IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Обновление: София заделя 46 млн. лева за 13 нови трамвая


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

67
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 16 Не харесвам 2
Като няма , защо няма , като се купуват нови трамваи , защо се купуват . Ето това мрънкане за всичко ни разделя от западна Европа .
отговор Сигнализирай
66
Софиянец
преди 7 години
Харесвам 9 Не харесвам 10
До кого новите трамваи ще отиват само по линии 5 и 7 - това ли са единствените трамваи в София, че винаги там се движат мотрисите в най-добро състояние!!! Това е безобразие!
отговор Сигнализирай
65
vlady
преди 7 години
Харесвам 10 Не харесвам 2
, хидравлични гасители на колебанията намаляващи до минимум лашкането, защити срещу боксуване, реално работещи МРС вместо само за украса на талигите и т.н.
отговор Сигнализирай
64
vlady
преди 7 години
Харесвам 16 Не харесвам 1
Дараците на трамвайния завод в София винаги са били класи под чешките трамваи - примитивен контролер със склонност към заклинване, опасна пряко действаща въздушна спирачка, която във всеки един момент може да откаже, енергоемко контакторно управление с присецвания, липса на гасители на колебанията и съответното силно лашкане и т.н. Чешките трамваи от 80-те са с тиристорно управление съответно плавно тръгване и спиране с нисък разход на енергия, надеждна обратно действаща спирачка
отговор Сигнализирай
63
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 11 Не харесвам 0
До МирославЕ няма как само да крадеш. Не става. Нали всичко рефлектира върху цената на билета. Данъците ще скочат, за да има за субсидии и т.н. С крадене само не става. На запад крадат също, но и произвеждат много и продават на б***лъците, като нас. Ние нищо не правим и само пляскаме с ръце, че сме бедни. Не става да си затриеш всичко и после да ревеш.Ние си запалихме къщата, за да изгорим бълхата. Да там е докарахме.Няма производство, няма доходи, всички бягат на запад,няма приаст на хора...
отговор Сигнализирай
62
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 6 Не харесвам 3
Завода за трамваи го субсидираха, защото трьбваше да се точат едни пари. Разни дебеловрати баткивци стояха на входа и изхода на завода и вземаха комисионните и ги даваха на благодетелите си с белите якички. Точеше се държавата, както с всяко нещо се източва. На Тиквата магистралите са същата работа...
отговор Сигнализирай
61
Мирослав
преди 7 години
Харесвам 8 Не харесвам 6
Във всяка западна държава се краде и то много повече в сравнение с България! Разликата е там, че в Германия да речем крадат покрай ето такива сделки - нови трамваи, нови автобуси, ремонт на магистрали и т.н. Нека и наще да крадат, нямам против, но срещу откраднатите пари да има нещо в наша полза. Ето сега ще купят трамваи например, утре ще купят рейсове. Ние като пътници ще сме доволни. Управляващите и те доволни и така. По-добре да се прави нещо покрай което да се краде, вместо само да се краде
отговор Сигнализирай
60
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 18 Не харесвам 6
Нали помним колко "хубав" беше комунистическият "рейс" "Чавдар". Добре че купиха унгарските "Икаруси" та софианци да си отдъхнат. В "Чавдара" ще ти изпадне джигера от "возията".Комунистите бяха, са и ще си останат завинаги бездарни.
отговор Сигнализирай
59
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 8 Не харесвам 1
Ами то и 1/2 от населението на Гърция живее в Атина и какво?
отговор Сигнализирай
58
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 7 Не харесвам 13
До ффОли (от 0лиг0френ), не можем, защото нямаме завод. Ако имахме щяхме, както на времето сме го правили. Технологиите се развиват, ако не ти закрият заводите. Нашите седалки и вътре трамваите ни бяха по-модурни и добри от чешките. Началото на 90-те съм се возил на техните в Братислава, Прага и Бърно. Определено нашите бяха класа над техните по тези показатели. Те се запазиха производството и го развиха, докато ние всичко закрихме и го ликвидирахме.
отговор Сигнализирай
Новини