IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Новата "Зелена зона" – ще облекчи ли столичния трафик?


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

19
Грую
преди 7 години
Харесвам 3 Не харесвам 1
Идеално!Ще си паркирам на улицата със стикер, а гаража ще дам под наем на някой ***, който е свикнал да ходи с кола и до външния си ***.
отговор Сигнализирай
18
До 18
преди 7 години
Харесвам 6 Не харесвам 3
За какви 2-3, даже 4 коли на семейство пишеш?Ние тук в София си имаме поне по 365 коли на човек в семейството - за всеки ден от годината по една. 4 членното семейство в София има 1460 коли.затова няма място за паркиране.... Писна ми от такива като теб. Всяко семейство има толкова коли, колкото му трябват и така е навсякъде по света. Колата отдавна не е лукс, а необходимост и в България това стана факт още през 70-те години на миналия век. Ти май искаш да се върнем 100 години назад в развитието
отговор Сигнализирай
17
Европа
преди 7 години
Харесвам 4 Не харесвам 0
ОчевАдно е, че въвеждането на платени зони за паркиране в София не само, че не решава проблемите с паркирането, а ги задълбочава. Някой да е чул за идеи и тяхната реализация как да се решава проблема с паркирането в София? Няма и няма да има, докато ни управляват такива като Фандъкова и бандата й.Защо в подобните на София градове в Европа има много повече коли, а нямат сериозен проблем с паркирането както е в София? В Европа не бързат да въвеждат платени зони, което е крайна мярка, когато друг
отговор Сигнализирай
16
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 5 Не харесвам 4
Драстично вдигане данъка за автомобил!Сега в България най- лесното нещо е да си.купиш кола. Щом завършат училище - веднага автомобил.Изключително евтини, даже има и такива, които се подаряват , само и само да се отърват предишните собственици!В едно семейство има вече по 2,3 коли даже и по 4.Лесно купуват коли , но понеже са скапани, почват да се повреждат , ремонта- скъп, затова ги зарязват пред блока и купуват следващата.барака! Ако данъка и таксите са.високи ще си помислят, преди това.
отговор Сигнализирай
15
77777
преди 7 години
Харесвам 5 Не харесвам 2
Некомпетентност и некадърност = ГЕРБКакво е по-важното?Дали има или няма ред в паркирането не зависи от това дали зоната за паркиране е платена или не. Фандъкова и шайката й съзнателно заблуждават хората, че ред може да има само ако се въведе платена зона за паркиране. Всъщност е точно обратното - ред в паркирането трябва и може да има навсякъде и това не зависи дали има или няма платена зона. Опитът показва, че при платено паркиране паркоместата намаляват и хората са затруднени да работят.
отговор Сигнализирай
14
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 7 Не харесвам 1
Кмета е некомпетентна коза, която не каза най-важното, че съдейства за въвеждане на зелена зона в района, с цел да се увеличат глобите, а не да се регулира трафика. Ако искат да решат проблема с местата за паркиране, да изградят етажни паркинги, както е във Виена. Тази коза е взела тлъста комисионна и се подхилва с некомпетентните си обяснения.
отговор Сигнализирай
13
Име
преди 7 години
Харесвам 10 Не харесвам 2
До 11: Като вдигнат стандарта и заплатите като в западната Европа, тогава да прилагат и тези регулации за паркирането. Отново казвам, няма бизнес сгради за да има много пришълци там, както и няма логика да си паркираш колата на някой хълм в лозенец и пеша да тръгнеш към центъра на града. Това не решава проблем с колите в цяла София или с трафика или с паркирането върху зелените площи, както обявяват от столична община. Чист рекет и пълнене на бюджета на общината, това е истината!
отговор Сигнализирай
12
от провинцията
преди 7 години
Харесвам 4 Не харесвам 5
Бе кво ни интересува софиа бе ? Ай сик тир
отговор Сигнализирай
11
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 9 Не харесвам 1
Трошки са ви главите май. И с чисто нова кола таксата за зелена зона пак си е същата, ама вие си ревете за трошките и пак ще си плащате по левче на час.
отговор Сигнализирай
10
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 1 Не харесвам 3
Ами те може и да са на 90% на живущите но това пак не решава проблема с презастрояването и феномена, кола за мен, за жената и за дедето че туку що взе книжка да не чупи моята. В западна Европа хората не могат да си позволят по трошка на калпак именно заради регулациите на паркирането и данъците. Там се плаща отделно за ползване на общинско паркомясто и данък, и екотакси, Накоя пак ще каже, ми те вземат по-големи заплати, ами примерно тука да направят месечния билет за зона 10Е не 100 като там
отговор Сигнализирай
Новини