IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Обновление: София заделя 46 млн. лева за 13 нови трамвая


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

77
Otrovata
преди 7 години
Харесвам 3 Не харесвам 0
Хората вече хайпер луп ще пуснат ние още с парните трамваи...
отговор Сигнализирай
76
vlady
преди 7 години
Харесвам 15 Не харесвам 5
Трамваят беше премахнат 2009г. T6A2 бяха закупени много преди това след няколко тежки аварии на БГ дараци. За цялата си история трамвайният завод не успя да създаде нормален трамвай - всички са с много примитивна конструкция, куп конструктивни недостатъци и недомислици.
отговор Сигнализирай
75
До 72 vlady
преди 7 години
Харесвам 9 Не харесвам 9
Фандъкова разреши по друг начин проблема със стръмният участък - махна трамвая, за да не се изложат закупените от нея дараци. То Фандъкова махна и други трамвайни и автобусни линии и сега заради "оптимизациите" на Фандъкова, на много места има проблеми през зимата, а като се случи авария в метрото, само гледай сеир.
отговор Сигнализирай
74
vlady
преди 7 години
Харесвам 9 Не харесвам 4
T6A2 са поръчани след няколко тежки аварии с БГ дараци на стръмния участък между Хемус и Баучер по Черни Връх, тъй като имат надеждна спирачна система, защита срещу боксуване, по-голямо сцепно тегло и по-добро управление.
отговор Сигнализирай
73
От 77
преди 7 години
Харесвам 3 Не харесвам 2
Поправка - през 1989-та се внасят 37 Т6В5, а не след 1989-та, както съм написал.
отговор Сигнализирай
72
До vlady
преди 7 години
Харесвам 7 Не харесвам 7
Май нещо ни подлъгваш.След 1989-та наистина се внасят 37 броя чешки Т6Б5, но те са за по-широките линии на линия 21 и 22, които са построени малко преди това.40 броя чешки Т6А2 се внасят чак през 1990-1991 година, за да се спре производството на Трамвайният завод и да започнат далаверите със закупуването на трамваите.
отговор Сигнализирай
71
vlady
преди 7 години
Харесвам 13 Не харесвам 5
До АнонименБългарските трамваи бяха безнадеждно остарели дори в сравнение с чешките като конструкция на талигите, спирачната система, системата за управление и т.н. Неслучайно в последните години на тоталитарния режим се закупиха T6A2 и T6B5.
отговор Сигнализирай
70
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 11 Не харесвам 2
5 и 7 са линии с голям пътникопоток, трасета в прилично състояние и минимум особено проблемни участъци и затова по тях се движат нови трамваи. Примерно 8 и 10 имат разбито трасе по Стамболийски, 3, 4 и 18 по Каменоделска, 11 и 12 към Илиянци и за да се пускат нови трамваи трябват качествени основни ремонти на посочените участъци.
отговор Сигнализирай
69
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 9 Не харесвам 4
Не съм запознат затова питам:ако един трамвай струва 3.5 милиона и вози макс 200 човека и приемем че линия 5 е най-най натоварена, то кога ще се избие тази инвестиция?
отговор Сигнализирай
68
Мирослав
преди 7 години
Харесвам 8 Не харесвам 1
До 68 : Е как няма как само да се краде? Ела да видиш пътя до вилната зона в която имам къща. Ходихме при кмета да питаме защо плащаме данъци, а път няма? Той ни обясни, че път има... Направен е през 2008 година със съдействието на стария кмет на общината, със съдействието на правителството, разбира се с европейски пари. Демек път 3км само на хартия - крадене без нищо за нас....По-добре да бяха го направили и да бяха откраднали няколко милиона, но ние щяхме да имаме път до вилната зона!
отговор Сигнализирай
Новини