IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

20 е-буса ще борят мръсния въздух в столицата


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

30
До 28
преди 6 години
Харесвам 2 Не харесвам 0
Ти грешиш. Ясно е, че има много видове замърсяване, но в България единственото наднормено замърсяване е с фини прахови частици заради отоплението през зимата. Парниковия ефект заради СО2 - по принцип CO2 е много необходим за поддържане на живота на Земята. Въпросът е да не превишава определени нива, както става в последните години, но ... само 10% от новогенерирания СО2 е от автомобилите и все повече намалява. И да всеки знае, че замърсяванията имат последици за здравето, но стерилна атмосфера н
отговор Сигнализирай
29
Даааа
преди 6 години
Харесвам 3 Не харесвам 0
Чист въздух ли!?Само когато индианците бъдат прибрани в резервати високо в планината,иначе Е-бусовете увисват.
отговор Сигнализирай
28
do 27
преди 6 години
Харесвам 0 Не харесвам 1
Грешиш, като си мислиш, че единствено прахта е замърсяване. Замърсяване също е и СО2, NOx, първото ти прави парников ефект над грдовете, а 2-то има преки последици върху здравето.
отговор Сигнализирай
27
До 26
преди 6 години
Харесвам 3 Не харесвам 0
Никакво замърсяване не се изнася извън града. В София има едно-единствено наднормено замърсява - с фини прахови частици през зимата и макар автомобилите, вкл. автобусите да замърсяват малко, все пак замърсяват с движението си по неизмитите улици. Дали ще е ел.автобус или не, замърсяването е почти едно и също.
отговор Сигнализирай
26
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 1 Не харесвам 4
Този вид автобуси имат пробег с едно зареждане около 300км. При средна градска скорост 15-20 км/ч, отделно и паузите за почивка, спокойно ще могат да изкарват един ден от да кажем от 6 до 22 часа и през ноща да се зареждат. Те нещата са мислени вече от по-умни хора отколкото тукашните кибици- спецове по всичко. Не се притеснявайте.Предимството не е само, че замърсяването се изнася извън града, освен това имаш по-малко шум, а също и отделяна топлина.
отговор Сигнализирай
25
Чиновник
преди 6 години
Харесвам 4 Не харесвам 0
До ОрландовциМасата народ сте много късопаметни и не помните какво е било преди 5 години, камо ли преди 20-30. Това, че на теб ти се струва, че преди 20-30 години въздуха в "твоя" квартал (абе, откога цял квартал е станал частна собственост на един човек?) е бил по-чист са някакви розови сънища, които наскоро си сънувал. Явно не помниш какъв беше въздуха в София до средата на 90-те, когато ТЕЦ-овете работеха на мазут. Отиди в Смолян, в студен ден и веднага ще си припомниш каква cмpaд беше.
отговор Сигнализирай
24
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 4 Не харесвам 0
След всеки курс ще зареждат батериите по 5 часа. Много глупаво решение. Решението е тролейбусна мрежа, тези са открили топлата вода за н-ти път. Голяма радост и е-вълнение.
отговор Сигнализирай
23
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 0 Не харесвам 1
"климатици и лампи са дребен консуматор на фона на енергията в батериите"Тук за ламБите мога да се съглася, но климатика - нисък разход? За да отоплиш един автобус ти трябва клиЗматик от порядъка на 4-5кВ, съдейки по обема. Освен ако топлината от тия електродвигатели не е достатъчна да отопли и батериите и автобуса едновременно, то имаш един гооооолям разход, повярвай(отчитай, че вратите се отварят и затварят често и не за 4-5 секунди).
отговор Сигнализирай
22
Орландовци
преди 6 години
Харесвам 0 Не харесвам 3
Добре де преди 20-30 години в моя квартал всичко живо се топлеше на твърдо гориво. сега масово се мина на климатици, пелети и т.н., обаче въздуха е още по-мръсен как става този номер, щом колите нямат никаква вина, а ? Аз лично не си спомням едно време да сме имали толкова много дни с мръсен въздух, колкото има в момента. Истината за мен е, че явно естествените климатични процеси не могат да поемат количеството замърсяване, което причиняват днешния брой жители на столицата !Ор
отговор Сигнализирай
21
Истината
преди 6 години
Харесвам 3 Не харесвам 0
В София няма значимо замърсяване заради автомобилите. Обикновено запмърсяването заради автомобилите е под 2% от допустимите норми, в най-лошия случай за кратко стига до 12%, а много често е под половин процент. Това уж голямо замърсяване заради колите е прах в очите, за да може Фандъкова да оправдае ограниченията за колите, въвеждани защото тя и бандата й не могат да се справят с организацията на движението и паркирането в София, влошени от тях сериозно в последните години.
отговор Сигнализирай
Новини