IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

"Цар Освободител" – пешеходен! Жълтите павета пред разпад


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

45
Инженер
преди 7 години
Харесвам 16 Не харесвам 0
Това, което отдавна трябваше да се направи е трафикът от Цариградско да се вкара в тунел при Народното събрание, който да излиза на Т. Александров. Целият Цар освободител да стане пешеходна зона. Така хем ще се облекчи трафика, хем ще има нови пешеходни площи.
отговор Сигнализирай
44
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 9 Не харесвам 6
Цяла София трябва да стане пешеходна. Напълни се столицата с разни *** дето и до магазина ходят с колите. Такава лудница стана че колите вече падат и от небето. Да се разрешат само градския транспорт и колелета. Всичко останало са се забрани
отговор Сигнализирай
43
Пешеходни зони
преди 7 години
Харесвам 17 Не харесвам 1
Напълно подкрепям идеята да има повече пешеходни зони в София."София диша" е чуден пример. ул. "Шишман", когато е без коли, е изключително приятно да се разхождаш по нея. Супер спокойствие.
отговор Сигнализирай
42
Ники
преди 7 години
Харесвам 2 Не харесвам 2
Абе вие как си мислите че се ремонтират паветата? Камо ли да се копае около народното събрание? Не става, нали ще се активира сеизмичната система и охраната трябва да се увеличи многократно. Инае някой току виж го вдигнал във въздуха.
отговор Сигнализирай
41
Проблемът не е само
преди 7 години
Харесвам 9 Не харесвам 0
в паветата. Ако само ще заменят с нови и пренареждат, ще си бъде поредното харчене на народни пари в полза на едни наши момчета.Ако ще се прави ремонт, той трябва да предвижда изкопаването и пълната подмяна на съществуващата пътна настилка в момента, вкл. слоевете в дълбочина от баластра/трошен камък, като евентуалното й връщане да става при строг контрол, а времето за изпълнението вкл. уплътняването да не е през зимата. Едва когато се отремонтира основата, ще дойде ред за редене на паветата.
отговор Сигнализирай
40
Христина
преди 7 години
Харесвам 15 Не харесвам 3
Трябва цялата зона с жълтите павета да стане пешеходна зона. Ясно е, че самите павета не са направени за трафика който поемат, отделно е добре да се изчисти центъра от автомобили.Все пак говорим за центъра на столицата, на държавата ни, че дори и на Балканите.
отговор Сигнализирай
39
Автентичен софиянец
преди 7 години
Харесвам 7 Не харесвам 1
Щото става дума и "Граф Игнатиев" да става пешеходна зона, искам да кажа, че това може да стане САМО ако се премахне трамваят от там (или се прекара под земята). Иначе и сега си е "пешеходна зона". Поучете се от примера с бул. "Витоша", който отначало беше също пешеходна зона с трамвай по средата, но накрая се разбра, че така не става за пешеходна зона.
отговор Сигнализирай
38
Перко
преди 7 години
Харесвам 15 Не харесвам 3
"Няколко екипа от български учени разработват производството на жълти павета"Това направо кърти. Току виж разработили и производството на топлата вода ... :)
отговор Сигнализирай
37
Край
преди 7 години
Харесвам 23 Не харесвам 6
Не знам друга държава в който централните площади на столицата да са превърнати в паркинги. Българите поставят ръждивите бангии в центъра на градовете си в центъра на смисъла на живота си. Обичат ги повече от майките си и децата си - за това ги паркират по тротоари и детски площадки.Това е поради инфантилната им първичност - преклонение пред мощността и същевременно колата е единственото нещо което управляват а шофирането е най-висшето умение което са усвоили в жалкия си животец.
отговор Сигнализирай
36
Аха
преди 7 години
Харесвам 7 Не харесвам 5
Да викнат селянина Боце да метне малко асфалт отгоре най-добре, тя София по-грозна няма да стане ама поне да не друсат колите.
отговор Сигнализирай
Новини