IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

София в Топ 100 по задръствания - 38 мин. в трафика всеки ден


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

82
До 88
преди 7 години
Харесвам 4 Не харесвам 2
Цитирам най-развитите и непрестанно развиващи се градове в света. И не никъде в САЩ, Китай или Япония не се строят масово велоалеи, да не говорим за веломагистрали. Ясно че ти си падаш по дивашки начин живот, но не ми налагай силово твойте деградтски виждания. Най-важното за транспорта е ефективността, а колелото е в дъното на класацията, следователно то може да бъде наложено като масов транспорт сило или чрез мозъчно-сектански промивки като твоя случай.
отговор Сигнализирай
81
Владислав
преди 7 години
Харесвам 4 Не харесвам 0
Именно,не пречи нито градския нито автомобилите,просто трябва по-добра инфраструктура за да можем всички да се движим нормално.аз пътувам от Модерно Предградие за Овча купел.През Суходол, няма значение с градски ли си или с друг автомобил просто лентите са две.Метро няма, сега се строй.Пътя е един, все е задръстване, ако не от лични автомобили то ще са товарни камиони или бусове със стока.
отговор Сигнализирай
80
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 6 Не харесвам 2
Така широко рекламирания и слово налаган в ЕС, и никъде другаде по света, между другото, велотранспорт е една колосална глупост, стъпка назад в човешкото развитие! Не може това да е ефективен метод за придвижване, първо е бавен и нефукционален, второ изисква доста физически усилия, следователно няма как да се появиш потен на работа, трето е опасен, четвърто абсолютно неподходящ за семейни хора с деца и т.н. Като искате да сте зелени мушмоли си купете ел. автомобил или поне хибрид.
отговор Сигнализирай
79
До 84
преди 7 години
Харесвам 2 Не харесвам 2
Ахаха, цитираш най-задръстените градове в света за пример?! И на всичкото отгоре обиждаш? Та интересното е, че това което правят е точно "хипи" нещата ... поразгледай какво се случва с центъра на Ню Йорк, правят велоалеи, нови пешеходни зони, разширяват тротоари, в други градове в Щатите даже има няколко премахнатати магистрали водещи към града(Сан Фран). И това в страна където основните спонсори на правителството са авотомобилни/нефтени компании. Неграмотността ти по темата е неизмерима ..
отговор Сигнализирай
78
До 80
преди 7 години
Харесвам 3 Не харесвам 0
Така е ако имаш работа до центъра, метрото е най-добрия транспорт, обаче ако трябва да минеш през него транзитно, да се отбиеш на няколко дестинации, да вземеш други хора или стоки, автомобила няма алтернатива. И тук няма конфликт между автомобилен и градски транспорт, просто те задоволят различни потребности, в един случай единия върши повече работа, в друг случай е точно обратното. Така че трябва да се мисли за развитието на всички видове транспорт, а не да се фаворизира един за сметка на друг
отговор Сигнализирай
77
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 5 Не харесвам 1
Класацията е на Том Том и всъщност не показва лоши неща за нашия град. По-зле са градове, като Виена, Лондон, Брюксел, Осло, Париж, Букурещ, Барселона, Ливърпул и т.н. а точно след нас е Берлин.Даже сме много добре от към задръствания имайки предвид, че нямаме завършено околовръстно шосе и градоустройствено в момента мнооого голяма част от транзита, който се движи в града минава през Жълтите павета. С 2 мил. население и такава площ на града сме цвете в сравнение с останалите.
отговор Сигнализирай
76
До Искащ промяна
преди 7 години
Харесвам 2 Не харесвам 2
А не пътуваш ли бавно с градския транспорт именно заради другите, които също искат да спестят време и резултатът е че всички висят в задръстването и докато не се вземат рестриктивни мерки спрямо колите и поощтряващи спрямо обществения транспорт това ще става все по-зле?!
отговор Сигнализирай
75
До 78
преди 7 години
Харесвам 3 Не харесвам 0
Да това е много добра идея, дай да видим как са устроени Лос Анджелис, Чикаго, Ню Йорк, Токио, Шанхай и т.н.? Или там нищо не разбират, не са на твоето хипи интелектулно ниво и за това инвестират в автомобилна инфраструктура. Ей много са глупави тези хора, ама така е като не се водят по акъла на разни свръхемоционални разови пеперудки. Нека се върнем в каменната ера, да си заживеем в пещерите, на работа няма да ходим, ще гоним пеперудки голи из гората целодневно.
отговор Сигнализирай
74
Искащ промяна
преди 7 години
Харесвам 10 Не харесвам 1
Аз ако не ходя с колата на работа, трябва да сменя в най-добрия случай 3 транспорта в най-лошия 4, и каква ми е алтернативата.... да пътувам 20-30мин повече в задръстване или час и половина с градския транспорт??? И общината с какво помага? С това ,че нонстоп затваря части на София за ремонт та да натоварва още повече трафика и да изнервя хората. Те нямат алтернатива да ме накарат да си остава колата и после казват ми вие сте виновни ,че си карате колите :) .
отговор Сигнализирай
73
Владислав
преди 7 години
Харесвам 5 Не харесвам 1
Абе бай ***,аз плащам ли винетка? Гражданска? Данък????? Аз на държава каквото ми е поискала съм го дал.Горивото вие ли ми плащате? Ако искам и за Два метра ще запаля колата, плащам си за това удоволствие.Когато почнете да ми плащате горивото и разходите за колата тогава ще ми казвате кога и колко ще карам.
отговор Сигнализирай
Новини