушач - тройна такса - знае се, че цигарите замърсяват поне колкото стар автомобил и 10-12 пъти повече от нов автомобил.
отговор Сигнализирай
75
До 76 K3L
преди 8 години
Харесвам 2 Не харесвам 1
Очевидно не си наясно с данъците - нито с предназначението им, нито с размера им, щом задаваш такъв въпрос. А и това не е по темата - все пак делът на колите в общото замърсяване на София с фини прахови частици е пренебрежимо малък.
отговор Сигнализирай
74
до OMG...
преди 8 години
Харесвам 1 Не харесвам 1
,ти сигурно нямаш кола?По този начин само ще се подобри удоволствието от пътуване на държавните служители из центъра, масрафите за които всички ние плащаме.
отговор Сигнализирай
73
K3L
преди 8 години
Харесвам 10 Не харесвам 1
А защо данъкът за по-нов и по-екологичен автомобил е по-скъп от този за по-старите, които замърсяват повече ????
отговор Сигнализирай
72
OMG_Lucker
преди 8 години
Харесвам 6 Не харесвам 4
"Причини за замърсяването са емисиите от автомобилния..." и т.н.Фандъчкова да не спи, а да предприеме мерки с/у прекаления трафик в София. Да сложи такса за преминаване на коли през центъра през раб. дни, като се определи такъв размер, който да намали трафика наполовина или дори повече. Не може *** и пульо да се вози сам в таратайката си, не бива въздуха да е толкова мръсен, а трафика толкова тежък.Предлагам 15 лв. на ден. Ако нещата не се оправят коренно- тогава 20 и т.н. докато се оправят.
отговор Сигнализирай
71
До 71
преди 8 години
Харесвам 11 Не харесвам 1
Да, в Лондон е забранено отоплението с твърдо гориво от 1968 година, но преди това трябваше да им се случи Големият смог от 1952 година, в резултат на който измират над 18000 човека, за да им уврат главите, че не трябва в голям град да се отопляват с твърдо гориво. Колкото до дизеловите коли те замърсяват много малко, а тези по Евро 5 и 6 на практика са чисти и разбира се тях не ги забраняват, а ги остават на доизживяване, което е странно: бензиновите по Евро 5 и 6 замърсяват колкото дизеловите
отговор Сигнализирай
70
Анонимен
преди 8 години
Харесвам 20 Не харесвам 1
В Павлово, някакви "граждани" от къщите се отопляват на въглища и осмърдяват целият квартал, излизаш на тераста за 2 минути и вече смърдиш! За колата ми искат 220 лв данък, а за тия дето горят няколко тона въглища - нищо!
отговор Сигнализирай
Новини