IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

В сърцето на София с 30 км/ч.: Зона на спокойствие или на напрежение?


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

35
До 32
преди 7 години
Харесвам 19 Не харесвам 1
Защо пишеш за неща, които не разбираш? Автопаркът в България е остарял в сравнение с западна Европа, но не толкова много, както им се привижда на някои. Освен, че и в западна Европа има доста стари коли в движение, има нещо много по-съществено - статистика по възраст на колите и по това, колко километра са изминали през дадена година, което реално дава възрастта на колите, които се движат, а не само по регистрация. По груби сметки само 10% от километрите изминати в България са на коли над 20 г.
отговор Сигнализирай
34
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 18 Не харесвам 3
Тук някакъв дето хал-хабер си няма от данъци се пъне да раздава акъл. Конституция на РБЧл. 60.(1) Гражданите са длъжни да плащат данъци и такси, установени със закон, съобразно техните доходи и имущество.По-нова кола, означава имущество на по-голяма стойност и съответно по-голям данък, както е сега и както трябва да бъде. Малолитражката и сега е с по-нисък данък. Това, което се пъне да ни убеждава, е някакво понятие еко кола и съответно неекологична кола, а е спорно коя е еко и коя не е.
отговор Сигнализирай
33
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 19 Не харесвам 2
Какво точно се е променило? И сега не може да се кара с по-висока скорост в тези улици. А пешеходните зони изобщо не са големи и отдавна трябваше да се превърнат в такива. Съвсем на място са си промените.
отговор Сигнализирай
32
До Бахуро
преди 7 години
Харесвам 19 Не харесвам 1
В джоба + по нервите, чрез успокоени зони/камери на бус лентите.
отговор Сигнализирай
31
Бахуро
преди 7 години
Харесвам 25 Не харесвам 1
До 28 "До 25": Бръкни им в джоба и да видиш как ще слязат. Сега една камара лещници с 20+ годишни морги, дето на бензиностанцията са "капни за 10 (20)" се напинят да ходят и до *** с колата, щото... не са като "простолюдието" да ходят с градски. Но така е, когато селската ти чест нашепва...
отговор Сигнализирай
30
Писна ми
преди 7 години
Харесвам 20 Не харесвам 5
Няма нито едно предимство при ограничаването на скоростта на 20, 30, 40, а и 50 км/час в градски условия и под 90 км/час при извънградски условия, освен ако наистина има опасен завой. Всяко такова ограничение води до по-голямо замърсяване, повече шум и повече катастрофи (екпертите в Западна Европа знаят защо). Единствено доставчиците на горива са на печалба, заради по-големият разход на горива при по-ниската скорост.
отговор Сигнализирай
29
Урбанист
преди 7 години
Харесвам 19 Не харесвам 1
Факт е, че на място, където никой от хората тука не би си помислил, че хората могат да слезнат от колите си, където нещата са били в пъти по-зле от тук, са започнали да се оправят може да гугълне moscow transformation. Хубавото е, че човекът направил това възможно, сега ще работи в София.
отговор Сигнализирай
28
Бахуро
преди 7 години
Харесвам 23 Не харесвам 2
Аз викам да обърнат скалата за данъците да е както трябва - нова, еко и маломощна кола - нисък данък. Стара, неекологична и мощна - висок данък. И всичко, малко по малко, ще си дойде по местата.
отговор Сигнализирай
27
До 25
преди 7 години
Харесвам 19 Не харесвам 3
Факт е, че никой няма да слезе от колата, за да се бута в градския транспорт. Трябва да не си особено умен, за да си мислиш така. Много по-бавно, по-скъпо и къде може да те оберат, в колата ли?Нивата на шум - това, което си написал е много спорно. Примерно при скорост 25 км/час и 50 км/час - много се съмнявам, че като чуваш два пъти по-дълго време колата с 25 км/час, шумът ще е по-слаб. Второ, при ниска скорост стават задръствания, а най-шумно е когато колите тръгват в колоната и когато спират.
отговор Сигнализирай
26
Кратун
преди 7 години
Харесвам 20 Не харесвам 4
Компютърът на моята кола показва, че при 30 км/ч тя харчи с около 50% повече гориво, отколкото при 50 км/ч. Ефектът от това ограничение ще са изнервени шофьори и много по-мръсен въздух. 30 км/ч се поддържат много трудно. Това означава, че движението ще върви на тласъци и вероятно освен задръстването ще има и доста инциденти. 30 км/ч извън кварталните улички е безумие!
отговор Сигнализирай
Новини