IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Новата "Зелена зона" – ще облекчи ли столичния трафик?


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

29
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
До20,,софиянеца"Като имате всички от семейството коли,си ги паркирайте в хола или в кухнята , а не ги трупайте пред блока , заемайки всички места!!
отговор Сигнализирай
28
Фъндък
преди 7 години
Харесвам 2 Не харесвам 0
Фъндък ,но за Фънджка,за другите ...дръжка.Естествено,че е грабеж ,без да си мръднат пръста/изграждане на паркоместа -подземни,надземни/,защо ли да инвестират ,така пак ще прибират...Всички в центъра вече разбраха ,колко "хубаво стана"0 промяна-обикаляш 15 мин ...и паркираш на 300 м.от там където живееш💭късметче ,ако имаш!МНОГО МЪЛЧИМ!
отговор Сигнализирай
27
До 77777
преди 7 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Г-жа Ачкова е от Реформаторския блок, а не от ГЕРБ.
отговор Сигнализирай
26
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 6 Не харесвам 0
Повече от ясно е, че синята и зелената зона не решават проблема с паркирането, а само го задълбочават. Не знам колко умен трябва да си, за да си мислиш, че където има синя или зелена зона, местата за паркиране се увеличават, а колите намаляват. Реалността е, че колите по принцип си се увеличават навсякъде, а при синя и зелена зона паркоместата намаляват, като се влошава много и възможността да се върши работа, която изисква кола.
отговор Сигнализирай
25
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 5 Не харесвам 0
Принципно платените зони за паркиране в София трябва да се премахнат. Колите в София не са много, за да се въвеждат такива зони. Съвсем други неща трябва да прави общината за паркирането, но там освен да крадат, друго не знаят да правят. Сега Фандъкова я кара по линията на най-лесния грабеж - въвежда поредната платена зона и мафията около нея си прибира паричките.
отговор Сигнализирай
24
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 7 Не харесвам 0
Като говорите за софиянци първо вижте колко провинциални номера има пред всеки блок.Хиляди гастарбайтери и псевдостудентчета от цяла България са се домъкнали с колите си.Всеки ден в КАТ София се регистрирали по 600 коли.Всеки новопостроен блок и бизнес сграда генерира десетки автомобили.Непрекъснатите ремонти и ненормалното регулиране на кръстовищата предизвикват задръствания.От столична община очевидно не им пука и единственото което искат е повече пари от скоби,паяци и синя зона.
отговор Сигнализирай
23
Край
преди 7 години
Харесвам 1 Не харесвам 5
България ще се оправи в момента в който последната кола слезе от тротоара и вече никога не се качи кола там. Това ще значи че в страната има ред и закони и те се спазват. Това не става като цела София стане паркинг а като се ограничат колите и се засили градския транспорт както е във всеки голям град по света.
отговор Сигнализирай
22
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 4 Не харесвам 0
Между двете нови зелени зони е Борисовата градина която и сега е претъпкана с коли. Когато тези зелени зони заработят, колите ще паркират още по-масово в парка. Ще пострадат не само градинки и зелени площи, а малкото хубави места за почивка в София
отговор Сигнализирай
21
Край
преди 7 години
Харесвам 2 Не харесвам 5
Оправданието че паркираме по тротоари "щото няма къде" е като на ромите "крадем щото съм безработник". Колите в София трябва да намалеят и да не са повече от законните маста за паркиране. Това става само като се бърка в джоба на софянчето. Това дето с триста евра си взимаш "кола" от моргата в Италия и със 20 лв. данък се возиш из София доведе до 3 коли в семейство. Абсурд.
отговор Сигнализирай
20
Не
преди 7 години
Харесвам 5 Не харесвам 3
Няма да го облекчи. Едно е трафик, друго е ред в паркирането.Трафика се облекчава с надлези и мостове, магистрали.Паркирането се облекчава с: Подземни гаражи, добър обществен транспорт, цяла София да е синя зона. Едно семейство има по 4-5 коли, стари без катализатори. Какво правят в София? Офисите без гаражи, нямат право да са офиси. За тази цел има бизнес сгради. Зареждане на магазини - през нощта. Ел. автомобили и колелета под наем.Жестоки глоби и данъци за трошки, в цял свят е така.
отговор Сигнализирай
Новини