IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

София "отеснява": Над 600 автомобила се регистрират за ден


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

104
Япония
преди 7 години
Харесвам 17 Не харесвам 7
От градски транспорт не мога да се оплача, развива се метрото и трамваите.В Япония, за да си купиш автомобил трябва да докажеш, че имаш гараж, или къде да паркираш. Толкова е просто. Няма как с увеличението на билета да се стимулират гражданите. Всички офиси в София, които нямат гараж да бъдат преустроени в жилищни площи.Няма безплатни паркинги, сини зони и велоалеи.Това е.
отговор Сигнализирай
103
Ник
преди 7 години
Харесвам 18 Не харесвам 6
Имах възможност в началото на месеца да посетя Копенхаген и да направя разлика със София. Там всичко е прекрасно уредено за всички-коли, транспорт, велосипеди, пешеходци. Може да се вземе модела и да се приложи и тук. Постижимо е, вярвам.
отговор Сигнализирай
102
Ник
преди 7 години
Харесвам 11 Не харесвам 5
Всичко това е прекрасно (за велотрасета, лъчове, алеи...), но според мен СО да накара някой да се качи на велосипед, просто няма как да стане. Ако човек няма ясното съзнание, че това е по-добър начин на придвижване, каквото и да му казваш, няма да са качи на колело. Когато има мисъл от всички, а не единици, всичко ще се действа и прави в тази насока. Тогава ще имаме основание и претенции. Карам колело достатъчно дълго време.
отговор Сигнализирай
101
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 27 Не харесвам 2
Хора без ум в главата решават как да се променя транспорта в София и резултатите не закъсняха. Ако ще 5 коли да минават на всеки 10 минути, "умните" глави в общината са в състояние да приложат такава схема на движение, че пак да има задръстване. Това го виждаме сслед всяка "оптимизация" на движението в София - задръстванията винаги се увеличават.
отговор Сигнализирай
100
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 26 Не харесвам 5
Брой автомобили на 1000 човека от населението1. САЩ 765 2. Люксембург 686...5. Малта 6076. Италия 5667. Франция 565...37. България 239...39. Либия 234
отговор Сигнализирай
99
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 28 Не харесвам 12
Ккато вървят нещата в София, хората все по-малко ще използват градският транспорт с изключение на метрото и все повече ще използват личните си автомобили. Интересно ще е какво ще стане с велосипедистите - очаквам в скоро време, гражданите да организират отряди за самозащита от наглостта на велосипедистите, която с всеки изминат ден се увеличава.
отговор Сигнализирай
98
Галин
преди 7 години
Харесвам 25 Не харесвам 2
* за смрадовете от център за градска мобилност !!! Където ги видите по спирките прибиване!
отговор Сигнализирай
97
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 35 Не харесвам 3
Колите не са много, акълът в общината е малко.
отговор Сигнализирай
96
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 27 Не харесвам 8
Много лесно може да се реши проблема с колите в София - като се продължи да се намалява средната скорост на движение на МПС в София, каквато е политиката на общината от 27 години. Може да сложат на всички кръстовища светофари, както е и на път да стане и тогава блокирането на София е сигурно и хората ще тръгнат пеша, вместо с градски транспорт или с личните си коли.
отговор Сигнализирай
95
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 32 Не харесвам 2
Реалността е, че новорегистрираните коли в София са малко. Защо не се направи сравнение с някой друг подобен по големина град? Съвсем другаде е проблема - нищо не се прави за паркирането на колите в София, а това е задължение и на държавата и на общината, а не само на собствениците на колите.
отговор Сигнализирай
Новини