IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

София в Топ 100 по задръствания - 38 мин. в трафика всеки ден


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

112
пътуващ
преди 7 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
Поименната карта е 50 лева.
отговор Сигнализирай
111
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 5 Не харесвам 3
Нормалната карта за цялата градска мрежа е 60 лева за 1 месец (40 лева е поименна).Нея човек най-често я ползва само когато ходи на работа, а това са средно около 18 дни в месеца, т.е. пътуванията му излизат по 3.33 лева на ден, което с кола отговаря на около 24 км (2х12 км), а рядко се пътува толкова много, обикновено местоработата е на 3-8 километра и поне две превозни средства на гр.транспорт. Ако успее да качи на колата още някой, то разликата в цената с кола и гр.транспорт става огромна
отговор Сигнализирай
110
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 3 Не харесвам 1
Всеки светофар създава задръстване. Ако светофара е настроен да пуска колите само от една от посоките на навлизане в кръстовището, голямото задръстване е гарантирано. Няма да забравя централният булевард на ж.к.Младост в София - единствената връзка на 150 хилядния Младост с Цариградско шосе, която използват над 80% от колите влизащи или излизащи от Младост. Разстояние от около 1,3 км сутрин и вечер можеше да го минеш за час или два часа с кола или с градски транспорт, заради светофарите.
отговор Сигнализирай
109
До Обективен
преди 7 години
Харесвам 1 Не харесвам 3
Под доста имаш в предвид 3.5км в посока? Защото толкова ти правят левче ...
отговор Сигнализирай
108
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 9 Не харесвам 1
В София задръстванията са заради изключително лошата организация на движението и паркирането, което е следствие от пълната некадърност и корумпираност на последните кметове на София и техните екипи.
отговор Сигнализирай
107
Боспас
преди 7 години
Харесвам 6 Не харесвам 1
При тази цена на билета за градски транспорт,никой не може да ме накара да сляза от колата,защото ми е по евтино и по удобно.Фандъкова и си е трябва да разбере че единствено с цената на билетчето може да накара софиянци да ползват градския транспорт в София!
отговор Сигнализирай
106
Обективен
преди 7 години
Харесвам 4 Не харесвам 3
(продължение)Казано накратко, допълнителните разходи за колата, човек ще си ги плаща и когато ходи на работа с градския транспорт. Затова трябва да се сравнява само разхода на гориво и цената на билета (картата) за пътуване. При разход от 7/100 и цена на горивото от примерно 2 лева, 1 км с кола излиза 14 стотинки, т.е. трябва доста да пътуваш с колата, за да стигнеш цената на билета (картата), като тогава вече се намесва фактора време на пътуване и Градският транспорт веднага отпада.
отговор Сигнализирай
105
Обективен
преди 7 години
Харесвам 4 Не харесвам 0
Сравнение между кола и Градски транспорт на база цена тук някои го правят доста погрешно. Принципно, ако някой смята, че трябва да има кола, то си я купува, без да има голямо значение дали ще ходи на работа с нея или ще ходи с градския транспорт, освен в случаите, когато колата се закупува точно за да се ходи на работа с тази кола. Затова сравнението между пътуването с кола и с градски транспорт трябва да е по цена само на превоза, без допълнителните плащания за колата като ГО, данък и т.н.
отговор Сигнализирай
104
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 8 Не харесвам 2
С празните велоалеи в София, по които я мине я не мине един велосипедист за 1 час, София се задръсти допълнително., т.е. вредата от велоалеите е доста голяма. Отделно, че ако пешеходец или една майка с дете в детска количка искат да не минават по велоалеите изрисувани на тротоарите, трябва да слязат на улицата между колите.
отговор Сигнализирай
103
Истината
преди 7 години
Харесвам 7 Не харесвам 1
Истината е, че колите в София не са много, сравнени с други подобни градове по света, но организацията на движението и паркирането в София е може би най-лошата в света и задръстванията са главно заради все по-влошаващата се организация на движението и паркирането. Това особено много си пролича при кметовете от ГЕРБ - Бойко Борисов и Фандъкова, които успяха да сложат в екипите си възможно най-некадърните хора.
отговор Сигнализирай
Новини