IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

20 е-буса ще борят мръсния въздух в столицата


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

20
Справедливост
преди 6 години
Харесвам 0 Не харесвам 3
Има влияние на релефа в София - котловина е, и мога да се хвана на бас с всеки , че изобщо да няма печки, автомобили, автобуси, движение някакво и хора в графа , пак замърсяването ще е налично, до около 20 % по- малко .За съжаление с майката природа не можем да се борим.
отговор Сигнализирай
19
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 2 Не харесвам 1
Смях в залата 20 за София са в морето капка.
отговор Сигнализирай
18
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 5 Не харесвам 0
Чудя се защо просто не пуснат едни ТРОЛЕЙБУСИ, които струват ДВОЙНО ПО-ЕВТИНО и са утвърдени като технология.. А, сетих се! Щот` комисионата е по-малка!
отговор Сигнализирай
17
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 0 Не харесвам 3
Само да поясня, от опита си с моята кола на батерии:- обратното на ДВГ, в градски цикъл разхода е по-малък, отколкото извънградско. Това е 1. заради въртящия момент от 0ла оборота; 2. ако не ускоряваш рязко - разхода е според броя на оборотите. А в града моторите почти не въртят- студа оказва влияние към 10-15% по-малък капацитет. Донякъде се компенсира -топлината на моторите се прехвърля за загряване на батериите- климатици и лампи са дребен консуматор на фона на енергията в батериите
отговор Сигнализирай
16
Гост
преди 6 години
Харесвам 2 Не харесвам 0
Разрешеният коментар е ненужно кратък като размер символи, но вие си знаете.Автобусите ще правят ли по две смени дневно?Експлоатация в зимни условия намалява ли представянето на батерията?Отоплението (евент. охлаждането, ако има такова) черпят енергия от същата батерия?При падане на заряда по време на курс (независимо от причините) как се процедира?Къде на друго място има вкарани в експлоятация същите автобуси и какви са изводите от тяхното представяне.Има и доста други въпроси, но те по-с
отговор Сигнализирай
15
до 12 до 8
преди 6 години
Харесвам 3 Не харесвам 1
Какви глупости дрънкаш ве, плащли нещо "столичани" за провинцията?!Ми ще плащат - като всичко там е състредоточено - всички министерства, администрации, дирекции, всички фирми се поощряват САМО и ЕДИНСТВЕНО там да отварят бюрата си. Аз отдавна съм се откъснал от БГ действителността, но си спомням навремето имаше варненски кинофестивал - отиде в софия и загина, автоизложението - преместиха го в софия, а най-чутовното: щаба на флота и той да е в софия!!!
отговор Сигнализирай
14
Гост
преди 6 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
Приятен външен вид и приличен интериор. Досегашните коментари са напипали важни аспекти по темата. За съжаление не видях никакви елементи на доста важна информация.В подобен материал и по едно изречение би било достатъчно.Коя е фирмата призводител и директно с нея ли е договора за доставка?Как е избрана тази фирма?Колко струва един автобус?Колко цикъла заряд/разряд може да служи една батерия?Един цикъл заряд/разряд може ли да покрие една нормална смяна?Колко струва една резервна батерия?
отговор Сигнализирай
13
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 3 Не харесвам 0
Ясно е, че въздуха в София няма да стане по-чист, ако ще и всички автомобили да са на ток. Тази имитация на дейност за по-чист въздух няма да спаси София от санкциите на ЕС за замърсения въздух с фини прахови частици от отоплението през зимата.
отговор Сигнализирай
12
До 8
преди 6 години
Харесвам 1 Не харесвам 2
Това, което се прави в София го плащат софиянци, а го ползват всички, включително и ти и родата ти, като дойдете в София. Голяма част от приходите от София отиват за провинцията, такач е софиянци плащат част от разходите на провинцията, а не обратното, както си мислите.
отговор Сигнализирай
11
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
Може ли около измервателни станции да мине първо автобус от новите мерцедесчета, после е-буса и после старият икарус?да не се окаже че при първите 2 разлика няма?както и да е, ако имат бързо зареждане и изъдржат нормална смята може да са от полза, вместо автобус харчещ 20+/100 и правещ 300-400км градско, да ги поеме батерия, която да се зарежда на нощна тарифа, когато системата не е натоварена.
отговор Сигнализирай
Новини