От тези 739 хиляди МПС-та регистрирани в София, по улиците на София се движат най-много 30-35 хиляди едновременно. Към тях като прибавим и още 5-6 хиляди коли от провинцията и това е. Иначе числото 739 хиляди звучи страшно, но е за да се плашат гаргите.
отговорСигнализирай
93
Анонимен преди 7 години
361
Тук е пълно с едни, които сякаш не са живяли в София, но коментират ли коментират как е било в София и как е сега. Давам пример: панелните комплекси в София бяха проектирани и изградени по начин осигуряващ открити паркинги, например Дружба, Младост, ...които бяха пълни с коли. Нямаше недостиг на паркоместа, но паркингите си бяха пълни. От същите тези паркинги сега са останали по-малко от половината паркоместа, построиха нови жил.сгради и заведения без паркоместа и някои не схващат защо няма къде
отговорСигнализирай
92
Краси преди 7 години
322
Огромен е броят на колите, които не са в движение от години и стоят по улиците и междублоковите пространства !!
отговорСигнализирай
91
Анонимен преди 7 години
1212
Колите не са много. Проблемът е, че все повече пада пропусквателната способност на улиците и булевардите по ред причини, които могат да се обобщят като лоша организация на движението. Примерно, когато преди 30 години, максимално разрешената скорост по бул. Цариградско шосе беше 100 км/час, за единица време минаваха повече коли, отколкото сега в общия случай. По бул. А.Малинов в Младост преминаваха 5-10 пъти повече коли в сравнение с сега за единица време и т.н. и т.н.
отговорСигнализирай
90
Анонимен преди 7 години
2110
Не виждам кой ще предпочете велосипеда пред личния автомобил в София. София няма релефа и климата на Амстердам, например и по "безопасните велоалеи" на Фандъкова и този Здравков, я минат 2 велосипеда на час, я не и то само при хубаво време. През половината време на годината велоалеите в България са неизползваеми В случая имаме велосипедистите или пешеходците и засега пешеходците губят и вървят по улциите, за да има място на тротоарите за колелетата, които очевдино трябва да се забтанят в София.
отговорСигнализирай
89
пацо преди 7 години
1712
Ами администрацията ни е виновна. Щото са шубета, да не ги махнат. Най лесно е да се вдигнат данъците спрямо евронормата, както е навсякъде в белите държави. Неможе 15г голф с изрязан катализатор да плаща 12лв данък и да очаквате всичко да е ОК. Данък под 300лв не трябва да има, колкото ти е по стара и замърсяваща бангията по-висок данък. Хем ще се събират повече пари за ремонти, хем ще се изчисти от бараки спиращи по градинките, ама демокрацията я разбираме като свободия и всеки иска всичко.
отговорСигнализирай
88
Анонимен преди 7 години
213
Поредната статия пълна с истинноподобни писания, които се възприемат като истина от повечето хора, което е жалко разбира се. Основният проблем е все по-лошата организация на движението в София, но за него няма нито дума. Да, ще има задръствания и все по-големи ще стават, при все по-лошата организация на движението. Броя на колите все още не е проблем. За метрото - пише за Левски Г, но примерно от блока на един познат до най-близката метростанция е 20-25 минути, като няма и нормални тротоари.
отговорСигнализирай
преди 7 години
преди 7 години
преди 7 години
преди 7 години
преди 7 години
преди 7 години
преди 7 години
преди 7 години
преди 7 години
преди 7 години