IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Зелена София - без коли в центъра, още пешеходни зони и велоалеи


Обратно в новината

Коментари Коментари

61
Край
преди 7 години
Харесвам 0 Не харесвам 3
В момента колите в София са повече от законните места за паркиране. Местата много повече няма да станат щото няма празни терени - колите трябва да станат по-малко.
отговор Сигнализирай
60
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 3 Не харесвам 0
До ХариРедовно виждам колеги велосипедисти да се мушат между колите, да карат колелото при пресичане на кръстовище по пешеходната пътека и да минават на червен светофар - все нарушения, които създават предпоставки за ПТП. После реват, че не ги пазят. Не знам твоя случай какъв е точно,но поне 90% от настоящите карачи на велосипед наистина правят каквото си искат на пътя.Същото се отнася и до мотористите.Но това е логично следствие от пълната липса на контрол.А последствията понякога са трагични
отговор Сигнализирай
59
Край
преди 7 години
Харесвам 1 Не харесвам 1
Даващите примери от Европа да кажат колко е данъка за кола там, лесно ли се взема преглед там и колко е на час паркинга в центъра па и в покрайнините.Да си беден не е оправдание да си ***.
отговор Сигнализирай
58
Поредния
преди 7 години
Харесвам 2 Не харесвам 0
Даже тук има пример от един от тях възмутен, че ми написали акт, след като го ударила кола, а той само бил преминал на червен светофар. Неясно защо част от хората на колела, обикновенно най-крякащите, си мислят, че те имат само права. Тъй като дават много примери за други държави, нека да дадат и пример за наказанията, които се налагат там за колездачи и пешеходци. Колко пъти сте видяло в България колездач да бъде спрян за проверка за алкохол и да бъде наказан ако кара пил?
отговор Сигнализирай
57
Край
преди 7 години
Харесвам 1 Не харесвам 1
В ценностната система на българчето колата е символ на обществен статус. При нормалните народи има милиардери с коли по на 20г. и такива с колела. Тука и последната квартална карачка джитка с кола - често с такава каквато не може да поддържа. Виждал съм Кайн на който от гумите му стърчат теловете вече.Разбирам софиянчето - колата му е най скъпата вещ а умението да я кара - единственото което е научил в живата си - НО на това му иде КРАЯ.
отговор Сигнализирай
56
Поредния
преди 7 години
Харесвам 5 Не харесвам 0
В Германия в част от градовете има големи (за по 5К коли) безплатни паркинги, където да си оставиш колата през деня и да се качиш на транспорта. Навсякъде първо се мисли за организацията и след това се въвеждат забрани/ограничения. А колездачите, които вдигат толкова шум в коментарите под всяка подобна статия е крайно време да помислят не само за това какво те искат, а и как спазват правилата за движение.
отговор Сигнализирай
55
Поредния
преди 7 години
Харесвам 5 Не харесвам 0
От известно време следя темата и ми прави впечатление, че Спаси София, ДЕОС и велосипедистите реагират, като някакви диктатори. Ако не споделяш техното мнение си мързел, ***, задръстен и т.н. Постоянно се дават примери с Холандия и Дания, но половинчати. За пример в Амстердам за да махнат паркираните коли от улицата са изпразнили един от каналите, под който да направят паркинг за живущите и след като е готов да забранят паркирането на улицата.
отговор Сигнализирай
54
Jddn
преди 7 години
Харесвам 5 Не харесвам 0
До ПешеходецТова ли ти е аргументът? Разглезени? Извинявай, че предпочитат удобството на колата и възможността да отида на няколко различни места днес из града и да си свърша работата 5 пъти по-бързо от колкото, ако се прекачвам на различни рейсове, трамваи и пр.
отговор Сигнализирай
53
Край
преди 7 години
Харесвам 1 Не харесвам 1
Някой пък иска слизането от колите да важало за всички. Няма такова нещо бе братчет. От колите ще слезат хората които не са склонни да си ПЛАЩАТ. Щото са бедни или просто щото не им се налага да ги имат щото живеят в центъра.
отговор Сигнализирай
52
пешеходец
преди 7 години
Харесвам 6 Не харесвам 6
До До 29"Щом хората не слизат от колите въпреки задръстванията, би трябвало да ти просветне, че колата им трябва и не могат да си свършат работата с градски транспорт или пеша, както явно си мислиш."Не, просто са разглезени ***.
отговор Сигнализирай
Новини