IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

София: В колите - все повече, в автобуса - все по-малко


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

103
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 6 Не харесвам 4
В София личните автомобили са около 150-200 на 1000 човека населние, а в повечето големи градове в ЕС, са между 600 и 800 на 1000 човека население, но там колите изглеждат по-малко, първо защото не са така масово паркирани по улиците и второ, там са се погрижили да има по-малко задръствания. С други думи може да очакваме двойно и тройно увеличение на броя на личните коли в София. София е на едно от челните места в Еврипа, според процента на отиващите с градски транспорт на работа в Европа.
отговор Сигнализирай
102
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 13 Не харесвам 2
Като ходя по света виждам, че там хората мислят преди да направят нешо за транспорта, а в София виждам точно обратното - забрани всякакви, промени някакви и винаги с лоши последици. Например, колкото и да не им се вярва на някои, местата, където ние паркираме по тревни площи и тротоари, по света са го оформили като паркоместа и там се паркира нормално без да катериш бордюри, както е в София, вкл. и на разрешените за паркиране места по тротоарите. По света правят закрити паркинги, а в София не.
отговор Сигнализирай
101
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 9 Не харесвам 0
Абе, какви граждани, какви пътници, шофьори, велосипедисти, пешеходци, бе ! ...Не разбрахте ли, всички сме "респонденти", точка! :) (хи-хи!)Днесбегето може да сбъркат правописа на някоя българска думичка, ама са царе на нововъведението на ненужни чуждици.
отговор Сигнализирай
100
Toi
преди 6 години
Харесвам 15 Не харесвам 0
Наистина най-големия проблем в София са некъдърно съставените разписания и честотата на превозните средства по спирките. През делничните дни е зле а през почивните е трагично. Общината общо взето си вкара автогол с таблата отчитащи времето до идването на следващият автобус, трамвай или тролейбус. Като видиш например, че тролей 5 през уйкенда е през около 40 минути и мисля, че всички коментари са излишни. Аман от тези *** икономий на общината да пуска по 2-3 превозни средства на линия.
отговор Сигнализирай
99
аноним
преди 6 години
Харесвам 9 Не харесвам 2
До44 А защо ли хората бягат. у Соф ето? И аз си плащам данъците тук но като знам че в провинцията умират от глад кво да прав човека.Сгрешено е всичко.Ако направят заводи там с подс800заплата хората ще си стоят на газовете. Няма инвеститори,няма политика само асфалтиран път.Виждала съм отсечки с 1.5 асфалтиран път ама с табели Европейска програма.Асфалт икономика и разцвет не прави
отговор Сигнализирай
98
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 10 Не харесвам 3
При толкова малко коли в София най-естественото нещо е, че колите ще се увеличават. В България сериозно изоставаме по брой коли в сравнение с другите държави от ЕС. Проблемът е, че селската даскалица и кликата й, си нямат понятие как да организират транспорта в София, а за паркирането имат само едно виждане - по-малко паркоместа и да се плаща. В нито един град по света не се започва с ограничения, както правят в София, а ограниченията се налагат чак когато всички други възможности за изчерпани.
отговор Сигнализирай
97
Млад шофьор
преди 6 години
Харесвам 14 Не харесвам 0
А отчита ли се колко от тези автомобили са собственост на юридически лица ? Колко от хората, които ходят всеки ден на работа, всъщност пътуват със служебни автомобили ? Нормално е в София да има толкова много автомобили, като се отчете фактът, че голяма част от бизнеса е съсредоточен в София. Защо не изнесат няколко от големите банкови централи в други градове примерно ? Защо ЮЛ не са стимулирани да купуват електрически коли, като им се правят облекчения ? Просто е няма политически интерес !
отговор Сигнализирай
96
Бръм
преди 6 години
Харесвам 9 Не харесвам 7
Докато с всякаква бричка може да минеш ГТП и годишният ти данък е под цената на килограм кашкавал.... колите ще стават все повече и повече.....
отговор Сигнализирай
95
Iceblast88
преди 6 години
Харесвам 7 Не харесвам 1
До 91От статистическа гледна точка регистрираните МПС-та в Шопия са много, но не малка част от тях не са в Шопия въобще! Всички МПС-та на лизинг са с шопска регистрация и им се плаща данък в Шопия, но не всички се карат там, също така новите коли на полицията, не малка част от държавна администрация и МПС-тата на всички големи вериги - магазини, фирми, производства и тн. са с регистрация Шопия и пак не се карат там. Така, че стъкмистиката е грешна отвсякъде!
отговор Сигнализирай
94
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 2 Не харесвам 4
Трябва да си от 80-те процента, за да искаш велоалеи в София.
отговор Сигнализирай
Новини